ZWANGERE FORUMJUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! X LILIAN

hallloooo meiden

ik ben geweest.........en er klopte een mooi hartje en hij.zij is nu al [hahahaha]1,7 cm groot en ik ben 15 aug uitgeteld...dus   ben nu 8+3....
wauw super he............
ik ben zo blij toch maar weer een stapje verder..............
nou moet dadelijk eten gaan maken [bah!!!] maar ga t toch doen...simpel ewrten/worteltjes karbonaadjes en aardappeltjes...heeel simpel...
ik heb trouwens roosvisee ferro gehaald.maar mijn gyn zei: we raden niks aan!!! gewoon gezond eten!! ja kan ie mooi vertellen als je nergens zin in heb hij is nog nooit zo misselijk geweest!!!hahahahhah maar ik pak gewoon wat roosvisee erbij hoop dat ik dan wat meer drink....
nou doei
xxx lilian

ps hoe was t met de rest die naar de vk moesten???
ik ben erg nieuwsgierig..........iedereen wel he......

Nog even volhouden meiden en dan zijn jullie ook de 12 weken voorbij en dan worden de kwaaltjes echt minder.

Kitty, jeeh dat is schrikken zeg zo'n val. Gelukkig zit je kleintje goed ingepakt daarbinnen.
Wel naar dat je zo'n last hebt van migraine. Soms hoor je dat het juist beter word tijdens je zwangerschap.
Ik heb verschrikkelijk last van eczeem en ik mag dus mijn zalf nu niet gebruiken omdat er hormonen inzitten, maar ik word 's nachts meerdere malen wakker van de jeuk.

Lilian, wat supergaaf dat jullie het hartje te zien en te horen hebben gekregen.
Het word nu steeds echter he!
Mijn man is ook gestopt toen ik net zwanger was. Hij was een paar weken er chagi van, maar nu 11 weken later gaat het erg goed.

Mama30, veel succes morgen met je echo, hopelijk breng je net zulk goed nieuws als Lilian.

Enne ook ik ben benieuwd hoe het met de anderen is!!

he meiden

joyce en gipsyd   hoe was t bij de vk????
ben zo nieuwschierig!!!
xlil

Hai Meissies!

Wat een ellende he die misselijkheid! Maar kop op nog een paar weekjes
in het ergste geval! Veelal zijn de weken met in een zwangerschap met
misselijkheid korter dan de weken zonder (positief blijven toch?)

Ik weet niet of jullie er nu aan moeten denken maar een glas cola helpt
ook tegen misselijkheid. Het neemt het niet helemaal weg maar maakt het
wel een stuk dragelijker zeg maar. Er schijnen ook van die speciale
lollies te zijn. Gispyd had jij die nou ook niet geprobeerd?? Of ben ik
in de war?!

Lilian wat gaaf dat je een kloppend hartje hebt gezien. Dat maakt het
wel allemaal wat echter vind ik op de een of andere manier.

Kitty, meis gelukkig dat je je nu weer goed voelt maar dat zal best even een schok zijn geweest die val. Let goed op jezelf! Gelukkig zit die kleine wel goed beschermt daar binnenin.

Vandaag ben ik weer naar de verloskundige geweest. Alles gaat perfect! Mijn baarmoeder was wel erg veel gegroeid de afgelopen 4 weken. Voor 4 weken terug was hij nog 2 vingers onder mijn navel en nu ruim 2 vingers boven mijn navel!! Pffff en ik dacht maar wat voel ik me toch opgeblazen en waarom kan ik nu niet lekker inelkaar op de bank hangen. Bij de vorige zwangerschappen duurde dit namelijk wat langer voordat ie zo hoog zat.
Het kindje groeit ook fantastisch, kon ze al goed voelen en ik zit volgens mijn buiken nu tussen de 20 en 22 weken zwangerschap in.
Nou ben ik vandaag 20w3d dus ze schatte dat ik iets voorloop in de groei dan mijn zwangerschapsduur eigenlijk is. Ben alleen vergeten te vragen of dit dat iets zou kunnen inhouden met de bevallingsdatum ofzo. Ik bedoel mijn kindje groeit gewoon toch?
Aankomende vrijdag hebben wij de 20 weken echo. Ben erg benieuwd en NOG niet zenuwachtig. Maarja het is nog geen donderdagavond. Ik mag gelukkig al om 9.50 uur.

Meiden succes met de misselijkheid en ik hoop dat jullie er snel vanaf mogen zijn! Want ookal weet je dat het voor het goede doel is toch is het niet leuk.

Liefs Anja,
mv Alysha 14-01-2002 en Jennifer 25-12-2005 en zwanger UD 23-05-2008

hoi allemaal
super lilian een kloppend hartje is toch echt het mooiste wat er is!! geniet nou maar lekker meid!!

en kitty je hebt toch wel je vk gebeld? ik ben toen in mijn eerste zwangerschap van de trap gevallen en mijn vk was boos dat ik niet meteen had gebeld ik heb toen wel een extra echo gehad onm te kijken of alles nog wel goed was!

en annie bijna je 20 weken echo spannend en ook leuk om je ukkepuk weer even te zien

meiden denken jullie dat jullie een pretecho laten maken? weten jullie misschien wat het kost?

ik ben gister gebeld of ik het erg vond dat ik de 9e op echo mocht???? stomme vraag!!! natuurlijk wil ik eerder mijn echo!! dus morgen eerst naar de vk en om 14.00 echo!!! jippie kan haast niet wachten

liefs sandra

Hoi moppies,

Nou bij de vk was alles oke. Ben in totaal al 5 kilo aangekomen! Maar alles groeit goed in proporties dus...no worries!!! En ik heb een mooie buik vind ik dus....Hartje weer horen kloppen...blijft GEWELDIG! Heb nou zo'n soort bekkenband ter ondersteuning en dat is lekker joh...ook voor als je buik wat zwaar begint te worden. Kan het jullie aanraden. Bij Belly-B gekocht voor 13 euro en kan over je ondergoed en onder je kleding.

