ZWANGERE FORUMJUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! X LILIAN

hoi lilian
ik ben ook zoooo misselijk en gebruik nu de vsm granules en drink rovicee ferro ik moet zeggen dat ik me een stuk beter voel het gaat niet helemaal weg   maar wel een stuk minder !!!
groetjes sandra
oh ja geniet van je echo en dat het hartje maar flink mag kloppen!1!

quote: san he reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-01-2008 06:21:33'));

hoi lilian
ik ben ook zoooo misselijk en gebruik nu de vsm granules en drink rovicee ferro ik moet zeggen dat ik me een stuk beter voel het gaat niet helemaal weg   maar wel een stuk minder !!!
groetjes sandra
oh ja geniet van je echo en dat het hartje maar flink mag kloppen!1!

hey!

Hier ook zo'n misselijke muts...aaahhh!! Ik word er helemaal horendsdol van. Maar ja alles voor het goed doel.....maar euh ffies vraagje aan je.. Bedoel jij de vsm mama zwangerschapsgranules (bij ongemakken in de ochtend??)
Enne drink jij de rosvisee ferro voor je ijzer of hebben ze  je deze juist geadviseerd voor de misselijkheid?

Vertel vertel...... alle nieuwe mogelijkheden wil ik graag proberen.......

Maar goed, morgen zijn we al wel weer 10 weken!!!!!!

Succes!!

Groetjes Mama30

hoi mama30
ja ik bedoel de granules voor ochtendongemakken van vsm echt een aanrader hoor! en ik gebruik rovicee ferro op advies van de huisarts hij vertgelde dat je lichaam tijdens de zwangerschap en vooral al in de vroege fase veelextra bloed aanmaakt en daarom zijn veel zwangere vrouwen zo moe en hebben vaak last van duizeligheid (de hormonen hebben er ook mee te maken hoor) en het was dus aan te raden minimum 4 glazen rovicee ferro per dag te drinken ....nou en ik kan jujllie vertellen ik voel mij echt een stuk beter ik doe dit nu 2 weken en 2 weken geleden was ik echt doodziek en kon niet van de bank af .....
liefs sandra

Hi meiden,

Hoe gaat het hier met de misselijkheid? Bij mij is het iets minder dan een paar weken terug. Ik merk wel verschil. Heb het nu met vlagen, waarbij ik even moet gaan liggen.
Ik drink zelf ook roosvicee ferro, voor extra ijzer. Dus de duizeligheid is iets minder.

Ikzelf zit behoorlijk in de lappenmand. Zowieso heb ik  veel migraine aanvallen. Blijkbaar nu dus wel tijdens deze zwangerschap. Nu heb ik er geen last van.....maar heb ik een flinke griep te pakken! Heb koorts, zere spieren, veel hoesten etc. Dus zit nu maar ziek thuis. Desnoods blijf ik maar een week thuis, als het maar weer overgaat!
Verder ben ik afgelopen zaterdag gevallen. KEIhard, op mn been en mn rug. Mn been is helemaal bont en blauw. Ik gleed uit, buiten (was glad, iets mossig).  En alsof vrouwen het aanvoelen.....want opeens stonden er 3 vrouwen om me heen, me allemaal weer overeind te helpen. Mn mannetje stond er echt bij, van hallo: Ik ben er ook nog! haha.....maar alsof ze aanvoelden dat ik zwanger ben.....
Ik heb wel die hele dag flinke steken in mn buik gehad, dus heb me wel veel zorgen gemaakt. Maar nu is dat weer over, en voel ik me toch echt wel weer zwanger. Misschien kwam het van de klap, dat alles toen even samentrok?

Nou ja, ik ga nu maar weer even water drinken. Van mn mamsie moet ik ieder uur een glas water naar binnen werken, voor de koorts, en het vocht.

Spreek jullie later.....

En lilian: Veel succes bij de echo.....die heb je nu toch ergens? (of ik heb niet geheel goed gelezen, die koorts ook he).

Liefs, Kitty

Sandra, wat ontzettend lief dat je zo snel reageerde! Ik moest vanmorgen even op visite en zag je berichtje toen ik thuis kwam. Ben direct weer in de auto gesprongen en heb nu de eerste glas roosvisee al op!! haha!

