zwangere forumjunkies 2!!!

ik zie nu dat Mimi, Ikke en ik de volgende op de lijst zijn die gaan bevallen. Jeetje wat komt dat allemaal dichtbij zeg. De tijd gaat zo snel voorbij. Iets te snel voor mijn gevoel. Maar ik geniet er volop van.

hoiii
MAMA 30       HOERA HOERA GEFELICITEERD!! WAT DAT STRIPPENKAN   A LLEMAAL   KAN DOEN HE !! HIHI.................

EN GENIET VAN JULLIE DOCHTER JOLIJN!!! WAUW ..WAT RAAR ZO ZITTEN WE TE KLETSEN EN ZO BEN JE BEVALLEN AHHAHAHHAHAHHA.......

JOYCE     JAAA DIE PYAMA VAN DE ZEEMAN ..HEB IK OOIT GEKOCHT [ZOIETS HE] OMDAT MIJN SCHATJE MET   DE CARNAVAL EEN PYAMA AAN WILDE   EN DIE ZITTEN LEKKER EN ZIJN GROOT!! SUPER EINDELIJK GEVONDEN!!!
EN JA HE WAT GAAT T SNEL !! DE ENENAAR DE ANDERE BEVALT! EN VERLAAT ONS HAHHA MISSCHIEN DAT ZE NOG FF MEEKLETSEN ???SANDRA WEL TOCH..

SJORS       STEEKJES EEN WEEK VOORDAT JE ONGIE MOET WORDEN??? MMMMMMMM KLINKT GOED.. ALS DE ECHTE ONGIE KRAMPEN DAN WEG BLIJVEN !!! DAT HAD IK OOK...... EEN WEEK VAN TE VOREN EN TOEN IN DE NOD WEEK NIET ECHT KRAMPEN MEER........DUSSS IK DUIM VOOR JE!!!!

MAMAROOS   HOE IS T MET JOU???

NOU MET MIJ ALLES OK, WAS EEN KG AFGEVALLEN MAAR IK EET TOCH GENOEG   HAHAHA... NOU JA KAN GEEN KWAAD HE....!!
SOMS SCHOPT HIJ/ZIJ ZOOO HARD DAT IK SCHRIK ..HAHHA RAAR ZEG@!!
NOU TOT MORGEN XXX   LIL

Hoi meiden,

Het is alweer ff terug dat ik wat van me heb laten horen, sorry!

Sandra: Had ik jou nog gefeliciteerd met je dochter Assunta? Bij deze dan ;)

Kitty: Gefeliciteerd met je dochter Marissa!

Mama30: Gefeliciteerd met je docher Jolijn!

Ik hoop dat ik het vanaf nu weer bij kan gaan houden. Dan zal ik weer op iedereen reageren.

Groetjes Nathasja

Uitgeteld.

Joyce,  28 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Mimi, 27 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Ikke, 35 jaar, uitgeteld 27 sep 2008 volgens 1echo,21sep 2e echo
Jennifer33, ??jaar, uitgeteld 5 december 2008
Jossie 79, 28 jaar   uitgeteld  6 december 2008
Johanna, 28 jaar, uitgeteld +/- 10 december 2008
lilian,31 jaar ,uitgeteld 2 januari 2009
vera ,22 jaar,uitgeteld +/- 2 januari 2009
Mamaroos Uitgeteld tussen 15-21 februari

Sjors: NOD: 20 augustus, 3e ronde na miskraam, 1e kindje

Afspraken:

Joyce, 15 augustus, afspraakm vk. (dan 34+3)  
Johanna,
Ikke,  19aug, afspraak bij verloskundige, 34 weken en 3 dagen
Jossie:  
lilian:    12aug 19+3wkn / 20 wkn echo 19aug!!!
Mamaroos:

GEBOREN:
11 april, Gideon Lucas, zoon van Elle
25 mei, Boaz, zoon van Tanja
27 mei, Fedde, zoon van Gipsyd
28 mei, Neomy (Eduarda Catharina Johanna), dochter van Anja
01 juli, Roan, zoon van Denise
08? juli, Lindsey, dochter van Annelies
11 juli, Nienke (Nienke Gebina José), dochter van Nathasja
25 juli, Assunta, dochter van Sandra
28 juli , Emma, Dochter van Hindi
5 augustus, Marissa, dochter van Kitty
12 augustus, Jolijn, Dochter van Anneloes (Mama30)

Hey Natascha; Hoe gaat het met jou en je dochter? En hoe gaat het eigenlijk met de uitslag die je had? ik hoop dat het al weer wat gekalmeerd is of dat het al helemaal weg is.

Pff meiden ik ben moe. Ik heb vandaag ook weer wat meer harde buiken en de baby is extreem rsutig vandaag. Gelukkig heb ik morgen weer een afspraak bij de verloskundige. Dat kan me dan wel weer gerust stellen. Mijn vriend gaat ook mee en dan gaan we gelijk even kijken of we klossen voor het bed kunnen regelen. hihi lijkt me wel raar als mijn bed ineens 30 cm hoger staat. Ik vraag me af of het ook wel fijn is. Maar we hoeven het er nog niet onder te hebben dus dat scheelt. Nou ik ga weer even verder met werken.

Lilian; Super dat de babay al zo  actief is in je buik. Groeit hij ook al een beetje? Het zal nu wel wat sneller gaan omdat het toch al je derde zwangerschap is. Voel je je verder oke? En wanneer ik ga bevallen dan probeer ik toch zo veel mogelijk hier mee te kletsen want ik ben veel te nieuwsgierig hoe het iedereen zal verlopen met de zwangerschap, bevalling en baby

hoi meiden

joyce even een beetje rustiger aan hoor (haha moet je mij horen) maar wel fijn dat je morgen even naar de vk gaat just incase toch?
en die klossen ja haha dat is vooral gek als je snachts nog half slapend naar de wc moet!

natasja
hoe is het verder met jouw en je kleintje?
en dank je wel voor je felicitaties

mira de kids weer naar school lekker voor je kan je wat extra rusten!
geniet nog van je laatste weekjes!

lilian
ja nog een weekje en je weet t!
spannend!

mama30 mooie fotos van jolijn!
en wat een leuk kaartje!
thx
lekker genieten meis!

sjors
spannend spannend!
ik hoop dat je alles goed hebt gevoelt! nu wachten op t wachtbankje!
ik duim voor je hoor!

hinriet hoe is t met jouw en je meis

en elle hoe is t met gideon?

assunta heeft even een regeldagje en heb vandaag weer 1 oppaskindje fabrice is nog fijn thuis...
volgende week zal ik weer wat meer kindjes gaan opvangen ... deze week gaat echt heel goed heb bijna geen last meer!

nou meiden .....

tot snel!

Sandra; Fijn dat je je al zogoed voelt. Ik hoop dat je je volgende week weer helemaal fit voelt als de oppaskindjes weer komen. Je boft maar met Fabrice. Hij doet volgen mij wel heel erg veel voor je. Hoe gaat het trouwens in zijn werk met een regeldag? Ik ben nog onervaren. hahaah

Terug
Bovenaan