hoi meiden
AAAAAHHGGGRRR IK BEN ZO FUCKING MISSELIJK!!!okee hoort erbij [ja hahaik weet t]
maar ik probeer zo gezond mogenlijk te eten en genoeg te drinken..maar ik krijg weinig binnen.....gisteren avond dacht ik okee dan misschien een droog frietje??? nou NEEEEE
IK HAD T NOG NIET BINNEN OF MIJN MAAG PROTESTEERDE NOGAL HARD!!
en ik heb t er ook weer keurig uit ge.otst........bah....
nou eet ik vanavond brinta denk ik want dat gaat smorgens ook goed!!gelukkig...
en normaal drink ik zo 3 ltr water ofzoiets en nu moet ik echt heeeeeeel veeel moeite doen om 1 ltr vocht binnen te krijgen!!
ja ik weet hoe t werkt hoor , ik had bij storm en daan precies tzelfde!!! tot week 13 14 ongeveer toen ging t over!!!! nou ben vandaag 8 wkn en 1 dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dus nog ff te gaan!!
vorige x zij de gyn dat t niks uitmaakt want t gaat over ...probeer! zo mogenlijk wat vitamines vbinnen te krijgen [fruit gaat wel goed] en doe rustig aan ...ja ik moet wel want ik ben zo moe als een vaatdoek!!![of zoiets]
maar okee t hoort erbij he........en morgen heb ik echo nr 2 om het hartje te zien kloppen ...nou eerlijk gezegt denk ik wel dat dat goed zit anders waren de hormonen niet zo aanwezig!!! maar om 16:10 hebben we onze 2e echo....
nog tips tegen t misselijk/brakke gevoel iemand????? hihi
ik krijg t ook niet voor elkaar om die banner vast te zetten aan mijn profiel , ik kan m wel knippen plakken voor 1 x maar niet voor vast...ja ik ook pc nurd hahahahhs...
ik zal meens probereren........