ZWANGERE FORUMJUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! X LILIAN

Hi allemaal,

Nou....dat was wat hoor vanmiddag. Stonden we om 16:00 uur voor de deur bij de praktijk. Deur dicht en donker!!!! Dus wij 20 minuten wachten, toch maar even gebeld. Kreeg ik uiteindelijk degene aan de lijn, had ze dus een spoedbevalling, hihi. Kindje was net 10 minuten oud toen ik haar aan de lijn had. Nou ja, kan gebeuren natuurlijk. Dus zou ze er om half 6 zijn. Uiteindelijk bleek alles goed te zijn. We hebben weer een heel mooi kindje gezien, lekker beweeglijk enzo. Hij/zij rekte zich helemaal uit! Daar hebben we ook een echo plaatje van. Prachtig! Mijn baarmoeder ligt erg ver naar achteren, dat was dus de reden dat we het hartje niet hoorden vanmorgen!!!!

Joyce: 2 weken terug was ik ook zo ziek (griep), en toen heb ik ook zoveel gehoest. Ik had ook overal steken. Mn ribben deden ook enorm veel pijn. Maar dit is ook weer vanzelf over gegaan, toen ik weer beter werd. Dus maak je daar maar niet al te veel zorgen over.......

Liefs, Kitty

Thanks voor jullie complimenten!  Heb idd nog wat leuks gedaan behalve strijken...hahahah...heb na de lunch ff lekker geshopt in de stad!

KITTY: wat heerlijk meid dat je een uitgestrekt kindje hebt gezien...schattig joh! Fijn he...nou   mooi gerust gesteld voor nu!

Joyce: Jij gaat vast en zekers een heeeeeel leuk weekend tegemoet!!! Spannend!
En dat hoesten is idd vervelend. Thee drinken met wat honing erin en vicks snoepjes...

XXX

hoi allemaal

gipsyd   wat een mooie buik!!!! hihi ook leuk om te zien met wie we nou kletsen he.....
maar je hebt echt een super mooie   buik en je kindje groeid goed zo te zien....
 ik heb iets te vroeg gejuicht hihi nu ben ik heel moe en vandaag had ik ook wat last van mijn misselijkheid!!! k*t...maar t word wel minder dus niet klagen he.....
ik had daar straks ook een dip, in de auto naar huis van mijn werk werd ik in een keer super emotioneel en dacht "waarom zou t met dit kindje wel goedgaan?" dus ik zat te huilen en nogal overstuur kwam ik dus thuis......ik geloof er eigenlijk echt wel in, maar diep van binnen ben ik ook heel bang, ik heb zoiets van eerst zien   dat hij/zij geboren is en dat alles goed is , en dan ben ik pas echt super blij! , ik ben wel blij maar kan me niet echt helemaal geven....snap ie......?
is best k*t........ maar ik las bij randy,[ander meisje met kindje geboren 23 weken]en bij kitty dat zij ook zoiets voelen dus t is wel normaal
T kan nu gewoon niet meer onbezorgd zijn en dat is echt k*t ......maar ik ben positief en we gaan verder .....

kitty   hoe is t bij jou emotioneel? bij mij gaat t al weken eigenlijk super goed   maar vandaag kwam er weer een klap.......
goed dat je weer een mooie echo hebt gezien van je kindje en dat alles ok is!!!

nou tot snel
ps alle nieuwe HOiiiiiiii!!!!! hihi
ik denk dat er snel ook nog meer komen...heb zn gevoel.......
doei

hoi kitty
eind goed al goed! toch nog een mooie echo!
gefeliciteerd!

hoi gypsy
jeetje  wat zie je er stralend en mooi uit en wat een mooie buik!
leuk om te zien wie je bent!
ben je nog geslaagd in de stad?

hoi lilian
oh...lieverd ik denk dat het altijd moeilijk zal blijven .... ik heb het nooit zelf meegemaakt maar het verscheurt mijn hart ook als ik op je vlindersite kijk... ik vind het heel knap hoe je er mee omgaat in deze zwangerschap...we gaan er gewoon vanuit dat je nu over een week of 30 een prachtig babytje in je armen hebt!
en het is volkomen begrijpelijk dat je zo emoyioneel bent...

verder alle nieuwe waar ik nog geen gedag tegen heb gezegd hallo hier !!! gezellig!

