ZWANGERE FORUMJUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! X LILIAN

hoi allemaal

kitty   : heel veel succes morgen !! wat super spannend je echo...geloof in jezelf en in je nieuwe kindje..en denny* zal wel hem/haar  beschermengel zijn ..!!!
maar ik begrijp precies hoe je je voelt...hahah en ook wat je voelt met misselijk zijn....nou vandaag 6 weken en 1 dag zwanger en sins gisteravond ben ik erg weeig![ok ik had chinees gegeten en ik hoop nog dat dat t was, en dat dit gevoel nog over gaat,maar komt verdacht bekend over.....]
Die chinees kwam er dus vannacht o 03:00 uit op de badkamer en ik viel ook nog bijna flauw!! ik kotsen [sorry] en   werd helemaal warm/koud sterretjes   dus ik ben maar gauw op de grond voor de wc gaan zitten [hahaha ja nu kan ik er om lachen]en ik dacht ik moet rene roepen dadelijk lig ik hier.......
dus ik [piepstem wazig...] rene   rene... nou die was er   de schat !
en ff later werd ik weer iets normaler...alles was eruit?! en langzaam ben ik weer naar bed gegaan.
ik hoop nu dat het de chinees was.maar ik ben de hele dag al weeig en raar gevoel[erg herkenbaar van week 7 t/m week14 bij Storm* en Daan*]in mijn buik ter hoogte van mijn maag!!
dusssssssssssssss.........ik ben benieuwd..ik moet eigenlijk morgen en dinsdag nog ff een heel kerstmenu koken hahahaha maar mijn schatje helpt me wel maar toch....
we wachten morgen nog ff af...
ik had net zin in iets .....mmmmmmmmm chocolade mmm nou t ligt nog naast me want t smaakt niet hahahh komt nooit voor...
en ik drink normaal zo 2 2.5 ltr water op een dag en nu heb ik zin in chocomel en 7up en andere rara dingen...als t maar geen water is!!!hahah ik denk dat mijn favorite periode weer is begonnen...wel vroeg maar misschien stopt t dan ook eerder?
over t rare dat ik nu weer ? zwanger ben ..ik heb t gevoel alsof ik al heel lang zwanger ben en 6 weken klinkt zo! kort ....maar op een of andere rare manier ben ik op dit moment heel sterk{hormonen?}   en zit ik op een berg maar ik weet dat er ook weer een dal gaat komen..!!maar ik laat t gewoon gebeuren en we zullen zien!
maar mijn lieverd zijn altijd in mijn gedachten!!! en ik weet dat ze op hun broertje of zusje zullen letten ...
ik ben wel heel afwachtend maar denk ook positief ...t komt goed!!kitty denk positief en geniet van je echo morgen en dan weet je precies hoe ver je bent...ik ben benieuwd...xxx

natasja   gaaf he om je kindje zo te zien zwemmen en "spelen"....ik herinder t me nog van Storm en Daan   hoe verbaast ik was hoeveel ze bewogen...!! maar super om te zien...fijn dat je echo goed was ...geniet he..x

ik wil iedereen hele fijne kerstdagen en een super spetterend en gelukkig nieuwjaar wensen en dat we allemaal goed door onze zwangerschap heen komen en de bevalling penuts word [hahaha]of een heel kelien beetje zeer doet ok?! tot snel
xxxx lilian

Hallo meiden!!!!

Hier een supergelukkig iemand!!! Ben vanmorgen met mn mannetje naar het LUMC geweest, om te kijken hoe ver etc. En met een inwendige echo zagen we een prachtig mooi hartje kloppen! En het zat op de goede plek. Ik ben nu 7 weken en 6 dagen, morgen dus 8 weken! Ben uitgerekend op 5 augustus!!! De tranen liepen over mn wangen bij het zien van het kloppende hartje. Echt.....wat een wonder is het toch eigenlijk. De smile is vandaag niet van mn gezicht af te vegen! hihi . Nu maar hopen dat ze niets door hebben, hier op mn werk. Ik heb 2 februari weer een echo bij 14 weken.
Lilian: Ben blij dat het goed met je gaat. Ik heb ook wel het gevoel dat het met mij nu ook wel beter gaat, nu zo na het zien van de echo. Toch een bevestiging he?

Iedereen hele fijne zwangere kerstdagen!!!!!!!!!! (Wij gaan het morgen en overmorgen de familie vertellen).