Ik heb de granules van VSM al gehaald, moet wel eerlijk zijn dat ik vaak al aan tafel zit en dan denk oja die tabletjes....Dat gaat nu dus veranderen!!!
Van de ferro wist ik echt niet, maar wat je schrijft en kitty ook is heel logisch.

Ik hoop dat ik me snel beter ga voelen!!

Nogmaals dank je wel!!!!

Groetjes!!

Gipsyd, 27 jaar, uitgeteld 19 mei 2008
Anja, 24 jaar, uitgeteld 23 mei 2008

Denise, 27 jaar, uitgeteld 1 juli 2008
Ilona, 26 jaar, uitgeteld 9 juli 2008
Nathasja, 23 jaar, uitgeteld 19 juli 2008

Hindi, 31 jaar, uitgeteld 25 juli 2008.
Kitty26, 27 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008

Mama30, 25 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008
Sandra, ?? jaar, uitgeteld 7 augustus 2008
lilian, 31 jaar  ,   uitgeteld 16 augustus 2008!!

Afspraken:

Mama

30,    8 januari 2008, 3e echo
                                4 februari 2e afspraak verloskundige

Hindi 11 januari,  1e echo.  
Anja, 7 januari, afspraak vk
lilian
07 januari,2e echo bij gyn.

Anja, 11 januari, 20 weken echo
Kitty26:
4 februari 2008, 2e uitgebreide echo

Nathaja:   4 februari 2e afspraak vk
Niesje: 4 januari intake vk
Gipsyd, 7 januari, afspraak vk
Sandra, 9 januari intake vk
                      10 januari 1e echo

Hey!

heb even mijn data aangepast, zou vandaag een ehco hebben, maar deze heb ik afgezegt. Morgen heb ik nl de termijn echo bij de verloskundige. Daar horen we ook wanneer de screeningsecho is. (wij laten de test doen voor syndroom van down).

Spannend!! Laat het wel weten!

Anja en Gipsyd, succes bijde VK en Lillian.... Succes met de echo!!! Geniet er van!!!

hoi meiden

oooh ik zit hier in mijn ochtend jas haahah en heb met moeite net 2 boterhammen naar binnen gekregen en een halve mok thee!!!hoera..dat is alvast binnen..................
t is niet dat ik echt moet overgeven maar ik voel me zo misselijk.!!!!en moe moe moe!!
kwam om 11 uur uit bed en heb wel gestofzuigd en katten eten gegeven..ja erg goed van me he hihi........
maar ik heb om 16:10 echo ..moet nog ff douchen en aankleden [heel belangrijk]hahah en mijn schatje heeft de auto vandaag mee , want ik wilde roosvicee ferro gaan halen en vsm granules ? ochtendmisselijkheid>?...als t maar helpt!~!! en die ijzer roosvice kan natuurlijk wel eens handig zijn tegen de moeheid!!sslllllooooooooommmmmm......!
oooh en het is al week 8+3 hahaha vorige x duurde het tot week 14 ....!!!
nog maar 6 weken te gaan hihi..maar ok niet mauwen ik heb t er gewoon voor over hoor!!! maar hier kan ik ff lekker mauwen!hihi
mijn schat is vandaag gestopt met roken!!!dus ik ben humeurig af en toe   maar nu gaan we t echt meemaken dnek ik hahahaahha maar ik hoop wel dat ie t trekt want dan ben ik echt blij!!!!zou zo fijn zijn , weg met die stank enzo...nou roken we hier binnen niet maar voor hem is t ook veel beter als ie niet meer rookt!!!!gezonder toch!!
ben benieuwd..hij kwam er gisteren mee uit t niks .,.....ikke blij ,,had ie allang bedacht..nou okee zal ik er een weddenschap tegen aa zetten zei ik? als je met de bouvakvak nog niet rookt .............dan een playstation 3!!![mannenspeelgoed he!!] okee ,.....dus ik hoop dat ie t volhoud...........maar t   is zo moeilijk eigenlijk denk ik niet dat t zomaar lukt! maar ik hoop dat ie t niet te moeilijk heeft.....
we zullen zien he.............

nou ik zal me eens gaan aankleden en de hond uitlaten...en dan mag ik bijna naar de echo!!............
tot straks xxx lilian

Terug
Bovenaan