ZWANGERE FORUMJUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! X LILIAN

Hoi meiden,

Een tijdje niet online geweest omdat ik geen internet meer had op mijn laptop (was wel even afkicken)
Maar ik lees gelukkig alleen maar leuke berichten hier! Fijn om te lezen.
Ik heb leuke en gezellige kerstdagen achter de rug.
Al heb ik gek genoeg nu meer last van misselijkgevoel dan de eerste weken.

Gisteren bij de babydump geweest om stiekem al naar nieuwe babyspulletjes te kijken, zoals een kinderwagen.
We hadden bij Damian een Quinny Speedy SX en die beviel niet echt.
Nu is mijn man helemaal gevallen voor de Joolz en dan nog het liefste een roze als het een meisje word hahaha
Dus het is nog even afwachten tot de 20 weken echo.

Wel hebben we een tiny love symphonie mobile gekocht, die is zooo leuk.
Nou meiden ik zal nu ik weer online kan komen weer wat actiever zijn hoop ik.
Hoe is het met jullie, nog klachten??

BEVALLINGSDATUM:  

Denise, 27 jaar, uitgeteld 1 juli 2008
Ilona, 26 jaar, uitgeteld 09 juli 2008

Hindi, 31 jaar, uitgeteld 25 juli 2008.
Kitty26, 27 jaar, uitgeteld 5 augusutus 2008

Mama30, 25 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008
lilian, 31 jaar  ,   uitgeteld 16 augustus 2008!!

Afspraken:

Mama 30
                                27 december, 1e afspraak vk

Hindi
lilian 07 januari,2e echo bij gyn.2e afspraak.we gaan t hartje zien!als alles goed is..........!!
Kitty26:  4 februari 2008, 2e uitgebreide echo
Ilona : 24 december, 2de echo
Denise: 4 januari intake vk (tijdelijk bij vk)

Little Miracle/Ilona, misschien ook wel zo leuk om je even voor je jezelf toevoegt aan de lijst?

Anja, 24 jaar, uitgeteld 23 mei 2008

Denise, 27 jaar, uitgeteld 1 juli 2008
Ilona, 26 jaar, uitgeteld 9 juli 2008
Nathasja, 23 jaar, uitgeteld 19 juli 2008

Hindi, 31 jaar, uitgeteld 25 juli 2008.
Kitty26, 27 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008

Mama30, 25 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008
lilian, 31 jaar  ,   uitgeteld 16 augustus 2008!!

Afspraken:

Mama

30,  20 december, 2e echo
                              27 december, 1e afspraak vk

Hindi 18 december,  1e afspraak vk
Anja, 7 januari, afspraak vk
lilian 07 januari,2e echo bij gyn.
Anja, 11 januari, 20 weken echo
Kitty26: 4 februari 2008, 2e uitgebreide echo
Nathaja:   4 februari 2e afspraak vk
Niesje: 4 januari intake vk

Zo weer even de lijst compleet gemaakt want er waren wat meiden van de lijst verdwenen.

Hai hai Meissies!

Hopelijk hebben jullie fijne feestdagen gehad!

Hier is de het nu even iets rustiger. Jennifer haar verjaardag was helemaal super. Ze is ongelooflijk verwend en liep de hele dag: "dootje dootje kom maar djeffier hoera".
Echt een dag van haar leven gehad.

2e kerstdag hebben we heeeeeeerlijk rustig aan gedaan. ('k was kapot op van het lopen van de dag ervoor, dat doe ik nooit meer zwanger zijn en verjaardag vieren hahaha, ik moet nog 3 verjaardagen doorstaan)

Gisteren eigenlijk niet verder gekomen dan de bank met de meiden. (papa moet werken) en vandaag..... 't is de bedoeling dat we wel weer wat actiever worden hihi maar de meiden liggen nog lekker op een oor.

Nog een paar dagen en dan stappen we ONS 2008 in.

Liefs Anja,
mv Alysha 14-01-2002 en Jennifer 25-12-2005 en ZWANGER! 23-05-2008

He meiden,

Even onze topic naar boven halen hoor, iedereen is zeker te ziek,zwak en misselijk?

Zo, hoe is het hier?

Bij mij alles goed. We hebben het onze familie verteld met kerst. En mn zusje en schoonzusje vlogen me om mn nek, en de vriendin van mn schoonvader schoot helemaal vol, en mijn moeder was helemaal in een jubelstemming. haha....Komt misschien ook wel omdat ik 5 augustus ben uitgerekend, een dag na haar verjaardag! Tja, wie weet....

