ZWANGERE FORUMJUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! X LILIAN

Anja, 24 jaar, uitgeteld 23 mei 2008

Denise, 27 jaar, uitgeteld 1 juli 2008
Ilona, 26 jaar, uitgeteld 9 juli 2008
Nathasja, 23 jaar, uitgeteld 19 juli 2008

Hindi, 31 jaar, uitgeteld 25 juli 2008.
Kitty26, 27 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008

Mama30, 25 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008
lilian, 31 jaar  ,   uitgeteld 16 augustus 2008!!

Afspraken:

Mama

30,   7 januari 2008, 3e echo
                              18 januari 2008, echo verloskundige (word ws eerder ivm  
                                                                                  screeningsecho syndroom van down)
                                4 februari 2e afspraak verloskundige

Hindi 11 januari,  1e echo.  
Anja, 7 januari, afspraak vk
lilian
07 januari,2e echo bij gyn.

Anja, 11 januari, 20 weken echo
Kitty26:
4 februari 2008, 2e uitgebreide echo

Nathaja:   4 februari 2e afspraak vk
Niesje: 4 januari intake vk

Hoi allemaal,

Heb even m'n echo-datum op de lijst gezet. Ben er nu al zenuwachtig voor; wat als het niet goed is. Aan de andere kant probeer ik positief te blijven, ik heb geen bloedingen, geen pijn, dus het zal wel goed zitten...

Kitty: Ik las in een andere topic dat jij zoveel last hebt van migraine! Wat lijkt me dat erg, bewondering voor hoe je d'r mee omgaat! Ik ben nu 11 weken van m'n eerste, maar ik heb ook al een klein buikje... Jij hebt 't al wat eerder lees ik. Lastig hè, hihi. Het kan me eigelijk niks schelen, maar ik zou zo graag wachten tot na m'n echo volgende week vrijdag met het vertellen aan iedereen. Alhoewel, heel veel mensen weten het al... Ik ben benieuwd wanneer er iemand op m'n werk komt vragen!
Gipsy: GEFELICITEERD met je ZOON! Geweldig. Ik kan bijna niet wachten tot ik weet wat we krijgen! Ik denk een jongen, m'n man denkt een meidje.
Mama30: Fijn dat je je weer wat beter voelt! Wij gaan niet voor de Down-screening. Het is een kansberekening, dus dan weet je nog niks zeker. En als het zeker was dat ons kleintje down zou hebben, zouden we het toch houden. Ik zit ook nog niet in de risico-groep.
Sandra: Ik las dat je ook bijna je 1e echo hebt? Je afspraak staat niet op 't lijstje, maar heb je 'm ook de 11e? Dan hebben we 'm op dezelfde dag. Ik begin ook al een buikje te krijgen. Vind het heel spannend allemaal en kan bijna niet wachten. Voel je je inmiddels wat beter? Na een ziek-zijn-vakantie... Balen is dat zeg. Wij gaan over een paar weken op wintersport. Wel beetje spannend, maar we gaan toch maar. Ik zie wel of ik 't aandurf, héél langzaam op de blauwe pistes... Wel erg veel zin in, lekker de hele dag buiten en geweldige uitzichten!

Nou, ik ga maar 's even wat doen voor m'n studentjes... Moet ook gebeuren, weinig zin helaas... Tot later maar weer!
Liefs, Hindi.

Hoi meisjes,

OOh Kitty wat rot dat je migraine hebt. Ik heb daar gewoon last van, maar nu tijdens mijn zwangersschap nog niet. Afkloppen. Rust maar veel....en wie weet helpt de migrastick jou, aangezien je niks mag en kan gebruiken. Misschien wel iets hompeopatisch.

Lilian, San en Hindi bedankt voor jullie felicitaties.hahaha...ik jhad ook eerst het gevoel dat het een meid werd en toen weer ff niks en de laatste weekjes dacht ik wel: ik zou het toch wel leuk vinden om een zoontje te krijgen! Om mij heen krijgt iedereen momenteel een jongen.....winter/lentekids......dus jullie krijgen waarschijnlijk allemaal een meid!!! hahaha...nee je weet het niet.

