zwangere forumjunkies 2!!!

hallooooo

nou nou het rommeld echt wel goed bij jou he mama30 ... je zou toch zeggen dat t echt niet lang meer kan duren?!! succes meid!! zal voor je duimen dat t vandaag begint !! hihi

joyce hee   nou met mijn bevalling van storm en daan had ik dus smorgens snel een wikkeljurk aangetrokken , maar het is echt waar als je eenmaal aan t bevallen bent heb je schijt [?] hihi aan alles ..dus ja die jurk open ..want het is allemaal te warm   te strak !
en ja die jurk hebben we ook weggegooid want zat vol bloed van de bevalling..
maar ik zit nu ook al te bedenken wat moet ik aan ? ik vind zn bigshirt eigenlijk ook niks   hahhahah maar elke x als ik ze zie ..sta ik er wel mee in mijn handen ..maar ik wil niet lioggen te bevallen met tweety of snoopy op mijn buik/borst hahhahahhaha!!!
maar ze zijn wel ideaal ...eigenlijk   wil ik gewoon een enkele kleur zonder plaatje erop!!
hahhaha waar denken we toch aan he...

ikke   ooh jij ook nog maar heel even..wat vliegt de tijd he! succes

sjors   ik voelde mijn eisprong ook pas nadat ik zwanger was geweest van Storm* en Daan* ...daarvoor had ik altijd de pil gehad en de maanden vooraf aan de zwangerschap voelde ik ook echt geen krampen /buikpijn achtig iets met de eisprong.
maar na mijn zw schap   had ik wel karmpen /buikpijn achtig   iets met de eisprong ....dus wie weet heb jij dat nu ook ....?
en heb je je man   nog onder de douche getrokken toen je dacht dat je je ei had???

nou morgen heb ik weer controle ....en volgende week 20 wkn echo!!!! spannend he.
maar morgen is ook mijn vak   weer voorbij   mmmmmmm minder he...hihi maar ik   hoef niet zolang meer [zolang als ik wil ] dus we zien wel..heb wel zin om weer te werken ...moet alleen ff in t ritme komen denk ik hihi

nou ik ga de kamer poetsen   moet echt gebeuren hihi     xx lil

hey meiden

hier weer even een berichtje van mij.....ben al wel al bevallen maar ik wil gewoon per se weetn hoe t t met jullie is!
hoop dat jullie het niet vervelend vinden als ik hier blijf meekletsten?

sjors lekker gedouched? haha
ik hoop voor je dat t nu raak is meid!

lilian morgen weer controlle.... krijg je nu ook elke keer een echo?
wel fijn om weer even het hartje te horen!
zal morgen weer even lezen hoe t was!

mama30
heb je al een pbtje gestuurt!
maar toi toi toi meis!
ik hoop dat t vandaag doorzet!

joyce
hoe is t met je harde buikjes?
en is je nichtje thuis?
nog 2 weekjes en dan heb jij ook al verlof heerlijk hoor!

kitty en mira hoe is t met jullie?

liefs sandra

Hoi hoi!!

Sandra!!
Ik vind het helemaal niet vervelend, maar juist gezellig dat je nog lekker meekletst!! Hoe gaat het met je?? Lekker aan het genieten??

Ikke!!
Ik hoop zo dat je gelijk krijgt!! hihihi!! Zou te mooi wezen!!
Maar hoe gaat het met jou?? Lukken de laatste loodjes op het werk een beetje??

Lillian!!
Volgende week dus al weer de 20 weken echo!! Spannend hoor!! Ik ben zo benieuwd wat het is jongetje/ meisje??!! (ga je het hier ook verklappen??)..
Veel plezier morgen bij de verloskundige!!
Ps: inderdaad balen dat je vakantie er al weer op zit!!

Joyce!!
Nog 7 dagen werken meid, en dan heb je verlof!! Heerlijk hoor!! Thuis kun je heerlijk in je eigen tempo beginnen aan de laaste dingetjes!! Lijkt mij zo lekker, alles in orde maken voor de kleine baby!!

