ZWANGERE FORUMJUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! X LILIAN

Nee dus. Weten jullie hoe je zo'n code van zo'n banner moet gebruiken? Had 'm gekopieerd in m'n profiel, maar er gebeurt niks...

Nee dus. Weten jullie hoe je zo'n code van zo'n banner moet gebruiken? Had 'm gekopieerd in m'n profiel, maar er gebeurt niks...

hoi niesje dankje wel dat je mij even heb toegevoegd ...ik heb een nieuwe laptop zonder muis en het wil me dus maar niet lukken hihi ik de computerheld!!

en hindi nee sorry dus ook geen idee hoe zo'n banner toevoegd ik krijg ze niet eens gemaakt...

hoe is het met jullie ?? hindi laat mij weten asl je angel sounds het doet ik denk er ook over om er 1 te kopen....

ik voel mne weer iets beter tja de echo in zicht he? nou ik was totaal niet bang maar nou las ik een ander topic over 1e echo en tot 2 maal las ik dat het hartje was gestopt of dat het te klein was..... nou begin ik toch wel bang te worden want ik dacht ik voel mij zoo zwanger dat moet wel goed zitten....nou dat zegt dus niks...

liefs sandra

hoi meiden

AAAAAHHGGGRRR IK BEN ZO FUCKING MISSELIJK!!!okee hoort erbij [ja hahaik weet t]
maar ik probeer zo gezond mogenlijk te eten en genoeg te drinken..maar ik krijg weinig binnen.....gisteren avond dacht ik okee dan misschien een droog frietje??? nou NEEEEE
IK HAD T NOG NIET BINNEN OF MIJN MAAG PROTESTEERDE NOGAL HARD!!
en ik heb t er ook weer keurig uit ge.otst........bah....
nou eet ik vanavond brinta denk ik want dat gaat smorgens ook goed!!gelukkig...
en normaal drink ik zo 3 ltr water ofzoiets   en nu moet ik echt heeeeeeel veeel moeite doen om 1 ltr vocht binnen te krijgen!!
ja ik weet hoe t werkt hoor   , ik had bij storm en daan precies tzelfde!!! tot week 13 14 ongeveer toen ging t over!!!! nou ben vandaag 8 wkn en 1 dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dus nog ff te gaan!!
vorige x zij de gyn dat t niks uitmaakt want t gaat over ...probeer! zo mogenlijk wat vitamines vbinnen te krijgen [fruit gaat wel goed] en doe rustig aan ...ja ik moet wel want ik ben zo moe als een vaatdoek!!![of zoiets]
maar okee t hoort erbij he........en morgen heb ik echo nr 2 om het hartje te zien kloppen   ...nou eerlijk gezegt denk ik wel dat dat goed zit anders waren   de hormonen niet zo aanwezig!!! maar om 16:10 hebben we onze 2e echo....
nog tips tegen t misselijk/brakke gevoel iemand????? hihi

ik krijg t ook niet voor elkaar om die banner vast te zetten aan mijn profiel , ik kan m wel knippen plakken   voor 1 x maar niet voor vast...ja ik ook pc nurd hahahahhs...
ik zal meens probereren........

quote: lilian30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-01-2008 16:15:23'));

hahhahahahh gelukt !!! maar dat is eenmalig ..

sommige kunnen m onder al hun berichten plakken ..??????ikke   niet ...iemand een idee.??
nou hoop dat alles goed gaat bij jullie allemaal .....
kitty hoe is t met jou hoofdpijnen??????is t al wat minder......
iedereen is hier helemaal kapot moe he!!
op ons vorige forum konden we wel 3x per dag schrijven ahhahahahhha maar nu lukt 1x per week niet eens altijd hahhahhahaah...komt goed   ...
ik ga maar een s proberen weer wat te drinken...
doei...en ik laat morgen wel weten hoe de echo was...

xxxx lilian

Oh ja verschrikkelijk he Lilian die misselijkheid. Bleghhh.
Ik heb goede verhalen gehoord over de granules van VSM.
Bij mij hielp het om regelmatig wat kleins te eten (niet te vet, niet te zuur en zeker niet te veel)
Veel succes morgen met je echo ik hoop dat jullie een mooi kloppend hartje te zien krijgen.

Ik moet nog een tijd wachten tot mijn volgende echo, 21 februari krijg ik mijn 20 weken echo. En ik ben dan 21+2.

.png

quote: lilian30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-01-2008 22:34:19'));

hoop dat ie t doet want ik vond m zo leuk!! x lilian

DUS NIET !!!!!!!!!!!

Terug
Bovenaan