Hebben jullie nu ook zo'n drang naar bepaald voedsel? Ik had dat in het begin heel erg met frikandellen speciaal en frietjes...en nu nog als ik eraan denk...jammie.....ik zal het jullie nog een sterker vertellen, ik ga zo lekker een frietje halen!!! hahaha....nu schrijf ik er dus over en kan ik nergens anders aan denken!!!

En al mensen wie het hebben verteld aan de mensen om hun heen?

Kusje van mij

Gipsyd, 27 jaar, uitgeteld 19 mei 2008

Afspraken:

Mama

lilian

Kitty26:

Gipsyd, 7 januari, afspraak vk

Zo mezelf er ook eens bij gezet!

hoi allemaal!!!

hindi... ik zou niet weten hoe ik mij aan jullie lijstje moest toevoegen...hihi...wie oh wie verteld mij hoe het moet????
ik ben niet zeker waneer ik ben uitgeteld maar waarschijnlijk 7-9???? of eerder... maar ik krijg een keizersnede dus dan wordt mijn kindje 2 wseekjes eerder gehaald.....maar goed extra spannend de eerste echo op 10-01 want dan weet ik waneer ik ben uitgeteld ...op 9-1 ga ik voor hbet eerst naar de verloskundige...
dus hindi waarschijnlijk krijgen wij wel in dezelfde week ons babytje....leuk!!!

gipsy las ik nou dat jij ontzettend veel zin heb in voedsel??? mazzelaar!!! ik moet er toch echt niet aan denken!
ik voel mij wel wat beter maar nog niet 100% maar ja dat isz normaal toch?
ik ben gastouder en krijg vandaag 4 kindjes over de vloer dus ben blij dat ik niet meer de hele dag op de bank hoef...hihi

nou de andere meiden .... blijf lekker genieten van onze roze wolk!!!
knuffel sandra

sorry even een correctie ben natuurlijk dan uitgeteld op 7-8 hihi sorry hoor zullen wel de hormonen zijn

Gipsyd, 27 jaar, uitgeteld 19 mei 2008

Sandra, ?? jaar, uitgeteld 7 augustus 2008

Afspraken:

Mama

lilian

Kitty26:

Gipsyd, 7 januari, afspraak vk
Sandra, 9 januari intake vk
                      10 januari 1e echo

Sandra ik heb je even toegevoegd. Het is niet zo moeilijk hoor. Gewoon tekst selecteren met je muis, kopieeren en dan plakken in je berichtje.
Ik krijg misschien ook (weer) een keizersnede. Ik krijg als ik 35 weken zwanger ben een onderzoek ban mijn bekken en het hoofdje van het kind en dan gaan ze kijken of het deze keer uberhaupt haalbaar is.
De vorige keizersnede is mij heel erg meegevallen. Ik was snel weer op de been en mijn herstel verliep voorspoedig.

Zometeen mijn intake bij de vk, ben benieuwd of er nog veel veranderd is in 2 jaar tijd.

Hoppakee, ff ons topic omhoog, hij zakt telkens zover weg!  Hier alles goed, lekker weekend!!! Vandaag precies 11 weken.
Heb van een vriendin 'Angel sounds' gekregen, te leen. Heb 'm al 3 x geprobeerd, maar natuurlijk nog zonder succes, hihi... Op de gebruiksaanwijzing staat dat 't vanaf 11 weken zou kunnen, volgende week nog maar 's proberen dan! En natuurlijk vrijdag de echo, ben ZOOOO benieuwd!
Jullie ook allemaal weekend? Of draaien sommige van jullie ook weekenddiensten? Ik gelukkig niet, zou het volgens mij echt niet leuk vinden in 't weekend te moeten werken, als iedereen lekker vrij is...
Verder geen nieuwtjes hier, alleen dat ik telkens zin heb in lekkere dingen en als gevolg al best wat aangekomen ben... En dat terwijl ik juist zoveel afgevallen was! Gisteravond héél laat nog chickennuggets gegeten van de Mac...  Ga nog ff eind van een film kijken op TV denk ik. Doei!
Liefs, Hindi.

Terug
Bovenaan