zwangere forumjunkies 2!!!

Joyce, nee ik weet niet wat het word. Vorige week zei een wildvreemde vrouw in het zwembad dat het een meisje wordt, dus toen heeft een vriendin bij mij gependeld en daar kwam ook een meisje uit. Ik heb de hele tijd gedacht dat het een jongetje is, dus ik ben nu wel erg benieuwd. Ik ben 1 van de weinigen op mijn werk, die het niet weet. Iedereen wil het tegenwoordig weten... vind de verrassing juist wel leuk.
Lekker he, bijna verlof!!!

Lilian, jammer dat je vak.over is, maar ja, gelukkig mag je zelf beslissen hoe en wat mbt je werk. Super hoor, zo'n werkgever. Al weer bijna 20 weken. De tijd vliegt voorbij. Ik weet nog wel dat ik zo'n discussie had met mijn man over wel/geen 3e en nu is het er al bijna en vinden we het allebei helemaal leuk. En de kids ook.

Sandra, hoe is het verder met jou en je dochter. Tuurlijk mag je mee blijven kletsen.

Sjors, ik hoef nog maar 2 dagen te werken. vrijdag en maandag en dan mag ik gaan poetsen, ha, ha. 's Ochtends ben ik nu wel actief in en om het huis en 's middags lig ik lekker op de bank. Ze zijn bij ons al weer naar school en de jongste mag ook hele dagen komen (ze moet nog 4 worden). Vandaag is ze dus de hele dag geweest en daarna nog bij een vriendinnetje gaan spelen.... denk iets te veel van het goede, want ze kan nu niet slapen. Te druk in haar hoofd denk!

Mama30, balen he, die oefenweeen. Ik had het bij de 2e ook, heel erg in mijn buik. Maar toen het echte werk ging beginnen, wist ik het meteen, want toen kwamen ze weer in mijn rug. Ik begon met oefenweeen of de 12e en 13e in de loop van de dag en toen de 14e in de avond was het echt puffen geblazen. Net na middernacht is ze toen geboren. Hopelijk zet het bij jou nu ook snel door! Succes!!!

Kitty, last but not least. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter. Allemaal meiden de laatste tijd!
Lekker genieten hoor en laat de tranen maar vloeien, nu mag het!

Nu mijn kinderen naar school zijn, moet ik er wel op tijd uit, maar ik knap na een middagtukkie op de bank helemaal op, dus morgen wordt het weer afzien... woensdagmiddag zijn ze natuurlijk vrij.... Maar ja, het gaat beter, minder harde buiken.
Allemaal de groeten weer!
Mira

Hoi meiden!!

Kitty!!
Van harte gefeliciteerd met je dochtertje!! Wij dachten al, die is aan het bevallen!! hahahaha!! Fijn dat alles goed is!! En wat mooi dat ze zo op Danny lijkt, zo leeft hij een beetje in haar voort!! En je tranen zijn heel begrijpelijk meid!! Laat ze maar lekker vloeien!!!

Joyce!!
En?? was je nog te laat op je werk vanochtend?? hihihi!!! Hoe voel je je verder?? Nog steeds zo moe??

Mama30!!
Wat fijn dat ze toch bij je zijn geweest vandaag om te strippen!! En al 2 cm ontsluiting!! Super meid, nog eventjes en dan heb je je kindje in je armen!! Veel succes (ik denk dat het nu niet lang meer duurt)!!

Sandra!!
Fijn dat je je al weer zo goed voelt!! Maar wel goed op jezelf passen hoor!! hihihi!! Ben je lekker aan het genieten??

Ikke!!
Wat heerlijk meid, nog maar 2 daagjes werken!! Dat is zo voorbij!! En dan heerlijk genieten!!! (niet te veel poetsen he?? ook lekker uitrusten, hihihi)!!

Lillian!!
Wat fijn dat alles weer goed was vandaag!! En wat super dat je je kindje weer even hebt mogen zien!! En na alles wat jij hebt meegemaakt is het heel logisch dat je daar een traantje om moet laten!! Ik ben echt heel nieuwschierig wat jullie kindje is, jongetje of meisje!! Ik denk dat je een klein meisje verwacht!!! We zullen zien!! hihihi!!

Roos!!
Hoe gaat het met jou??

Hier alles goed!! Ben weer lekker uit de nachtdienst!! Heerlijk!! Heb sinds vandaag wat vreemde/ irritante steekjes links... hmmmmmm zou het dan toch??? Nog een dikke week wachten.... Ik hoop het zo...

Liefs...

Uitgeteld.

