ZWANGERE FORUMJUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! X LILIAN

Heey Joyce!! (en de rest natuurlijk ook!)
Ja, ik vind het ook spannend dat we het al weten, ben ook erg blij dat we het hebben gedaan. Het is wel handiger, hoewel een verassing natuurlijk ook leuk is. Maar omdat we al twee dochters hebben, wilden we deze keer echt al vroeger weten of het een jongen of tóch weer een meisje werd.
Ik werk nog steeds en ik probeer het ook zo lang mogelijk vol te houden, vooral omdat het nu nog redelijk rustig gaat met twee kinderen. En ik denk dat ik na deze geboorte ook een langere tijd met verlof ben omdat het gewoon wat drukker wordt. Ondanks dat er een grote kans is op een vroeggeboorte voor mij, probeer ik tot tenminste 35 weken zwangerschap door te blijven werken. Dus nog ruim 4 weken, maar het kan altijd nog veranderen in de loop van de aankomende weken. Maar goed, zwangerschapsverlof is ook wel fijn: lekker ontspannen en genieten van je laatste daagjes als zwangere, en dan wachten tot de kleine komt.

Groeten Elle

Hindi, ik doe beiden, zowel pret als de standaard 20 weken echo. De 20 weken echo is toch echt bedoeld als medische echo. Een kennis van mij is er verleden week achter gekomen met de 20 weken echo dat haar kindje echt ernstig gehandicapt zou zijn en die hebben het dus laten halen. Erg heftig maar de kans op overleven na de geboorte was minimaal. Ik denk dat ik dat ook liever nu al zou weten dan na de geboorte.

Sandra, de buggy van Speedi SX vond ik ook een drama, heb de wagen ook snel weer doorverkocht toen Damian nog maar 8 maanden oud was.
Nu ik weet dat het een jochie word ben ik heerlijk kleertjes aan het inslaan.

Natasja, ik ben ook op de 9 mnd beurs geweest. Vond het qua drukte erg mee vallen. En heb natuurlijk ook lekker spulletjes gekocht. Flessen die erg geschikt zijn voor kindjes die borstvoeding krijgen voor als ik heb gekolfd en een dag weg ben of voor als ik weer aan het werk ben. (Damian was een flessenweigeraar dat drama hoop ik nu te voorkomen)
Vervelend zeg dat je nu al last heb van je bekken, je moet nog een heel eind.
Ik had het met mijn eerste zwangerschap ook, maar nu gelukkig (nog) niet.

Joyce, beterschap en hopelijk veel plezier op de 9 maanden beurs. Heerlijk he schoonfamilie, weet dat alles van. En als ze daar pas om 11 uur aankomen met de auto dan staat ze nog een feestje te wachten qua file en qua parkeren.(20 euro!!)

Elle, hoe lang neem jij verlof? Ik ben van plan om ouderschapsverlof op te nemen, lekker 13 weekjes extra thuis.

Ik ga dit weekend lekker met mijn zoontje van het mooie weer genieten, mijn man moet werken dus heb het rijk alleen.
Nog 5 daagjes en dan heb ik mijn 20 weken echo. Maar officieel ben ik de 20 weken alweer voorbij. Vandaag ben ik alweer 20 weken 4 dagen, jemig wat gaat het snel

Groetjes Denise

hoi niesje
wat heerlijk zeg al weer ruim 20 weken!
en heerlijk dat het niet zo druk was op de 9 maanden beurs ik ben geweest toen ik in verwachting was van milan en vond het toen een ramp je zag niks moest 10km lopen om wat te kunnen drinken en zitten...
ik hoop voor je dat je geen last gaat krijgen van je bekken...

sorry meiden heb even niet een tweede schermpje open...

weet iemand of de nieuwe inzet van de quinny buzz op het buzz model van 2006 en 7 past?
ik was weer even aan het babysnuffellen en vond de nieuwe bak erg zacht...