Mama30!!
Pffff je houdt het wel spannend hoor!! hihihi!! Dus weer de hele nacht in het touw!! Ik hoop echt dat het nu doorzet, anders ben je straks helemaal kapot!! Mag je trouwens eerder komen bij de verloskundige??

Nou het is nog zeker leuk geweest onder de douche ;-)   ... Hahaha... We hebben deze maand echt heel veel lol gehad samen in de slaapkamer/ douce .. en hebben helemaal goed gevreeen en ik heb mijn ei ook heel goed gevoeld!!   Dus... ik ben weer ouderwets op het wachtbankje beland!!
Ik heb er een goed gevoel over, nu maar hopen dat het raak is!!! Nog 9 dagen en dan is mijn nod!! Duimen jullie voor mij meiden??
Ik zal nu eventjes op internet kijken voor leuke zonvakanties in november!! we hebben toch besloten om er in november 8 dagen tussenuit te gaan!! Heerlijk vooruitzicht.....

Fije dag meiden...

HA DIE MEIDEN!

Ja....ja....jullie hebben gelijk:

IK BEN BEVALLEN!

Vorige week dinsdag 5 augustus (op de uitgerekende datum!!!) is ons meisje MARISSA geboren! 's ochtends om 6:45 uur braken mn vliezen in bed, en daarna direct om de 4 uur weeen. Na 2 uur toch maar de verloskundige gebeld, en toen had ik dus al 4 cm ontsluiting. Hup naar het ziekenhuis, met in de auto al om de 1 minuut weeen (wat een hel er naar toe zeg). Daar aangekomen om 10 uur, nog even wat weeen opgevangen, en om kwart voor 11 mocht ik persen, en om 10:59 uur is ze geboren!

Zo snel had ik het niet verwacht. Ze is heel mooi (maar ja dat zegt iedere moeder), en ze woog bij de geboorte 3250 gram en is 51 cm.

Helaas heeft ze heel veel last van darmkrampjes, en vooral s nachts, dus paps en mams slapen s nachts niet. Waardoor mn herstel niet echt helemaal  lekker gaat. Heb ook veel last van kraamtranen, maar goed dat hoort erbij.
Marissa  heeft ook heel veel weg van Danny* ().    Ze lijkt veel op hem, voor zover ik kijk naar zijn foto's.

Ik hoor de deurbel nu, dus ga snel naar de visite!

Laat snel weer wat horen!

Liefs, Kitty

Jes Jes JES ze is bevallen!! GEFELICITEERD KITTY!!! geniet lekker van je meid!!! ben blij dat alles goed is gegaan!!!

Sandra.. ik vind ook hoor gewoon mee blijven kletsen. Tenslotte zijn we allemaal straks bevallen toch!!

Sjors,.... ik duim volop!!! ik hoop het zo voor je!

Hier nog altijd harde buiken, zeer gevoelig in de rug...zelfs na het douchen blijven ze komen, zeer onregelmatig...en kan er gewoon om blijven praten...dus helaas geen weeen.... ga optijd slapen en zien we wel wat de nacht brengt.

heb idd de verloskundige gebeld, was helemaal geen plek meer. Ze hebben na mijn vorige afspraak nog wel afspraken gepland in koffiepauzes enzo...dus was wel even balen. Mijn geeltje waren ze kwijt waarop stond dat ik graag eerder zou willen. Nou hopen dat er morgen of woensdag nog wat uitvalt, dan belt de assistente nog. Ze hebben er in iedergeval met   3mensen naar gekeken en echt geen plek kunnen vinden. Dus we blijven maar gewoon doorgaan en het wrod vanzelf donderdag.
Mochten deze harde buiken morgen aan het eind van de middag nog niet hebben doorgezet ga ik wel de dienstdoende vk bellen om hulp. Dan wil ik toch even overleg hebben hoe nu verder. het schijnt er allemaal bij tehoren bij een 2e zwangerschap. Alles voor het goede doel, haha.. blijf gewoon postitief.

meiden, fijne avond!!!