Vk en therapeut vonden dat ik nu geen avonddiensten meer moest draaien en de therapeut wilde het liefst dat ik tot 14.30 uur op de dag zou werken ipv 16.30 uur. Maar goed, daar wil ik zelf nog ffies niet aan...dus even aankijken deze maand.

Gisteravond voor het eerst naar zwangerschapsyoga geweest...leuk man! Helemaal niet zweverig, zoals ik had gedacht. Gezellig en knus, maar ook leerzaam en relax!

Anja:
klopt ik heb die lollies. Ik vond ze wel lekker, maar mijn vriendin die ook zo misselijk was moest er van overgeven...dus voor iedereen is dat verschillend. Preggiepops heten ze en je kunt ze bestellen via internet. Maar net zoals jij al zei..een glas cola doet ook wonderen en een frisse neus halen buiten. Ben de laatste tijd ook weer wat misselijk en duizelig, maar dat schijnt te komen doordat de buik groeit en de maag omhoog komt.
Veel suc6 en plezier vrijdag!!!!!

Lilian:
lekker he dat je het hartje weer hoorde. En is die kleine alweer zooo groot...hahaha! CUTE!!!   Gaat het met de misselijkheid? Ik vond een liga ook wel lekker met een glas water! Ooh en verse jus...jammie!

Sandra:
Wij weten ook nog niet of we een pretecho willen. Ene kant weer super om die kleine te zien...andere kant we weten al dat we een zoon krijgen en dan wil ik nog wel iets te wensen over hebben. Je kan nl echt al zien hoe je kindje eruit ziet he! Dus wij weten het nog niet.

Nou lieve meiden, ik ga weer wat doen!

Kus kus

Hi Meiden,

Even een kleine update.

San he: Ik maakte me zelf toch ook nog wel een beetje ongerust (nou ja, beetje boel eigenlijk, zelfs tot nachtmerries aan toe), dus heb je advies opgevolgd. Ik heb de verloskundige gebeld! Mocht direct komen....

En wat bleek: Ons kleintje was lekker aan het bewegen, aan het duimen en had heel even zelfs de hik (tenminste, daar leek het op). IK BEN ECHT COMPLEET VERLIEFD OP DIT NIEUWE MENSJE IN MN BUIK!!!!
Gelukkig gaat alles dus goed, en heeft hij of zij waarschijnlijk niets gemerkt van de val, en merkt nu ook niets van de griep die zn/haar moeder heeft.

De verloskundige zei dat ik altijd mocht komen, als ik me zorgen maak....vooral in onze situatie. Dus ik ben weer helemaal gerustgesteld. Ik heb weer een echo plaatje mee naar huis mogen nemen, en deze heb ik ingelijst.

Nou....ik ga maar weer verder met ziek zijn (voordeel is wel, dat ik nu zo'n griep heb, dat ik niet meer misselijk ben ). Spreek jullie later.......

Liefs, kitty

hi girls

haha ik heb ook die preggie pops ,, en   ze zijn echt lekker en volgens mij helpen ze wel....maar een zuurtje ook ...maar gewoon wel leuk he hihi

he gipsyd   mijn vriendin had ook zn band voor dr buik ,,,en die was er ook heel tevreden over...misschien toch maar eens aan denken................

kitty goed dat je ff naar de vk bent gegaan alleen al voor je iegn rust beter he....vind jij t ook zo dubbel om weet zwanger te zijn...nou heb ik die echo van gistern zo in mijn handen.... en dan denk ik"pas geleden had ik precies t zelfde in mijn hand maar dan met 2 mannetjes erop"heel dubbel.....en op een of andere manier ben ik "minder verdrietig"en niet minder verdrietig zo van nou dat is ook wel weer voorbij .........!! maar je bent ook weer zo blij met dit kindje maar af en toe lijkt t wel of ik me schuldig voel tegenover storm en daantje...[hoeft niet dat weet ik , ze willen ook t beste voor ons...] .
ik voel me ook anders als de eerste x zwanger , toen was alles nieuw en onbevangen!!   en nu ben ik toch wel heel afwachtend...ik heb er wel een goed gevoel over .....maar ik heb wel zoiets van "eerst maar eens zien", net alsof ik me niet gelijk heel erg wil hechten ofzo......
maar ik ben wel heel blij met dit mooie mensje in mijn buik , en laat er alles voor enzo.... maar t voelt anders als de eerste x. zwanger zijn....heb ik hier alleen last van   of ook andere [die normaal hun 2e of 3e kindje krijgen]??

ik weet dat dit met storm en daan heeft te maken , natuurlijk , maar ik geloof ook dat hun tijd op was   en dat ze ons ongelofelijk blij en gelukkig  hebben gemaakt!!!!! en dat ze nu weer heel blij voor ons zijn [en t misschien wel geregeld hebben hahahah zo snel weer zwanger te zijn...]

nou ja   voor de rest gaat t goed, alleen nog steeds misselijk!!!! en moe!!!! hahahhah ja ik weet t hoort erbij!!!!!!!!!!

nou xxx lil.

Terug
Bovenaan