ZWANGERE FORUMJUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! X LILIAN

Hello girls,

Sandra: en...werken je medicijnen?

Lilian: lekker he je energie terug! Hoe is het nu met je mannetje?

Gisteren bij de therapeut geweest en ik heb nu toch echt bekkeninstabiliteit! K*T!!! Maar ja...als het bij deze pijn blijft dan vind ik dat wel te handelen. Kan echt niet meer 36 uur werken, dus ga voor de helft de ziektewet in, zodat ik mijn balans kan vinden. En ook zodat ik nog tijd over hou voor leuke dingen! De therapeut en vk zeiden beide: meid je bent niet alleen werknemer, maar ook partner, vriendin, dochter etc..en daar hebben ze gelijk in. Maar ik vond  het zo moeilijk om hier nu al aan toe te geven. Heb natuurlijk al klachten v.a week 7. Nu bij week 23 vind ik het ook genoeg en wil ik ook genieten...dus bij deze. Straks met de baas praten.

Vannochtend werd ik wakker met dikke vette kramp in mijn kuit! hahah weer een nieuw zwangerschapsklachtje erbij! Deed me denken aan vroeger en groeipijnen! Mijn kuit staat nu nog steeds strak.

Hoest verders met jullie dames?

XXX

Hello lady's

Ik ben ook zwanger!!
En  kan me toevoegen bij jullie!!
Ik heb het weekend een test gedaan en hij was positief!!
En nu, bah, hondsberoerd! Ik ben er echt ziek van, heb me  vandaag ziek moeten melden op het  werk, het gaat echt niet.
 Ik hoop dat dit gauw gaat veranderen, dan kan ik echt gaan genieten!
Heb gisteren wel al een boek gekocht met info. over zwanger zijn.
Leuk en makkelijk om al die tips te lezen.
Ik weet niet precies de datum dat ik uitgeteld ben, vraagje:
Is dat precies 40 weken, dus de laatste dag van de 40e week? 22 september
Of is dat 40 weken en dan de dag erna? 23 september
Hoe hebben jullie gerekend?

Groetjes Mimi

hoi mimi gefeliciteerd!!!!!
Als je naar de homepage gaat van jonge gezinnen dan kan je uitrekenen waneer je bent uitgerekend....en hopen dat je je weer snel beter gaat voelen ik hoop dat je meer geluk hebt dan ik hihi
he gipsy ja werkt super!!!!!!!!!!!! al de hele dag niet misselijk en gewoon kunnen eten
groetje sandra

Daar is ze dan!!!
Welkom Mimi!! Ik had je bij de forumjunckies ook al gefeliciteerd, maar hier nogmaals: GEFELICITEERD!
Je schreef al hoe je je voelde.....nou welkom bij de club zou ik zeggen. We hebben er hier allemaal last van zo'n beetje..... Maar heb hoop, het gaat over!!

Ik zou even op predictor.nl kijken, daar kun je zo alles invoeren en komt je uitgerekende dtm te voorschijn.
Als je een cyclus van 28 dgn had, is het ook makkelijk uit te rekenen: eerste dg ongesteldheid + 40 weken. Je komt dan precies op dezelfde dag uit dan je onesteld bent geweest.

Sandra, hoe gaat het?? Slaan de medicijnen al aan?? Zet 'm op he meid!!!!

Gipsyd, hey verdikkeme....maar tís niet anders he! Ga genieten meid, ondanks de pijn. Doe het rustig aan, en geniet van de vrije tijd wat je er bij hebt gekregen, zie het positief wil ik daarmee zeggen!!

Meiden, tot snel!!

quote: san he reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-01-2008 16:25:44'));

hoi mimi gefeliciteerd!!!!!
Als je naar de homepage gaat van jonge gezinnen dan kan je uitrekenen waneer je bent uitgerekend....en hopen dat je je weer snel beter gaat voelen ik hoop dat je meer geluk hebt dan ik hihi
he gipsy ja werkt super!!!!!!!!!!!! al de hele dag niet misselijk en gewoon kunnen eten
groetje sandra

We zitten er tegelijk op! Ben blij dat ze aanslaan!! Fijn zeg! Nou geniet van je eten en hopelijk blijft het even zo. HOe lang moet/mag je deze medicatie gebruiken??

Groetjes!

MIMI:GEFELICITEERD MEID! Welkom in de club van de zwangere junkies!

Sandra: ben blij voor je dat de medicijnen aanslaan!

Hoest hier met de moeheid dames?

Ga nu ff lekker zuurkoolstampot maken(voor de misselijke niet zo lekker denk ik...hahaha) en daarna ff sporten!

Fijne avond.

XXX

Mimi; van harte gefeliciteerd! Ik heb mijn uitgerekende datum van de site van jongegezinen gehaald. Ik hoop dat de misselijkheid  snel weer over.

Sandra; Fijn dat de medicijnen goed aanslaan. Kom je toch eindelijk weer boven op die roze wolk.

Vanochtend ben ik naar de dokter geweest. Ik zei: Ik kom deze keer met goed nieuws. hihi. Maar ja hij kon verder niets doen natuurlijk. Wel het adres van de verloskundige praktijk gekregen. Dus die heb ik ook gebelt en ik heb 25 februari mijn eerste echo. Jeetje dat lijkt nog wel een eeuwigheid te duren. Ik hoop dat de tijd snel voorbij gaat en dat alles goed blijkt te zijn. Bij de dokter heb ik nagevraagd of ik getest kan worden op toxoplasmose omdat ik 3 katten heb. Hij had deze vraag nog nooit eerder gehad en hij wou eerst voor zichzelf uitzoeken wat toxoplasmose inhoud en wat het risico is en of het de moeite waard is om mij hier op te laten testen. Want ja als ik het gehad blijkt te hebben maar het is nog steeds risicovol dan heeft het natuurlijk geen zin. Eind van de week mag ik even opbellen.

Ik heb trouwens wel kleine steekjes in mijn onderbuik. Heel vervelend. Gelukkig hebben meer mensen hier last van dus maak ik me niet al te veel zorgen.

Hoi Lilian,

Ik dacht dat jij in het begin nergens last van had???? Toen je erachter kwam dat je zwanger was. Klopt dit? Ik ben nl. 3 dagen overtijd en heb behoorlijke rugpijn (onderrug). Sinds gisteren lijken mij borsten ook wat gevoeliger, maar niet veel groter dan normaal.

Hoe was dat bij jou in het begin???

Groetjes Ikke

Terug
Bovenaan