ZWANGERE FORUMJUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! X LILIAN

Anja, 24 jaar, uitgeteld 23 mei 2008

Denise, 27 jaar, uitgeteld 1 juli 2008
Ilona, 26 jaar, uitgeteld 9 juli 2008
Nathasja, 23 jaar, uitgeteld 19 juli 2008

Hindi, 31 jaar, uitgeteld 25 juli 2008.
Kitty26, 27 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008

Mama30, 25 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008
lilian, 31 jaar  ,   uitgeteld 16 augustus 2008!!

Afspraken:

Mama

30,   7 januari 2008, 3e echo
                              18 januari 2008, echo verloskundige (word ws eerder ivm  
                                                                                  screeningsecho syndroom van down)
                                4 februari 2e afspraak verloskundige

Hindi 18 december,  1e afspraak vk
Anja, 7 januari, afspraak vk
lilian
07 januari,2e echo bij gyn.

Anja, 11 januari, 20 weken echo
Kitty26:
4 februari 2008, 2e uitgebreide echo

Nathaja:   4 februari 2e afspraak vk
Niesje: 4 januari intake vk

een gelukkig nieuwjaar allemaal!!!!

ja ben weer terug uit frankrijk (gelukkig) ben alleen maar ziek geweest....zucht
nog bedankt voor de goede tip op vsm voor mamma's te gebruiken tegen misselijkheid het is nog niet helemaal weg maar wel een stuk minder!!!
nog 9 dagen dan mijn eerste echo!!! vind het erg spannend want ik heb al een hele buik en ik denk dat ik 8 weekjes ben???

nou meiden blij te lezen dat jullie allemaal een fijne kerst hebben gehad en een goed uiteinde!!

liefs sandra

hoi allemaal

een gelukkig gezond en een zwanger 2008. dat we allemaal een gezond kindje op de wereld mogen zetten......xxxx

hoi mama30
ja wij hebben bij storm en daan ook een   nekplooimeting laten doen ,niet dat ik geen kindje wil met een afwijking....maar je kan t beter weten dan wanneer je met de geboorte er pas achter komt..., en bij Storm en Daan was alles goed niks aan de hand!![zelfs de 21 weken echo was super goed !niks aan de hand , en 2 weken laterkreeg ik een vroeggeboorte!....maar er is ook niks gevonden bij storm en daan of bij mij ....t was puur pech![lullig woord bij zoiets!!!]
nu zouden  we eerst geen nekplooimeteing doen ..want als er iets mis is "so what"..maar we willen t  toch wel graag weten als er iets mis is..zodat je jezelf erop kan voorbereiden!.dus we hebben besloten om het toch wel te doen...!!  maar ik heb er wel een goed gevoel over [over dit kindje] dus ik kijk er niet tegenop...
T is altijd wel spannend als je daar naar toe moet maar ik denk er t beste van...!!
Maar stel je voor dat ze syndroom van down zouden vermoeden dan zou t me niks uitmaken en we zouden t gewoon laten komen..want na een vroeggeboorte van onze Storm en Daan ga je heel anders denken over zulke dingen....en als t kindje maar geen pijn heeft ,waarom zou je t niet willen? t is een wonder in je buik!!!!

maar moeilijk onderwerp denk ik...maar ik vind dat je maar beter voorbereid kan zijn als er iets mis is...want dan ben je na de geboorte beter erop ingesteld denk ik...

maar ben benieuwd hoe de rest erover denkt??

nou welterusten allemaal ...xxx lilian Storm* en Daan* en .......{7+3}

ps     nog best weeig gevoel in mijn buik !!!om t niet misselijk te noemen!!!!hahahaah en sooooooooooooooooo moe!!!

Meisjes...we krijgen een ZOON!!! OOh zo leuk!!! Hij was ook zo mooi te zien op de 20 weken echo! Hij gaapte en dat was zo schattig! Alles is prima, alleen zat er in 1 niertje een beetje teveel urine, wat hem iets groter maakte. Niet iets om nu al zorgen over maakte zeiden ze, maar moet wel met 32 weken terug komen voor nog een echo. We maken ons ook niet echt zorgen, maar moet zeggen dat ik er wel dagelijks ff aan denk. Moet maandag weer nar de Vk dus vraag ik daar ook nog even het 1 en ander.

Maar ik krijg een zoon...een jongen...we vinden het zooo gaaf! En nu zet mijn vriend de familienaam door, dus wel heel bijzonder voor hun.

