ZWANGERE FORUMJUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! X LILIAN

hoi mama elle
ja maar april is toch al snel!
geniet eerst nog maar lekker van de verjaardag van je kleine meid!

mama 30 ja ik ben vandaag 16 weken!
jij morgen toch!
schiet al op he? waneer mag jij voor je 20 weken echo?
ik 20 maart ik kan niet wachten ik wil zo graag weten wat het is....jammer genoeg kan ik de kleine nog niet voelen maar geduld is een schone zaak he?

joyce ben je weer helemaal bekomen van de beurs?

oh ja mamma elle succes morgen bij de vk...

groetjes sandra

quote: san he reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-02-2008 14:37:00'));

hoi mama elle
ja maar april is toch al snel!
geniet eerst nog maar lekker van de verjaardag van je kleine meid!

mama 30 ja ik ben vandaag 16 weken!
jij morgen toch!
schiet al op he? waneer mag jij voor je 20 weken echo?
ik 20 maart ik kan niet wachten ik wil zo graag weten wat het is....jammer genoeg kan ik de kleine nog niet voelen maar geduld is een schone zaak he?

joyce ben je weer helemaal bekomen van de beurs?

oh ja mamma elle succes morgen bij de vk...

groetjes sandra

We lopen dus 1 dag achter jullie aan! heerlijk he al weer 16 weken!
haha en je raad nooit wanneer we de 20 weken echo hebben...................ja....21 maart!!!

Ben echt aan het aftellen, eerst nog even een controle afspraak op 4 maart...

Sandra:
Ja, ik weet wel dat april snel is, maar toch. Ik moet zeker nog minstens een maand wachten tot deze kleine er is. Dus dat is vier-vijf weken!! Maar goed, ik ga zeker genieten van Leah's eerste verjaardag. Het wordt geweldig!!
Bedankt voor het succes wensen voor de VK afspraak, haha!!

Groeten Elle

Mama30; Fijn dat je weer een beetje bent opgekanpt. Maar wat gaat de tijd inderdaad toch weer snel. Wat leuk dat je al bijna kan gaan inrichten.

Natascha; Volgens mij ben ik de enige die nog geen 13 weken zwanger is. Vandaag 8w3 dagen!!! Maandag 25 februari heb ik mijn eerste echo. We verheugen ons er echt op. Ik hoop dat alles goed is. Ik vind het echt heel erg spannend.

Mama-Elle; Je hebt de kindjes vlot achter elkaar gemaakt zeg. Super leuk als er winig leeftijdsverschil tussen zit. Kunnen ze straks lekker met elkaar spelen.  Veel succes met je echo morgen. Is het trouwnes zeker dat de baby eerder wordt geboren of is dat een gevoel?

Sandra; Vandaag al weer 16 weken zwanger. Hopelijk mag je snel de eerste tekenen waarnemen van een kindje in je buik Echt super leuk.

Hier alles goed. Ik ben alleen super moe en ik ga ook vanavond weer lekker vroeg naar bed.

Joyce:
Ik weet het niet zeker, maar ze zeiden tegen mij vanwege het korte leeftijdsverschil (dus vanwege dat ik zwanger raakte toen Leah nog maar 5 maanden oud was) dat er een grotere kans op een vroeggeboorte is dan anders, omdat mijn lichaam nog niet echt helemaal volledig hersteld is. Ik weet het ook niet, maar ik heb verhalen gelezen van moeders doe ook een kort leeftijdverschil hebben tussen hun kinderen, maar waarbij ze gewoon tot 40 weken hebben volgehouden. Dus misschien gebeurt dat ook wel bij mij, het is nooit zeker toch?

Hoi lieve meiden,

Hoe is het hier?

Ik heb een goeie dag (YES!), dus ik dacht....laat ik maar weer eens wat van me horen! Vanmorgen nog flinke koppijn (na 3 dagen lang), en vanmiddag verdween ie als sneeuw voor de zon! HEERLIJK......wat kan het leven dan weer een stuk prettiger zijn zeg!
Ik zie het ook allemaal direct weer wat vrolijker in.
Met mij gaat het dus goed op het moment. Ben morgen 16 weken. Sinds een week heb ik nu ook 's avonds geen last meer van misselijkheid. Ook dat is eindelijk verdwenen. Energie heb ik ook iets meer. Dus het huis is ook weer een beetje op orde. Sinds afgelopen vrijdag heb ik het gevoel dat ik de kleine voel!!!!! (Wat een mooi  moment) Daarnaast heb ik het wel af en toe moeilijk met het feit dat er een ander kindje in mn buik zit. Nu ik af en toe dit kindje voel, krijg ik weer herinneringen terug van toen Danny* nog in mn buik zat, en dan krijg ik het toch wel erg benauwd. Maar goed, dat zal ik de hele zwangerschap wel houden ben ik bang voor.