Liefs, Kitty

He Mama30! We zijn op de zelfde dag uitgerekend!!!!!!!!!!!!

BEVALLINGSDATUM:  

Denise, 27 jaar, uitgeteld 3 juli 2008
Ilona, 26 jaar, uitgeteld 09 juli 2008

Hindi, 31 jaar, uitgeteld 25 juli 2008.
Kitty26, 27 jaar, uitgeteld 5 augusutus 2008

Mama30, 25 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008
lilian, 31 jaar  ,   uitgeteld 16 augustus 2008!!

Afspraken:

Denise 17 december, 2e echo + afspraak gyn

Mama 30,  20 december, 2e echo
                                    27 december, 1e afspraak vk

Hindi 18 december,  1e afspraak vk
lilian 09 januari,1e afspraak gyn.+inwendige echo!![8 wkn en 4 dgn]
Kitty26:  4 februari 2008, 2e uitgebreide echo
Ilona : 24 december, 2de echo

Zie nu dat het 4 februari is ipv 2 februari, foutje

Heey meissies,

Wat fijn om te lezen dat alles goed zit en dat er hartjes te zien zijn die kloppen!!! Nu Lilian nog ff wachten, maar er zit een vruchtje op de goede plaats! YES girls!!!

Vandaag wezen shoppen en een leuke broek en shirt gekocht bij Belly-B in Arnhem. Geweldige zaak voor zwangere! Kennen jullie het mer ONLY.....alleen is ie nu voor mama's in de naam Mamalicious. Super hoor! En betaalbaar.

Ik wil jullie allen een super vette (niet al te misselijke hihi), mooie en gelukkige kerst toe wensen! kan waarschijnlijk niet meer stuk. En voor de kindjes Storm, Daan en Denny steken we een extra kaarsje aan!

Fijne kerstdagen meiden!

Dikke kus

BEVALLINGSDATUM:  

Denise, 27 jaar, uitgeteld 3 juli 2008
Ilona, 26 jaar, uitgeteld 09 juli 2008

Hindi, 31 jaar, uitgeteld 25 juli 2008.
Kitty26, 27 jaar, uitgeteld 5 augusutus 2008

Mama30, 25 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008
lilian, 31 jaar  ,   uitgeteld 16 augustus 2008!!

Afspraken:

Denise 17 december, 2e echo + afspraak gyn

Mama 30,  20 december, 2e echo
                                    27 december, 1e afspraak vk

Hindi 18 december,  1e afspraak vk
lilian 07 januari,2e echo bij gyn.2e afspraak.we gaan t hartje zien!als alles goed is..........!!
Kitty26:  4 februari 2008, 2e uitgebreide echo
Ilona : 24 december, 2de echo

Zie nu dat het 4 februari is ipv 2 februari, foutje

meiden allemaal een hele fijne niet zn misselijk kerst hihi..en gipsyd dank je voor de kaarsjes voor Storm* en Daantje* en Denny natuurlijk.....
geniet van een heerlijke kerst allemaal...
xxx lilian rene Storm* en Daan* en ............!!!!!

FIJNE KERST allemaal!!!

Wat fijn Kitty!! Die echo!! En ja hoor 5 augustus!! haha! Hoe kan het he!!
Ben blij dat het verder allemaal goe dmet jullie gaat ondanks de misselijkheidshormonen!!

Wij hebben het de ouders ook verteld gisteren, waren erg blij. Verder hier nog steeds die vermoeidheid en die misselijkheid! Maar lang leve de VSM mama tablettjes!! Ze helpen goed!!. Morgen naar de Verloskundige. WE hebben er zin aan!!

Ik kom snel weer effies kijken!!

Hoi allemaal,
De kerstdagen weer achter de rug! Alles goed gegaan? Gelukkig heb ik geen last van misselijkheid, heb heerlijk kunnen genieten van al 't lekkere eten. Alleen werd ik dinsdag verkouden en was ik er gister ziek van....... Dat was beetje jammer, nu gaat het wel weer redelijk.
Ik heb zowiezo weinig klachten meer??????????????? Wel slecht slapen en gevoelige borsten, maar geen raar buik-gevoel of zo. Krijg over 2 weken een echo, ben heel benieuwd!
Liefs, Hindi.

Terug
Bovenaan