Nou schatjes...ik ben aan het werk en moet gauw weer ff verders maar wilde jullie het even laten weten.

Trouwens,,,allemaal een super 2008 gewenst!!!

Hebben jullie nu je zwanger bent ook meer last van klotsende oksels? Ik word er gek van!!!!

xxx

@mama30, wij hebben er voor gekozen om geen combi test te laten doen. De gyn was er geen echte voorstander van en na alle info te hebben doorgenomen leek ons dit het beste.
Ik was ook bang voor een vals gevoel van zekerheid te krijgen want er zijn duizenden andere afwijkingen/ziektes die je kindje kan hebben naast down.

@Lilian, naar soms he die misselijkheid. Enigste wat bij mij hielp was regelmatig eten.

@San, wat jammer zeg zo ziek je hele vakantie door dat is ook niet leuk. Hopelijk voel jij je ook snel weer wat beter.

@Gipsy, WAUW wat gaaf zeg een jongentje!!   Jongetjes zijn zooooooo leuk!!
    Nog een paar weken en dan krijgen wij hopelijk ook te horen of het een broertje of een zusje word voor Damian. Ben deze keer zoooo nieuwsgierig.
Ik wist bij Damian gewoon zó zeker dat het een jongen zou worden dat de echo alleen maar een bevestiging was, maar deze keer heb ik geen idee.

Zijn er meer junkies hier die het willen weten met 20 weken?

hoi

gipsyd     wauw!!!!! een zoon   super!!! een stoere jongen !!......ik ben heel blij voor je !! en vraag gewoon zoveel   mogenlijk naar dat niertje van je zoontje   en wie weet is t niks om je zorgen over te maken...anders zeggen ze dat ook gelijk hoor!!!
maar ik snap dat je er veel over nadenkt!! maar een jongen is fantastisch!!!hahahaha.........ik weet nog Storm* en Daan  ,toen werd gezegt dat t 2 jongens waren......ik wist of dacht 2...dan moet  er toch ook wel 1 meisje bijzitten hahahahh leuk rose enzo he..maar  bij de eerste zei ze   "ja duidelijk een jongen en toen wees ze z'n piemeltje aan "hahah en toen dacht ik echt ...nou dan is de andere een meisje hahahaha nee bij de 2e zei ze ook"ja dit is ook een jongentje"ook heel duidelijk te zien hihi..!!!
nou ik heb gelijk al t rose weggedacht in mijn hoofd en  we kregen twee stoeren jongens wauw.....t maakt ook niks uit he ...maar wel fijn als je t weet vind ik dan  kun je er een beetje op richten met kleertjes en de kamer enzo....
nu wil ik t ook graag weer weten...T MAAKT ME NIKS UIT!! Maar ik ben wel heel nieuwschierig hahahahahah en weer denk ik oooh misschien wel een meisje???maar ik wil net zo graag een jongetje ..als t maar gezond is !!heel cliche maar 1000% waar!!!!!
Maar bij mijn vriend in de fam. zijn alleen maar jongens [bij zijn zussen] en mijn zus heeft een meisje....maar t is toch puur toeval .....we shall see......
nou maar ik moet nog 12 weken  wachten hahahha   ben nu 7+ 4   maar t lijkt al wel   heel lang ..................
voel me redelijk wel heel moe en soms misselijk maar what the hell!!! t maakt me niks uit..laat mij maar slapen hihii

nou ik ga nu dus weer lekker slapen ahhah .....gipsy nog een x gefeliciteerd meisje!!! met je mannetje hahaha......
xxxx lilian

ps   ben wel ook heel benieuwd naar de rest.........  

hey gipsy wat leuk!!!! een jongen!!!!!
ik wilde de eerste keer een meisje leuk tutten leuke kleertjes ..... tja ik dacht een jongen geen leuke kleertjes en alleen voetballen.... ik kreeg een jongen nou ik heb mijn mening bijgesteld hoor er is niks leukers als een jongetje!!!!....maar toch hoop ik nu stiekum op een meisje nu om een andere reden...heel cliche maar een jongen en een meisje is toch heel ideaal he?....maar ja als het gezond is dan ben ik de allegelukkigste mammie van de hele wereld hoor!!!

ik gebruik nu vsm voor ochtendongemakken voor zwangere mammies en drink rovicee ferro en voel me nu zeker wat beter !!! ik lig in elk geval niet meer de hele dag op de bank...hihi

verder alle meiden een dikke knuffel voor jullie en je ukkepukkie in je buikje...

Terug
Bovenaan