Mama30, 25 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008
Joyce,  28 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Mimi, 27 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Ikke, 35 jaar, uitgeteld 27 sep 2008 volgens 1echo,21sep 2e echo
Jennifer33, ??jaar, uitgeteld 5 december 2008
Jossie 79, 28 jaar   uitgeteld  6 december 2008
Johanna, 28 jaar, uitgeteld +/- 10 december 2008
lilian,31 jaar ,uitgeteld 2 januari 2009
vera ,22 jaar,uitgeteld +/- 2 januari 2009
Mamaroos Uitgeteld tussen 15-21 februari

Sjors: NOD: 20 augustus, 3e ronde na miskraam, 1e kindje

Afspraken:
mama30, 14 augustus vk (strippen)
Joyce, 15 augustus, afspraak vk. (dan 34+3)  
Johanna,
Ikke,  19aug, afspraak bij verloskundige, 34 weken en 3 dagen
Jossie:  
lilian:    12aug 19+3wkn / 20 wkn echo 19aug!!!
Mamaroos:

GEBOREN:
11 april, Gideon Lucas, zoon van Elle
25 mei, Boaz, zoon van Tanja
27 mei, Fedde, zoon van Gipsyd
28 mei, Neomy (Eduarda Catharina Johanna), dochter van Anja
01 juli, Roan, zoon van Denise
08? juli, Lindsey, dochter van Annelies
11 juli, nienke, dochter van natasja
25 juli, Assunta, dochter van Sandra
28 juli , Emma, Dochter van Hindi
5 augustus, Marissa, dochter van Kitty

Een hele goedemorgen meiden!!!

Ik wil jullie graag vertellen dat we gisteravond de trotse ouders zijn geworden van een PRACHTIGE DOCHTER! Wat een wonder en wat een geluk!

Ze heet Jolijn, en weeg 3740 gram. Alles zit erop en eraan, dus ze is helemaal goedgekeurd door de verloskundige.

Vond de bevalling pittig, maar ging goed. Heeft dus doorgezet na het strippen.

Zodra het ff lukt zal ik een foto plaatsen op hyves.

ga snel weer verder met genieten, spreek jullie snel!!

groetjes, Anneloes

hoi mama30 had je al een pbtje gestuurt
maar nogmaals van harte meid!
gebiet er lekker van en wat zal yoran verast zijn vanmorgen toen hij wakker werd!

Hoi,

He MAMA30! Wat een top nieuws! Echt super! Proficiat!

Erg fijn dat je nu je prachtige dochter in je armen hebt!

Geniet lekker van deze mooie tijd!

Mamaroos

Mama30; Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Jolijn. Wat fijn dat ales goed is gegaan. Ik wens je een hele fijne kraamtijd.

Sjors; Steekjes hier en daar?? Misschien toch??? Nou meid je verdient het. Ik hoop dat het deze ronde raak is. Voel je je anders dan anders?

Ikke; Fijn dat je nu wat meer rust hebt met de kids op school. Lekker hoor. Nog 2 dagen werken en je bent ook lekker met verlof. Heerlijk joh. En wat spannendn dat je het nog niet weet. ik weet het ook niet en bijna alle zwangeren in mijn omgeving ook niet. hihi dus dat is wel leuk.

Nou meiden, ik heb vandaag een pyama gekocht. Ik verzuip er in want de s chouders zijn veel te breed maar de buik past er wel in. Hij is echt veel te groot en de broek ook maar voor 8 euro bij de zeeman heb ik het volgens mij goed gedaan. Deze pyama is voor na de bevalling in het ziekenhuis. Voor thuis heb ik een dun vestje met rits gekocht en doe ik een joggingbroek aan. Dat is in iedere geval netjes voor de visite.

Uitgeteld.

Joyce,  28 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Mimi, 27 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Ikke, 35 jaar, uitgeteld 27 sep 2008 volgens 1echo,21sep 2e echo
Jennifer33, ??jaar, uitgeteld 5 december 2008
Jossie 79, 28 jaar   uitgeteld  6 december 2008
Johanna, 28 jaar, uitgeteld +/- 10 december 2008
lilian,31 jaar ,uitgeteld 2 januari 2009
vera ,22 jaar,uitgeteld +/- 2 januari 2009
Mamaroos Uitgeteld tussen 15-21 februari

Sjors: NOD: 20 augustus, 3e ronde na miskraam, 1e kindje

Afspraken:

mama30, 14 augustus vk (strippen)

Joyce, 15 augustus, afspraak vk. (dan 34+3)  
Johanna,
Ikke,  19aug, afspraak bij verloskundige, 34 weken en 3 dagen
Jossie:  
lilian:    12aug 19+3wkn / 20 wkn echo 19aug!!!
Mamaroos:

GEBOREN:
11 april, Gideon Lucas, zoon van Elle
25 mei, Boaz, zoon van Tanja
27 mei, Fedde, zoon van Gipsyd
28 mei, Neomy (Eduarda Catharina Johanna), dochter van Anja
01 juli, Roan, zoon van Denise
08? juli, Lindsey, dochter van Annelies
11 juli, nienke, dochter van natasja
25 juli, Assunta, dochter van Sandra
28 juli , Emma, Dochter van Hindi
5 augustus, Marissa, dochter van Kitt
12 augustus, Jolijn, Dochter van Anneloes (Mama30)

Terug
Bovenaan