zwangere forumjunkies 2!!!

Heeeee meiden!

En het is weer zaterdag! Monique wat leuk om van je te horen. Dus bijna verhuizen, leuk!!! Kan me voorstellen dat het iedere keer weer een teleurstelling is. De hoop is er en blijft toch. Ik hoop dat het nieuwe jaar voor jullie goed mag beginnen!!!!

Hier even een kleine update... we gaan ze even een stukje rijden, even uit huis weg.

Gisteren ben ik weer in het zhs geweest, ik voelde minder leven, terwijl de avodn ervoor ons kindje superdruk. De verloskundige gebeld om 13.00, moest het even aanzien tot 6 uur en om 3 uur belde ze al hoe het was. Ze vertrouwde het niet helemaal, is langs gekomen en ons toch weer doorgestuurd, berter om natuurlijk... gelukkig alles goed. Sinds gister middag rommelt het ook goed hier in mijn buik, veel harfde buiken. Volgens de vk is het nu een kuestie van wanneer zet het door. ben nu goed voorwerk aan het doen....

nou tot zover mijn update..... tot snel!

Lilian; Fijn dat ales goed is met je baarmoedermond en dat ze het nu zo gestructureerd gaan controleren. Toch een beetje een geruststelling dat ales goed blijft gaan.

Ikke:  Fijn dat het vanaf maandag weer wat rustiger voor je wordt. ik moet zelf nog 2 weken werken maar dan kan ik ook echt lekker rustig aan doen. Vanaf dan ga ik ook pas echt elke dag wat poetsen denk ik. hahaha. Kost me nu wel moiete om het niet te doen.

Monique; Het schiet dus al aardig op in je ieuwe huisje. Fijn. Voor je het weet woon je er! Lekker. jammer dat je weer ongi bent geworden. Het is toch elke keer weer een teleurstelling. Maandag ga je dus weer bellen met de gyn. Ik ben benieuwd of hij denkt dat je nu al moet gaan starten of dat je kan wachten tot het nieuwe jaar.

Mama30; Jeetje wel even schrikken dat je de baby wat minder voelde. Maar gelukkig is alles goed. En de voorweeen zijn begonnen zo te lezen dus het zal nu echt niet lang meer duren. ik hoop dat je je kindje in je armen mag hebben voor het weekend voorbij is.

Sjors: Nog even lekker doorknuffelen. je weet maar nooit of je misschien een laat ei hebt. Ik ga voor je duimen dat het deze ronde misschien wel raak mag zijn. Maar wat fijn dat een collega je toch nog heeft kunnen vervangen op je verjaardag.

Hier gaat alles goed. Ik ben op zoek naar een nachthemd maar heb nog niet echt wat kunnen vnden. ik wil graag iets met knoopjes maar omdat je dan een maat groter moet dan zwem ik er in van boven en beneden zit hij strak. Echt super vervelend. Dus ik kan niet slagen. Wat doen jullie aan met de bevalling en in het kraambed? Normaal gesproken heb ik niets aan maar ja dat kan nu niet. En zo'n big shirt lijkt me heel stom. Meestal staat er ook nog iets op van Snoopy. Zo wil ik niet op de foto. hahaha.

Sandra; Wat fijn dat het met jou ook weer wat beter gaat en dat je al wat kleine dingen toch weer zelf kan. Het lijtk me ook niet leuk om zo lang afhanelijk te zijn van anderen. Maar doe niet te veel he? Ik verheug me er op wanneer mijn kleintje mij uit mijn slaap houdt. Nog 7 kleine weekjes hoop ik. Maar tegen die tijd hoop ik waarshcijnlijk dat hij/zij lekker door gaat slapen. hahaha. Maar fijn dat het met Assunta  zo goed gaat.

Goede middag!!

Joyce!!
Nog eventjes en je mag met verlof meid!! Goed van je hoor, dat je nog even wacht met poetsen!! Snap dat het heel moeilijk is om het te laten, als de nesteldrang zo overheersend is!! hihiiihihihi!!!
Hoe vind je het om een simpel T-shirtje van de H&M aan te doen!! Je hebt van die shirtjes die zitten heel lekker, zijn lekker lang en kunnen goed uitrekken zodat het helemaal goed om je buik en borsten zit!! Je kunt zo'n shirtje dan een paar maatjes groter kopen!!  Je hebt ze met korte en lange mouwen!!
Succes meid, het lijkt mij een lastige missie.......

Monique!!
Wat fijn weer van je te horen!! Lekker aan het klussen dus in je nieuwe huis!! Ben heel benieuwd hoe het gaat worden!! Zou je een foto willen maken voor op hyves?? Lijkt mij leuk!!
En ja,.. je moet maar gewoon op je gevoel af gaan meid!! Over wanneer je de laatste 2 iui pogingen wilt gaan doen!! Ik kan mij heel goed voorstellen dat je toch elke maand op een wondertje hoopt en dat de ongesteldheid een zware teleurstelling is!! Ik ben benieuwd wat de gyn maandag gaat zeggen!! Succes meid!!

Ikke!!
Wat een heerlijk vooruitzicht dat je snel met verlof mag!! Zijn  je harde buiken al wat minder??

Mama30!!
Jeetje meid, wat een schrik dat je je kindje minder goed voelde!! Goed hoor, om toch maar even voor de zekerheid naar het ziekenhuis te gaan!! Fijn te horen dat alles goed is met jullie en de baby!! Ik hoop zo dat de bevalling snel doorzet!! Ik denk en duim heel hard voor je!!

