Hoi lieve meiden,
Hoe is het hier?
Ik heb een goeie dag (YES!), dus ik dacht....laat ik maar weer eens wat van me horen! Vanmorgen nog flinke koppijn (na 3 dagen lang), en vanmiddag verdween ie als sneeuw voor de zon! HEERLIJK......wat kan het leven dan weer een stuk prettiger zijn zeg!
Ik zie het ook allemaal direct weer wat vrolijker in.
Met mij gaat het dus goed op het moment. Ben morgen 16 weken. Sinds een week heb ik nu ook 's avonds geen last meer van misselijkheid. Ook dat is eindelijk verdwenen. Energie heb ik ook iets meer. Dus het huis is ook weer een beetje op orde. Sinds afgelopen vrijdag heb ik het gevoel dat ik de kleine voel!!!!! (Wat een mooi moment) Daarnaast heb ik het wel af en toe moeilijk met het feit dat er een ander kindje in mn buik zit. Nu ik af en toe dit kindje voel, krijg ik weer herinneringen terug van toen Danny* nog in mn buik zat, en dan krijg ik het toch wel erg benauwd. Maar goed, dat zal ik de hele zwangerschap wel houden ben ik bang voor.
Hebben jullie trouwens ook dat jullie dingen sterker ruiken? Ik had daarnet iets.....tja....grappigs....of vies....haha, het is maar hoe je het wil noemen. Ik was met mn man aan het boodschappen doen, dus ik ruik opeens zo'n vakkenvuller (hij had een flinke......gelaten ) Mijn god, ik werd me daar misselijk. Dus mn man zegt: Pak jij de thee....stond daar die jongen dus.....Ik trok wit weg...en toen rook mn man ook iets vaags...haha. Dus hij snel de thee gepakt, en we zijn snel weggehold, en hebben echt het volgende gangpad helemaal in een deuk gelegen. Hahahaha....maar dat ik daar zo naar van kon worden, wist ik ook niet!
Aanstaande woensdag heb ik weer een afspraak bij de verloskundige. Dan gaan we het hartje luisteren. Ben erg benieuwd. De vorige keer lukte het nog niet, dus hopelijk nu wel.
Ik heb trouwens het idee dat mn buik nu minder dik is. (of ik verbeeld het me? ), kan ook zijn dat ik wat minder opgeblazen ben. Nou ja, we zullen het woensdag wel horen. Ben trouwens ook een kilo afgevallen (???).
HINDI: Jij vroeg of ik me met flinke hoofdpijn niet ziek meld. Nou...echt met migraine ga ik wel naar huis. Maar met flinke hoofdpijn blijf ik toch. Ik zeg wel dat ik er last van heb, dus dan weten ze dat ik niet voor de volledige 100 % werk (Heb toch een computerbaan). En gelukkig hebben ze alle begrip voor mn migraine. En ik las dat jij nog erg twijfelt over de 20 weken echo. Tja...ik wil je niet bang maken. Maar mijn vorige zwangerschap is dus niet goed afgelopen (bij 23 weken). Ze kwamen er dus achter bij de 20 weken echo dat ons kindje een zeer ernstige hartafwijking, te kleine longslagader en een misvormt hoofdje had...met minimale kansen op overleven. Wij hebben toen gekozen voor een zwangerschapsafbreking, om verder lijden te besparen. Een loodzware keuze, maar wel het beste voor hem (Danny*). Ik ben dus "blij" dat die echo bestaat, en ik zou er zeker voor gaan als ik jou was. Je komt al van te voren te weten, mocht er iets mis zijn. Dan is uiteraard de keuze aan jullie. Maar het lijkt mij prettiger van te voren te weten, dan achteraf achter onprettige dingen te komen. Succes met beslissen...
MAMMA-ELLE: Jeetje, jij zal ook wel geschrokken zijn zeg, over het zeggen dat het misschien een vroeg-geboorte kan worden. Nou...doe maar rustig aan hoor. Die kleine moet nog even blijven zitten!!!
JOYCE: Blij dat je je weer iets beter voelt. Het is al niet fijn als je ziek bent, maar nu zeker niet nu je zwanger bent! En alvast voor aankomende maandag, heel veel succes met je eerste echo! Hopelijk zie je een klein bewegend wormpje .
NIESJE: Alvast heel veel succes gewenst bij de 20 weken echo! Hopelijk is alles goed, en kun je genieten van de beelden die je te zien krijgt!
Nou meiden.....ik ga aanstaande vrijdag een lang weekend weg met mn man naar Nijmegen. Dus ik weet niet of ik voor die tijd nog wat schrijf, maar daarna laat ik jullie weer wat weten. Geniet van het mooie, koude weer!
Liefs, Kitty