met mij gaat het redelijk....misselijk afentoe nog...heel moe en een beetje duf ik kan me moeilijk concenteren maar dat schijnt normaal te zijn....

liefs sandra

Hey meiden!
Ik ben net terug van mijn afspraak bij de verloskundige. Alles was goed met de kleine, en ook met mij. De kleine ligt met zijn hoofd naar beneden zeiden ze en met het ruggetje naar mijn rechterkant. Alles was goed en ik liep op schema zeiden ze. Ik blij  haha. Mijn bloeddruk was ook goed, dus daar had ik ook geen zorgen voor.
Ik heb ook weer het hartslagje van mijn kleine gehoord. Zeer krachtig en regelmatig, dus alles was gewoon goed. Over drie weken moet ik weer terug komen voor een volgende afspraak. Dan ben ik alweer 30 weken zwanger!

Mimi, nog gefeliciteerd met je zwangerschap. En ook gefeli aan alle andere nieuwkomers!

Groeten Elle

Voor de dames die zoooo moe zijn: ik had van Weleda in het begin de sap/elixer SLEEDOORN. Dat heeft mij goed geholpen. En ook goed voor na de bevalling. Sowieso de producten van Weleda vind ik super, ook de buikolie. Ik ga met week 32 ook al beginnen met de perineum olie....hopelijk scheurt de boel van onder dan niet zo uit.hahaha.

Lilian: MEISJE......logisch dat je je zo voelt en dat mag JIJ!!!!! Ik denk echt dat jullie pas kunnen genieten als diekleine gezond en wel in jullie armen ligt!!

Sandra: Ja ik ben geslaagd..ondanks mijn koopverbod....hahaha.   OOk wat cadeautjes gekocht voor mijn nichtje die vandaag 2 jaar is geworden. Zo'n leuke legging, rokje en shirtje van benneton.

Elle: Bijna 30 weken alweer!!! WAUW! Gaat snel he! Wat lekker om te horen he dat het goed gaat met die kleine van je!

XXX

Hoi meiden hier ben ik ook weer.
Oververwachts een dagje vrij omdat mijn schoonmoeder ziek is en niet op kan passen, maar dat kwam eigenlijk wel goed uit want ik voel mezelf niet zo lekker en ik denk dat ik ziek ga worden.

Joyce, jij ook niet lekker, beterschap! Die keelpijn is vervelend he bleehhhh\\

Gipsy wauw meid wat ben jij mooi zwanger zeg!

Kitty wat ontzettend fijn dat je een goede echo hebt gehad. Ik had ook de eerste weken een naar achtergekantelde baarmoeder waardoor het hartje niet te vinden was. Gelukkig is hij nu omhoog gekomen dat scheelt een hoop stress.

Mimi, GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hopelijk blijven de kwaaltjes je een beetje bespaard.

Elle wauw bijna 30 weken zwanger, wat gaat het hard he! Fijn dat jij en de beeb helemaal goedgekeurd zijn.

He Lilian,

Even snel tussendoor hoor, op mn werk. Vanavond gaat het er ook niet echt van komen denk ik.

Bij mij emotioneel gaat het eigenlijk wel goed. Gisteren natuurlijk even niet toen ik die verloskundige zag. Maar over het algemeen gaat het goed. In het begin had ik het heel erg moeilijk, en was ik ook erg bang voor een miskraam (heb er 3 nachtmerries van gehad). Voor mn gevoel ben ik die fase nu wel door. Nu nog bij 19 weken een echo (10 maart), om te kijken of dit kindje niet dezelfde afwijkingen heeft, die Danny had. Ik leef er echt naar toe, ben wel bang, maar ergens heb ik ook een goed gevoel. Daarna zal het wel wat beter gaan denk ik. Na de 23 weken zal ik helemaal kunnen gaan genieten denk ik. Tot dan, tellen we de weken af. Maar ik moet zeggen dat het best goed gaat. OKE.....ik huil om alles wat er op de tv gebeurd....haha, maar dat is volgens mij wel normaal met al die hormonen, toch? Of ben ik gewoon een emotionele muts ? Nou, kop op Lil, je gaat er komen. En we slepen je er hier ook wel een beetje doorheen hoor......Gewoon de weken aftellen!!!!

XXX Kitty

Terug
Bovenaan