groetjes sandra

Niesje; Je hebt gelijk hoor. Met de auto was echt geen goed idee van ze. Mijn schoonfamilieheeft 2 uur in de file gestaan. Ze waren uiteindelijkom 13.15 uur op de beurs. Toen had ik er al 2 uur met mijn moeder op zitten. We zijn met z ´n allen naar de 9 maanden beurs gegaan maar het viel echt tegen. Het was heel erg druk en mijn schoonzusje die ook zwanger wil worden die eiste alle aandacht op. Het leek wel of ze zwanger was. Ooo dit heb ik en die wil ik en die krijg ik. Pff werd er niet goed van. Ik heb wel een paar leuke dingen gezien maar de vermoeidheid sloeg snel toe. Om 15.00 gingen we wat eten en ik voelde me weer heel erg beroerd dus ik heb mijn vriendje gebelt om te vragen hoe laat de trein ging. Ik ben dus lekker eerder naar huis gegaan. Mijn moeder ook want zij vond het ook veel te druk. Mijn advies: Ga NOOIT op zaterdag naar de huishoudbeurs.

Vandaag nog steeds hoesten en ik ben hartstikke moe. Hebben jullie in de eerste weken van de zwangerschap ooklast van jullie ogen gehad. Pijn bij het naar links en rechts kijken? Ik weet nu niet meer of ik ziek ben of dat het een zwangerschapskwaaltje is. Misschien is het een combi.

hoi meiden!
Even een kort berichtje van hier!
Nou lees goede berichten! Fijn! Heb even geen 2e scherpje open, maar lees dat er 20 weken echo's aankomen. Veel plezier het is echt heeeel erg leuk om te zien!
En joyce, wat een gedoe met je schoonfamilie. Jammer, het kan soms zo leuk zijn he!

Hier gaat alles goed. 16 weken al weer dinsdag! Heerlijk. De griep en holte ontstekingen zijn ook weer zo goed als verdwenen, tot woensdag aan de Abiotica en dan hoop ik dat het hierbij blijft. En met dit weer van de afgelopen week word ik helemaal blij en actief!
We moeten nog de muren schilderen in de beebkamer en dan zou ik al kunnen indrichten...... (snel he??).

Meiden, fijne week toegewenst!!!

Hoi allemaal,

fijn weekend gehad? Ik wel hoor, het was wel erg druk. Mijn man vierde gisteren zijn verjaardag en ons logeerkind was er het hele weekend. Ik was gisteravond wel kapot, haha! Voel me soms net 80 jaar! :D

Joyce: wat een vervelende schoonfamilie heb jij zeg! Kan me voorstellen dat op tijd bent weggegaan.

Hmz.... ik heb geen 2e schermpje open... in elk geval: iedereen die voor de 20 weken echo moet, veel plezier!

Volgens mij is nu wel iedereen over de eerste 13 weken toch? Heerlijk he?

Nou meiden, geniet van het mooie weer van vandaag!

Groetjes Nathasja

Heey meiden!

Nou ik heb het weekend weer overleefd. Nouja, het was best een rustig en ontspannen weekend, maar er kwamen best veel mensen over de vloer. Allemaal met dezelfde gedachte: "Is de baby er al?" en "Wanneer komt de baby?" Om eigenlijk gek van te worden. Steeds weer moesten we zeggen dat de baby in april is uitgerekend en ze dus nog twee maanden moesten wachten. Eerst de  verjaardag van onze kleine meid in twee weken, die alweer 1 jaar wordt!! Heel spannend, voor ons en ook zeker voor haar. Maar volgens mij heeft ze er nog niet echt een benul van wat er in twee weken gaat gebeuren, haha!!
Nouja, eerst morgen de afspraak bij de verloskundige...

Niesje: Ja, ik neem zeker een langere verlof dan anders, simpelweg omdat het leeftijdverschil erg kort is tussen onze jongste en deze in mijn buik. Ik wil de tijd nemen om tot rust te komen en dan na een paar  maanden pas weer gaan werken.

Joyce: Wat balen dat je het niet echt naar je zin hebt gehad op de 9maandenbeurs door je schoonfamilie. Gelukkig dat je moeder er bij was, toch?

Hindi: Leuke banner zeg!! Makkelijk te zien hoever je bent. Dat deed me ook herinneren dat ik ook sta ingeschreven op die site. Ik was het helemaal vergeten. Had ik al gedaan toen ik nog maar een paar weken zwanger was. Best vroeg eigenlijk. Heb meteen ook even een banner gemaakt, haha.. Viel me ook op: de buik op de banner wordt ook groter hoe verder je komt in de zwangerschap. Echt leuk!!

Groeten Elle

Terug
Bovenaan