ZWANGERE FORUMJUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! X LILIAN

Halo meiden; Hier even een berichtje van een (nog) niet zwanger forumjunkie.

Ik wil jullie allemaal een goed uiteinde wensen en heel heel gezond en gelukkig 2008!

Hopelijk verlopen alle zwangerschappen voorspoedig en mogen jullie allemaal van een gezond kindje bevallen!

Veel liefs Joyce

Halo meiden; Hier even een berichtje van een (nog) niet zwanger forumjunkie.

Ik wil jullie allemaal een goed uiteinde wensen en heel heel gezond en gelukkig 2008!

Hopelijk verlopen alle zwangerschappen voorspoedig en mogen jullie allemaal van een gezond kindje bevallen!

Veel liefs Joyce

Hallo Zwangere Junkies!!

Hier nog een berichje van nog een niet zwangere Junkie!!!

Hoe gaat het met jullie??? Genieten jullie lekker van jullie zwangerschap??

Ik wil jullie een voorspoedig 2008 toe wensen!! Met een goede zwangerschap en een goede bevalling!!
En hopelijk komen wij (allemaal) in 2008 snel naar dit forum!!!!

Groetjes Sjors

IEDEREEN EEN FIJN UITEINDE GEWENST!!!!!!!!!!!!!! EN HOPELIJK ZULLEN AL ONZE KINDJES GEZOND TER WERELD KOMEN!

Alle goeds voor 2008!

Liefs, Kitty

Wow gewoon alweer een jaar voorbij, wat gaat het snel.
Meiden ik hoop dat jullie er allemaal een leuke (en niet te misselijke) avond van maken.
In 2008 worden we gewoon (weer) mama, wat een geweldig idee
En ik sluit me aan bij Kitty dat we alleeemaal maar een gezond spruitje op de wereld mogen zetten.

wij wensen jullie allemaal een super avond en nacht[hahahah nacht ik hoop 00:00 uur te halen hahahhah] en dan een heel gelukkig gezond en fijn 2008..dat al onze kindjes gezond mogen zijn en dat de bevallingen [een beetje] makkelijk mogen gaan hahaha!
xxx rene lilian storm* daan* en hun nieuwe broertje of zusje!!

ps:
en dat al de andere forumjunkies ook snel naar hier mogen komen!!!

[jusdórange he!!]xxx

GELUKKIG NIEUWJAAR ALLEMAAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008 alweer! Tjonge. M'n man en ik bedachten gister dat ons leven echt gaat veranderen nu, nooit meer met z'n tweetjes oud en nieuw!!! Geweldig natuurlijk, maar ook raar. We moeten beide nog erg aan het idee wennen. Vandaag alweer 10 en een halve week. Volgende week vrijdag echo. Als ik al die misselijk-verhalen lees, mag ik me echt gelukkig prijzen, heb nergens last van. Ja wel moe en emotioneel en zo, kleine dingetjes, maar gelukkig niet dat vreselijke misselijk zijn. Daar zag ik het meest tegenop en nu fluit ik er zo doorheen! Iedereen heel veel geluk dit jaar en dat we allemaal maar lieve, mooie babietjes mogen krijgen!

Liefs, Hindi.

Hey allemaal!!

Vanaf deze kant van de computer een heeeeel goed en gezond 2008 gewenst!!!
Dat we allemaal gezond zonder kwaaltjes zwanger mogen zijn en de bevalling heel soepeltjes verloopt!

Hebben jullie allmeaal een leuke avond/nacht gehad? Bij mij neemt de misselijkheid/weeeig gevoel af en krijg weer meer energie. Vandaag al weer 9 weken! Wat gaat het snel! Vind het ook wel lekker dat die 12 weken inzicht komen. Mag de hele wereld het weten!!

Maandag krijgen we weer een echo. En bij de verloskundige ging het ook goed afgelopen donderdag.
Doen/of hebben jullie de screeningsecho ook gedaan voor het syndroom van Down?? Bij ons werd de vraag gesteld, en bij onze eerste hebben we 'm ook niet gehad, maar na overleg hebben we toch besloten 'm te laten doen. Moet morgen de vk even bellen en horen we wel hoe en wat.

Meiden ga het lijstje nog even bijwerken en tot snel!!!

Een hele gelukkige, minder beroerde (haha) Mama30

Terug
Bovenaan