ZWANGERE FORUMJUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! X LILIAN

hoi allemaal even een klein berichtje van mij...
wat grappig mama 30 tegelijk bezig!
ik gebruik emersafin en mag het in eerste instantie 2 keer per dag 10 dagen gebruiken het is een kuur als blijkt dat ik het na 10 dagen weer nodig heb krijg ik een nieuwe kuur...
en het is echt een wondermiddel sinds sinterklaas heb ik mij vrfeselijk gevoeld en nu sinds 2 dagen voel ik me herborren! ik kqan weer eten met mijn kleine milan lekker spelen het huishouden doen en boodschappen doen klinkt raar maar dit kon ik allemaal niet meer ik kon alleen op de bank liggen....dus dames als het te lang aanhoud bel je dokter!!
en gipsy wat vervelend! maar kan het nog overgaan in je zwangerschap of moet je zo bevallen?
nou tot snel
liefs sandra

Hallo Zwangere Dames,

ow ik hoop zo dat jullie mijn kunnen helpen ik zit met een branderige vraag
ik heb al een aantaldagen last van een zeurende krapjes links onder in me buik lijken wel ongi krampen maar dan wat heftiger nu heb ik mijn inesteldag is berekend en kom uit op 22januari omdat het al 8dagen duurde heb ik de gyn gebeld en kan vandaag komen om te kijken wat het zijn kan .....nu vandaag wonder boven wonder heb ik geen last meer van krampen en snap er helemaal niks meer van

KAN HET EEN INNESTELING ZIJN GEWEEST?????
zo ja wie heeft er ook last van gehad ik hoop zo op andwoord en hoop heel gauw dat ik me bij jullie mag aansluiten tussende zwangere hier

alvast bedankt allemaa
groetjes
monique76

Hoi Meiden!

Daar ben ik dan weer eens even! Sorry.....heb het de afgelopen week een beetje druk gehad, dus geen tijd om even lekker te mailen! Hou het nu ook kort, want ik zit weer op mn werk. Ik voel me sinds een paar dagen stukken beter. Misselijkheid is alleen nog 's avonds....en s avonds wordt ik nu ipv half 9, half 10 moe! Jippie....het wordt beter!!! Mn borsten beginnen nu trouwens flink te groeien .

Ik en mn man waren net bij de verloskundigepraktijk.  Iedere keer hebben we  weer een andere verloskundige, maar deze vrouw  kon ik  nog.  Toen ik haar zag, kreeg ik het toch wel erg moeilijk (zij was na de bevalling van Danny, ook op bezoek geweest, dus er kwamen wat herinneringen naar boven). Maar goed, ze begreep ons prima. En als we ons zorgen maken, mogen we desnoods iedere week langs komen, om het hartje te luisteren. We gingen nu ook het hartje luisteren, maar deze was dus niet te vinden! SNIF.......Vanmiddag om 16:00 uur hebben we een echo, om toch maar even te kijken, of alles nog goed gaat. Zekerheid boven alles!!!! Ik probeer me nog niet al te druk te maken......

MIMI: GEFELICITEERD! welkom bij de club! En ja.....die misselijkheid wordt uiteindelijk minder hoor.......je gaat er door heen komen!

Monique: Ik had 2 dagen last van mn innesteling. Veel buikpijn/rugpijn/onrustig gevoel. Ik dacht eerlijk gezegd dat ik ongesteld ging worden. Niet dus! Nou....ik ga voor je duimen!!!!

Voor de anderen: Spreek jullie later!

Liefs, Kitty

Kitty: Suc6 vanmiddag en maak je niet te druk meid! Wat lief van hen dat ze jullie goed begrijpen en dat jullie ten alle tijden mogen langskomen! Hou dat dan ook vast en probeer jullie angsten wat meer los te laten lieverd. Zo kunnen jullie ook echt gaan genieten jullie 2de wondertje!

Monique:Ik had ook twee dagen last van mijn innesteling. Ik wist ook zeker toen dat ik zwanger was!! Voelde me meteen anders. En vooral kramp en steken aan de linkerkant en linkerlies.