Ik ben nu 8 weken en 4 dagen zwanger, maar het lijkt veel langer. Ik heb al moeite om mn buik te verbergen!!! Ik had wel al een zwangerschapsbuikje overgehouden van de zwangerschap van Danny, maar dat dat buikje weer zou snel zou uitzetten! Ik verbaas me er echt over! Ik hoop toch dat ik het tot 12 weken nog even verborgen kan houden voor de rest (collega's en vrienden). Nou ja, ben benieuwd. Heeft iemand hier ook al last van?
Verder heb ik nu druppeltjes van dr. Vogel gehaald voor de misselijkheid, en ik moet zeggen dat ik nu even niet misselijk ben. En verder Roosvicee Ferro, voor extra ijzer. Ik ben namelijk veel draaierig. Dus wie weet helpt het allemaal.

Bedankt dat jullie een kaarsje voor Danny* hebben aangestoken met kerst. Lief van jullie .

Nou, tot later.......

Liefs, Kitty

hoi meiden

nou de hormonen zijn echt geariveerd hoor   hihi!! ik ben zoooo moe de hele dag en vandaag heeft mijn schat de hele gang en overloop behangd en super mooi!! maar ik wilde t nu dus ff mooi maken[dweilen, kapstok ophangen[ok ook met rene] ] enzo... en nu zit de hele vloer [oud terazzo] onder de behangselplak ,,,,niet een beetje maar schatsbaan achtig [toen ik er met een dweil overging!!]
dus ik allemaal mauwen aaah en hij heeft vanaf vanmiddag 12 uur af staan te behangen...
dus ik voel me alweer lullig   , terweil hij sooooooo fucking lief voor mij is.!!!!!
ik moet t maar ff goedmaken dadelijk...!
nou   ben de hele dag door weeig.........niet echt misselijk   maar meer een super vol gevoel enzo dat ik geen zin in eten of drinken heb!! maar ik dwing mezelf wel om te drinken en wat te eten...ik ben al 2 kg afgevallen van dat minder eten.maar dat ging de vorige x ook zo dus ik zorg dat ik mijn vitamines binnenkrijg   en de rest komt wel goed!!!!

raar he trouwens dat ik deze maand de enige zwangere was bij   de junkies?
normaal halen we [3 maanden achter elkaar] de 5 zwangere , misschien dat er in januari nu meer zullen zijn!!
nou ik ga nu lekker op de bank liggen...doei..
xxx lilian

Heey meisjes,

Ik lees dat iedereen de kerstdagen goed is doorgekomen! MOOI!!!

Die kleine van mij is al aardig beweeglijk en ik  kan er soms echt om lachen. Mijn mannetje voelt het nog niet, maar ik kan niet wachten om het met hem te delen. Soms trekt mijn buik helemaal samen en wordt ie hard en soms kan ik gewoon zien dat die kleine rechts of links ligt. Heel bijzonder. Morgen 20 weken echo...kijk er enorm naar uit. Ben nog niet zenuwachtig ofzo. Moet morgen eerst ff een paar uurtjes werken en dan gaan we samen naar die echopraktijk. Heb er zin an!

Voor de rest heb ik werkelijk energie voor 10! savonds ff moe, maar daarna een energie sprut van heb ik jou daar! Ik ga vaak pas om 2 uur slapen en dan word ik7 uurtjes later uitgeslapen en al wakker. Vreemd hoor dat lijk! Wel last van rode vlekken op kin en om mond. Beetje lelijk...soms droog...weet niet wat ik erop kan smeren. Iemand tips??????

Voor de vermoeide dames, beentjes omhoog en oogjes lekker sluiten. Voor de misselijke dames, rustig aan, slappe thee en om de 2 uur koekje, liga of crackertje....geen idee of jullie hier iets aan hebben, maar deze is vooral belangrijk: GENIETEN!!!!!Want we zijn echt allemaal ZWANGER!!!!

Dikke x voor jullie

hoi meiden

whooo gipsyd   ben jij al bij de 20 weken echo!!!!???? wow..dat gaat snel zeg....
bedankt voor de misselijktips hahahhaha ik ben niet zo misselijk als bij storm en daan ,maar voel me niet 100%...gewoon weeig gevoel en niet zin in eten!!.... en ook geen zin in drinken...maar ik dwing mezelf wel hahahahha...
 nou ik ga weer ff lekker lamballen.hahaahha en ik wens iedereen super gezellige jaar wisseling en een super 2008....want ja we zijn echt allemaal zwanger!!!

gipsyd     heel veel succes morgen!! xx en geniet he!!!!zo mooi die 20 weken echo!!

xxx lilian

Terug
Bovenaan