A
Anoniem
Guest
Anja, 24 jaar, uitgeteld 23 mei 2008
Denise, 27 jaar, uitgeteld 1 juli 2008
Ilona, 26 jaar, uitgeteld 9 juli 2008
Nathasja, 23 jaar, uitgeteld 19 juli 2008
Hindi, 31 jaar, uitgeteld 25 juli 2008.
Kitty26, 27 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008
Mama30, 25 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008
lilian, 31 jaar , uitgeteld 16 augustus 2008!!
Afspraken:
Mama
30, 7 januari 2008, 3e echo
18 januari 2008, echo verloskundige (word ws eerder ivm
screeningsecho syndroom van down)
4 februari 2e afspraak verloskundige
Hindi 11 januari, 1e echo.
Anja, 7 januari, afspraak vk
lilian
07 januari,2e echo bij gyn.
Anja, 11 januari, 20 weken echo
Kitty26:
4 februari 2008, 2e uitgebreide echo
Nathaja: 4 februari 2e afspraak vk
Niesje: 4 januari intake vk
Hoi allemaal,
Heb even m'n echo-datum op de lijst gezet. Ben er nu al zenuwachtig voor; wat als het niet goed is. Aan de andere kant probeer ik positief te blijven, ik heb geen bloedingen, geen pijn, dus het zal wel goed zitten...
Kitty: Ik las in een andere topic dat jij zoveel last hebt van migraine! Wat lijkt me dat erg, bewondering voor hoe je d'r mee omgaat! Ik ben nu 11 weken van m'n eerste, maar ik heb ook al een klein buikje... Jij hebt 't al wat eerder lees ik. Lastig hè, hihi. Het kan me eigelijk niks schelen, maar ik zou zo graag wachten tot na m'n echo volgende week vrijdag met het vertellen aan iedereen. Alhoewel, heel veel mensen weten het al... Ik ben benieuwd wanneer er iemand op m'n werk komt vragen!
Gipsy: GEFELICITEERD met je ZOON! Geweldig. Ik kan bijna niet wachten tot ik weet wat we krijgen! Ik denk een jongen, m'n man denkt een meidje.
Mama30: Fijn dat je je weer wat beter voelt! Wij gaan niet voor de Down-screening. Het is een kansberekening, dus dan weet je nog niks zeker. En als het zeker was dat ons kleintje down zou hebben, zouden we het toch houden. Ik zit ook nog niet in de risico-groep.
Sandra: Ik las dat je ook bijna je 1e echo hebt? Je afspraak staat niet op 't lijstje, maar heb je 'm ook de 11e? Dan hebben we 'm op dezelfde dag. Ik begin ook al een buikje te krijgen. Vind het heel spannend allemaal en kan bijna niet wachten. Voel je je inmiddels wat beter? Na een ziek-zijn-vakantie... Balen is dat zeg. Wij gaan over een paar weken op wintersport. Wel beetje spannend, maar we gaan toch maar. Ik zie wel of ik 't aandurf, héél langzaam op de blauwe pistes... Wel erg veel zin in, lekker de hele dag buiten en geweldige uitzichten!
Nou, ik ga maar 's even wat doen voor m'n studentjes... Moet ook gebeuren, weinig zin helaas... Tot later maar weer!
Liefs, Hindi.