Uitgeteld.

Mama30, 25 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008
Joyce,  28 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Mimi, 27 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Ikke, 35 jaar, uitgeteld 27 sep 2008 volgens 1echo,21sep 2e echo
Jennifer33, ??jaar, uitgeteld 5 december 2008
Jossie 79, 28 jaar   uitgeteld  6 december 2008
Johanna, 28 jaar, uitgeteld +/- 10 december 2008
lilian,31 jaar ,uitgeteld 2 januari 2009
vera ,22 jaar,uitgeteld +/- 2 januari 2009
Mamaroos Uitgeteld tussen 15-21 februari

Sjors: NOD: 20 augustus, 3e ronde na miskraam, 1e kindje

Afspraken:

mama30, 14 augustus vk (strippen)

Joyce, 15 augustus, afspraak vk. (dan 34+3)  
Johanna,
Ikke,  19aug, afspraak bij verloskundige, 34 weken en 3 dagen
Jossie:  
lilian:    12aug 19+3wkn / 20 wkn echo 19aug!!!
Mamaroos:

GEBOREN:
11 april, Gideon Lucas, zoon van Elle
25 mei, Boaz, zoon van Tanja
27 mei, Fedde, zoon van Gipsyd
28 mei, Neomy (Eduarda Catharina Johanna), dochter van Anja
01 juli, Roan, zoon van Denise
08? juli, Lindsey, dochter van Annelies
11 juli, nienke, dochter van natasja
25 juli, Assunta, dochter van Sandra
28 juli , Emma, Dochter van Hindi
5 augustus, Marissa, dochter van Kitty

Kitty, proficiat met je mooie meisje!
Super dat het allemaal zo goed gegaan is!

Mama30: Hoop zo dat het nu echt door gaat zetten! Dit is ook niets....

Kitty; Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter Marissa. ik vind het een hele leuke naam. Ik hoop dat de kraamtranen snel weer vorbij zijn en dat Marissa haar krampjes snel mogen wegtrekken zodat jullie vor de volle 500% van jullie dochter kunnen genieten.

MAMA30; Laat die weeen nu maar doorzetten of niet! Het wordt tijd dat jij ook je mooie beebje inje armen mag houden en lekker mag genieten van je kraamtijd. hahaha. ik hoop dat er alsnog een afspraak uit zal vallen en dat je snel mag langskomen om je te laten strippen.

Sandra; Natuurlijk willen we dat je hier mee blijft kletsen! Zo langzamerhand zijn we toch een beetje vriendinnen geworden van met iedereen dus ik wil graag op de hoogte blijven hoe het met jou en je gezin gaat en ik wil naturlijk ook nog aan iedereen kwijt hoe het bij mij is gegaan en ik wil het ok weten van de aankomende dames. Dus meid, gezellig blijven!

Sjors; Spannend! ik hoop dat het een vruchtbaar bankje is deze maand. Je hebt in iedere geval alle vruchtbare omenten benut dus je kan je ei bijna niet gemist hebben! En ook nog besloten om lekker een weekje weg te gaan. Heerlijk!!!!

Lilian; Ja een shirt met Snoopy lijkt mij dus ook niets! Maar je kan bijna geen effen shirts vinden en als je ze wel kan vinden dan kosten ze veel te duur om zomaar even aan te doen en later weg te gooien. Balen dat je vakantie al weer voorbij is. Nu maar hopen dat je snel in je nieuwe ritme komt. Ga je ons trouwens vertellen wat het geslacht is van je beebje volgende week?

Ik ben  te laat voor mijn werk. hahaha, maar ik wou eerst jullie nog even schrijven. ik ben echt kei moe want we zijn geplaagd door een mug vannacht. Heeeel irritant dat gezoem bij je oor. Daarbij heb ik voor het eerst een honger moment gehad 's nachts dus ik moest wat eten. Dus zat ik vannacht om 3.30 uur aan een sultana. Het moet niet gekker worden! :)

Terug
Bovenaan