Sandra: De pijn die ik nu heb gaat niet over, maar door zo mijn balans te vinden kan het wel minder erg aanvoelen. Doordat ik maar gewoon doorging net als voor mijn zwangerschap....had ik super veel pijn en kon ik soms niet meer lopen, maar hier ging ik dan doorheen. Wat meer en constante pijn veroorzaakte. Als ik nu halve dagen werk, rust en daarnaast beweeg elke dag...wordt de pijn niet erger en is het nog goed te doen...gelukkig!

Ben vandaag lekker vrij en voel me heerlijk. Straks lekker lunchen met mijn mannetje en wat strijken hier in huis! Moet ook gebeuren...hahaha.

XXX

Hier staan foto's van mij en mijn buikje...links ervan staat hoever ik ben. Misschien leuk om te zien.

http://www.mijnalbum.nl/Album=N7ACBQ7W

xxx

Hoi meiden,

Het gaat al iets beter, zoals ik me nu voel is het vol te houden en kan ik gaan genieten! Ik zal me toevoegen aan de lijst, heb het intussen uitgerekend, en we houden het op 23 septerber.

gr. mimi

Elle, 25 jaar, uitgeteld 21 april 2008

Gipsyd, 27 jaar, uitgeteld 19 mei 2008
Anja, 24 jaar, uitgeteld 23 mei 2008

Denise, 27 jaar, uitgeteld 1 juli 2008
Ilona, 26 jaar, uitgeteld 9 juli 2008
Nathasja, 23 jaar, uitgeteld 19 juli 2008

Hindi, 31 jaar, uitgeteld 25 juli 2008.

Sandra, ?? jaar, uitgeteld 4 augustus 2008

Kitty26, 27 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008

Mama30, 25 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008
lilian, 31 jaar  ,   uitgeteld 16 augustus 2008
Joyce, ?? jaar, uitgeteld 26 september 2008
Mimi, 27 jaar, uitgeteld 23 september 2008

Afspraken:

Mama

30,    25 januari,  echo nekplooimeting
                                4 februari 2e controle afspraak verloskundige

Hindi 11  februari, 2e afspr. vk.  
Anja, 7 januari, afspraak vk
lilian
04 februari,3e echo ivm nekplooimeting
              22 februari,4e echo"gewoon"controle gyn.  

Anja, 11 januari, 20 weken echo
Kitty26:
4 februari 2008, 2e uitgebreide echo

Nathaja:   4 februari 2e afspraak vk
Denise: 5 februari   vk
                        21 februari 20 weken echo
Gipsyd, 7 januari, afspraak vk
Sandra, 25 januari 2e echo
                        2 februari vk
Elle: 24 januari aspraak bij verloskundige

Hey Gypsyd,

Bedankt voor je lieve woorden! Over 3 kwartier komt mn mannetje me ophalen, en dan zullen we vast en zeker ons kleintje zien zwemmen.

En wat zie je er stralend uit op je foto's!!!! Mooi buikkie hoor.

xxx
Kitty

Kitty; Ik kan me voorstellen dat het even slikken is als je je gyn weer even terug ziet. Wel fijn dat ze dat ook wel begreep. En zoals ze zegt: desnoods ga je elke week naar de gyn voor een echo. Maar hoe is het nu gegaan met de echo vanmiddag? Hebben jullie het hartje weer zien kloppen en is alles in orde?

Monique; Veel sterkte. Ik hoop echt dat het een innestelling is geweest.

Gipsyd; Mooie foto's! Je hebt echt een mooi buikje. Heb je behalve strijken ook nog wat leuks gedaan? ;)

Mimi; Weer lekker opgeknapt zo te lezen. Nou maar hopen dat je je zo blijft voelen. Heb je al een afspraak gemaakt met de dokter of gyn?

Met mij gaat alles goed. Ik heb alleen last van mijn keel zodat ik de hele dag al hard moet hoesten. Zo erg zelfs dat ik ook al de hele dag steken heb in mijn onderbuik. Ik maak me daar wel een beetje zorgen om. Verder had ik vandaag ok bijna geen last van mijn borsten maar nu begint het weer een beetje te komen. Ach ik zal me wel zorgen om niets maken. Nu ik zwanger ben voel ik in een keer van alles maar de helft heb/had ik normaal gesproken ook. Dit weekend gaan we het mijn ouders al vertellen. Mijn schoonouders heben we het al verteld. Misschien een beetje vroeg maar we willen er gewoon volop van genieten. Voor de vrienden houden we het geheim tot 12 weken.

Terug
Bovenaan