Volgens mij is vannacht mijn ei gesprongen!! Ik heb draderig slijm en tijdens de nachtdienst continue buikpijn gehad!! (ik heb dit nog nooit zo gevoeld)!! Dus toch een laat eitje deze maand!! We hebben het keurig om de dag of 2 dagen gedaan, helemaal goed dus...Nu ga  ik proberen of vriendlief na zijn werk nog lekker even met mij wil douchen!! Meestal is hij dan moe en heeft hij helemaal geen zin!! Shit shit shit, straks loop ik mijn eitje mis!!! (hoezo ik ben er veel te veel mee bezig)!! Ik ga heel hard mijn best doen!! hihihi!! Wordt vervolgd...........

Liefs Sjors...

Monique, balen dat je weer ongi geworden bent. Hopelijk kan je het wat met rust laten, zodat je misschien toch nog spontaan zwanger wordt dit jaar. Succes in ieder geval weer!

Sjors, ik voelde mijn eisprong juist heel goed (met flink veel buikpijn) de keren dat ik zwanger ben geraakt. Hoop dat het bij jou ook het geval is en dat je de komende 9 maanden alleen maar dikker wordt en geen ongesteldheid meer krijgt. Ga heel hard voor je duimen.

Joyce, ik heb wel een pyama-shirt. Ooit zelf gemaakt en past net aan dicht onder aan, maar meestal slaap ik met de onderste knoopjes open ( zit wat lekkerder), maar met de bevalling had ik echt niets aan. Ik vond het veel te warm. Ik heb ook tot aan mijn persweeen in bad gezeten of onder de douche gestaan, omdat ik zo het beste mijn rugweeen op kon vangen, dus ik moest echt geen shirt aan. Vervolgens kreeg ik het na de bevalling wel ontzettend koud (logisch na zo'n topprestatie), maar dan kan je alles weer aan. Je buik is dan tenslotte weer geslonken in het model van een flinke pudding, ha, ha.
Succes in ieder geval met het vinden van iets geschikts. Ik ben benieuwd wie van ons tweeen het 1ste bevalt. Ik vind het wel grappig, dat we gelijk zijn uitgerekend. Heerlijk vooruitzicht he, nog 2 weken werken!!!

Groetjes, Mira

Mama 30 Hoe is het met jou??? Zijn de harde buiken al omgezet in echte weeen en lig je al lekker van de kleine te genieten???

Ik hoop dat je een goede bevalling hebt met een gezond kindje, waar je lekker van kunt gaan genieten.

Groetjes Mira

Hey meiden!

Ik had bij de bevalling juist ook helemaal niets aan. Ik kwam met ongeveer 8-9 cm onder de douce vandaag (ook rugweeeen) en het kon me toen allemaal een worst wezen! haha. Toen ik op de baarkruk zat en mocht gaan persen hebben ze me wel sokken aangedaan. Waren bang dat de weeen wegzouden vallen doordat ik misschien wel kouden voeten zou krijgen.
Ja na de bevalling wordt je koud, maar deken over, heerlijk! warme glas thee... ach dat loopt wel los. Voor na de bevalling heb ik wel lekkere pyama's gekocht. Hier dus wel de bigshirt, heerlijk wijd en misschien wel niet zo charmant, maar het gaat erom wat ik lekker aan vind zitten ind bed. en het is ook net hoe je je voelt, toen ik mij iets beter voelde na een paar dagen, trek je vanzelf een joggingbroek aan met een shirt of andere makkelijke zittendekleding.

nou meiden ik dacht dat het doorging vannacht. Ik ben de gehele nacht in touw geweest, zeer vervelende harde buiken, omd e 10-12-8 minuten. om 4.30 uur stond ik onder de douche... maar om 5 uur toch weer ingedommeld in bed, met dezelfde harde buiken. nu nog steeds last van harde buiken vooral in mijn buik. Ik breng zo lekker onze zoon weg en dan zien we wel vandaag wat er gebeurd. Bel zowiso even met de VK of mijn afspraak vervroegd kan worden (wat ik al schreef vande week).

mira en joyce...succes he met jullie laatste 2 weekjes werken!!!!

Groetjes en fijne dag!!

Sjors; Heb je je man nog kunne verleiden? Ik hoop echt dat het deze ronde raak mag zijn. Het zou fijn zijn om toch weer zwanger te raken zonder hulpmiddeltjes zoals ovu testen. Mijn duimen draaien op volle toeren.

mama30; Jeetje al die harde buiken lijken me echt op weeeen. jammer dat ze nog niet zo regelmatig komen. ik ben benieuwd of je toch vandaag misschien al terecht kan bij de verloskundige. Het zou fijn zijn als ze dor het strippen alles lekker op gang kan brengen.

Ikke; We zitten met onze uitgerekende datum echt heel erg dicht op elkaar. Ik ben ook erg nieuwsgierig wie als eerste gaat bevallen. Weet je eigenlijk al wat het wordt of is het nog een verrassing= Voor ons blijft het nog een verrassing.

Bedankt voor jullie reacties voor wat te dragen tijdens de bevalling. Ik denk dat ik een oud t-shirt ga dragen van mijn vriend voor tijdens de bevalling die ik daarna kan weggooien ivm al dat boed en dat ik voor daarna maar een lekkere pyama koop. En ja misschien is hij dan wat te groot maar dat neem ik dan maar voor lief. Ik kan het eventuel altijd even afwisselen met een t-shirt als het de was in moet.

Nou dames, Geniet vandaag van deze mooie dag. Ik ga zo weer aan het werk maar het is nu echt wel aftellen. Lekker hoor! Nog 2 weken(8 dagen). Ik verheug me op de vrije dagen. Ik hoop dat ik me dan ook fit genoeg voel voor de laatste klusjes in huis.

Terug
Bovenaan