zwangere forumjunkies 2!!!

helaas..............nog niets....

vannacht goed geslapen, maar toen ik wakker werd om 6 uur waren ze er weer..... voor mijn gevoel zijn ze iets pijnlijker, maar kn er nog gewoon om praten en lopen. Moet wel zeggen dat ik er een beetje chagarijnig van word..... bah!.

Maar goed, we blijven postitief. Het kan nog max 6 dgn duren!!!! En we weten dat er iets heeeeeel moois voor komt, kan niet wachten...

tot snel en fijne dag

hey meiden

dank jullie wel dat jullie mij niet zat zijn haha
ik ben blij dat ik mag mee blijven kletsen!
en idd joyce je wordt toch een beetje vriendinnen je deelt echt dingen met elkaar die je met anderen nooit zo snel zou delen...

kitty gefeliciteerd met marissa wat een mooie naam!
zet je nog even een foto op hyves ben benieuwd!
en ook heel mooi dat je danny er in terug ziet....geniet er lekker van!
en de kraamtranen verdwijnen vanzelf...

mama 30.....balen!
ik dacht nou het zal nu wel!
maar een troost nog max. 6 daagjes!
ik denk aan je!

joyce nog 7 daagjes las ik?
lekker hoor dat verlof in zicht!
en dank je voor je lieve woorden!

lilian volgende week weet je wat t wordt spannend hoor!
en je had vandaag toch nog een controlle ? alles goed?

vanmorgen milan weer naar de speelzaal gebracht...het gewone leven gaat beginnen...
assunta is ook echt een nachtbrakertje....5 x vannacht....gaaaaap...haha
verder gaat alles prima ik voel me echt alweer heel goed ik moet er echt omdenken dat ik niet te veel doe...haha
positief toch?

iedereen een hele fijne dag!
liefs sandra

hoiiiii

mama30     oooh en ik heb zo geduimd dat t   nu eens zou gebeuren hihi!! nou ok nog min. 6 dgn .. en je weet waar je op wacht he...hou vol   xx

kitty GEFELICITEERD!!!! marissa   hele mooie naam........ en die kraam tranen ach je zal ze meer hebben misschien als anderen maar dat is ook een eer voor danny* he.... hij hoort er net zo goed bij ...
ik kan me heel goed voorstellen dat t allemaal heel "raar"is .....maar meid je hebt t gedaan ! een prachtig zusje voor danny*!! super gefeliciteerd en probeer zoveel mogenlijk te genieten .. xxx lil

joyce   hahahahah jaaa die snoopy shirts he!!! hahhaha ik snap je echt ..hihi

nou net bij de gyn geweest en mijn bmm weer gemeten en ze zei al t zal steeds wel een paar mm schelen   maar de vorige x was zoooo goed er moet heel wat gebeuren hoor zei ze voordat t niet meer ok is...
nou gemeten en 4.7 cm   hartstikke goed zei ze..
echo was ook goed hij/zij lag lekker te slapen op dr rug   , hartje klopte goed alles ok!!
maar wel elke x als ik daar ben moet ik huilen...????? toch stiekeme stress ofzo en zwangerschapshormonen denk ik..want ik had echt geen reden , ja die onzekerheid maarja die blijft.......
maar ik voel me goed en ga nu werken.....oooh man!! echt wennen denk ik..hihi

tot snel     xxx lilian

ps volgende week di 20 w echo en jaaaa ik vertel jullie wel wat t word hoor....e n we vertellen t ook aan anderen...ze komen er toch wel achter he...hihi

nou doei..xxx

oooh sandra

tuurlijk moet je lekker mee blijven kletsen gezellie anders zit ik   hier straks alleen   hihi
maar fijn dat alles lekker loopt en ach 5 x per nacht uit bed dat zal toch wel snel veranderen?? hihi hoop ik voor je ...
xx doei lil

Lilian..... wat goed zeg!! 4,7!!! houe zo zou ik zeggen!!!! He maar het is toch helemaal niet verkeerd meid dat je moet huilen bij iedere controle. Je hebt het geluk dat ze bij de gyn iedere keer een echo maken. Je ziet dan jullie kindje, jullie kindje die zooooo gewenst is op het scherm. Storm en Daan zijn en blijven ook altijd bij jullie en ook bij iedere controle zijn ze bijje. Daarnaast komt de periode in zicht wanneer Stom en Daan zijn geboren. Het is allemaal erg spannend en dat is ook logisch toch!!!!!!! Je gyn zal de laatste zijn die dat niet begrijpt...dus ik zeg.............. lekker laten gaan die tranen!!!!!! Geniet maar van het geluk in jullie buik! (nou ja jou buik dan, maar ook die van rene natuurlijk een beetje.... hij is immers ook zwanger.....(al zeggen ze vaak van niet, ahhaa).

een dikke knuffel!!!

mij is iets ontzettend leuks overkomen vanmorgen. WIl het graag ff met julliedelen.
Om 10.15 uur ging de telefoon, de verloskundige ervoor. Wat blijkt nu....ze vonden het zo erg dat er geen plek was op het spreekuur om mij te strippen dat ze beslotenhebben gisteravond bij de overdracht dat ze mij gingen bellen vanmorgen.

Ze vroeg of het goed was dat ze bij me thuis kwam om me te strippen......ik heb tegen haar gezegt dat ik haar wel kon kussen!!!!!, nou ze is geweest dus en ben gestript..... nu is het dus afwachten wat er gaat gebeuren, kan 2 kanten op.

Postitief is dat het strippen heel goed ging, heb al 2 cm en alles is zo goed als  verweekt als ik een wee voel die ik moet weg puffen moet ik gelijk bellen. Ze verwachten dus een stort bevalling.....haha. Ons guppie doet het heel erg goed en vind het allemaal prima daarbinnen. verder schat ze hem/haar op zo'n 7 pond. dus geen 8 zoals onze zoon was.

Nou meiden alles giert nu door mijn lijf....haha... ga zo maar even proberen te slapen nog en zien wat en of er wat gaat gebeuren. Wilde het graag ff met jullie delen....

nou doegie!

mama30; Wat goed dat ze je vandaag hebben gestript.  En je hebt al 2 cm onsluiting!    Dat noet haast toch wel vandaag nog geboren worden. Heel veel succes en ik hoop dat je een snelle, goede en een zo pijnloze als mogelijke bevalling hebt.

Lilian; Fijn dat alles goed is met je baarmoedermond. dat geeft toch wel weer wat rust of niet?! En wat leuk dat we het geslacht allemaal mogen weten. Heb je een voorgevoel over een jongen of een meisje? Nog een weekje en je mag je guppie rond zien zwemmen.

Sandra; 5x per nacht is nog wel veel. Pfff. Wanneer ga je trouwens weer de eerste kindjes opvangen? Nu toch nog niet of wel?

mamaroos; Hoe gaat het met jou? Voel je je goed en begin je al wat te zien?

Terug
Bovenaan