Hebben jullie trouwens ook dat jullie dingen sterker ruiken? Ik had daarnet iets.....tja....grappigs....of vies....haha, het is maar hoe je het wil noemen. Ik was met mn man aan het boodschappen doen, dus ik ruik opeens zo'n vakkenvuller (hij had een flinke......gelaten ) Mijn god, ik werd me daar misselijk. Dus mn man zegt: Pak jij de thee....stond daar die jongen dus.....Ik trok wit weg...en toen rook mn man ook iets vaags...haha. Dus hij snel de thee gepakt, en we zijn snel weggehold, en hebben echt het volgende gangpad helemaal in een deuk gelegen. Hahahaha....maar dat ik daar zo naar van kon worden, wist ik ook niet!

Aanstaande woensdag heb ik weer een afspraak bij de verloskundige. Dan gaan we het hartje luisteren. Ben erg benieuwd. De vorige keer lukte het nog niet, dus hopelijk nu wel.

Ik heb trouwens het idee dat mn buik nu minder dik is. (of ik verbeeld het me? ), kan ook zijn dat ik wat minder opgeblazen ben. Nou ja, we zullen het woensdag wel horen. Ben trouwens ook een kilo afgevallen (???).

HINDI: Jij vroeg of ik me met flinke hoofdpijn niet ziek meld. Nou...echt met migraine ga ik wel naar huis. Maar met flinke hoofdpijn blijf ik toch. Ik zeg wel dat ik er last van heb, dus dan weten ze dat ik niet voor de volledige 100 % werk (Heb toch een computerbaan). En gelukkig hebben ze alle begrip voor mn migraine. En ik las dat jij nog erg twijfelt over de 20 weken echo. Tja...ik wil je niet bang maken. Maar mijn vorige zwangerschap is dus niet goed afgelopen (bij 23 weken). Ze kwamen er dus achter bij de 20 weken echo dat ons kindje een zeer ernstige hartafwijking, te kleine longslagader en een misvormt hoofdje  had...met minimale kansen op overleven. Wij hebben toen gekozen voor een zwangerschapsafbreking, om verder lijden te besparen. Een loodzware keuze, maar wel het beste voor hem (Danny*). Ik ben dus "blij" dat die echo bestaat, en ik zou er zeker voor gaan als ik jou was. Je komt al van te voren te weten, mocht er iets mis zijn. Dan is uiteraard de keuze aan jullie. Maar het lijkt mij prettiger van te voren te weten, dan achteraf achter onprettige dingen te komen. Succes met beslissen...

MAMMA-ELLE: Jeetje, jij zal ook wel geschrokken zijn zeg, over het zeggen dat het misschien een vroeg-geboorte kan worden. Nou...doe maar rustig aan hoor. Die kleine moet nog even blijven zitten!!!

JOYCE: Blij dat je je weer iets beter voelt. Het is al niet fijn als je ziek bent, maar nu zeker niet  nu je zwanger bent! En alvast voor aankomende maandag, heel veel succes met je eerste echo! Hopelijk zie je een klein bewegend wormpje .

NIESJE: Alvast heel veel succes gewenst bij de 20 weken echo! Hopelijk is alles goed, en kun je genieten van de beelden die je te zien krijgt!

Nou meiden.....ik ga aanstaande vrijdag een lang weekend weg met mn man naar Nijmegen. Dus ik weet niet of ik voor die tijd nog wat schrijf, maar daarna laat ik jullie weer wat weten. Geniet van het mooie, koude weer!

Liefs, Kitty

Mama-Elle; Goh wat spannend.  ik wist  niet dat de kans dan sneller op een vroeggeboorte is.  Ik hoop dat je kleine lekker blijft zitten tot 40 weken zwangerschap. Dan kan je nog even lekker genieten van je andere kleine spruit.

Kitty; Lekker een weekendje weg. Ik hoop dat je het erg gezellig hebt. Veel succes woensdag met je echo. Hopelijk horen jullie het hartje meteen!

hoi kitty en hindi wat leuk weer wat van jullie te horen en te horen dat het goed gaat kitty jij loopt dus ook vrijwel gelijk met mij en mama 30! leuk!
mama 30 grappig zeg 21 maart!
maar jij mag wel een dag eerder naar de vk!
hahahaha
en joyce alweer 8en 3 weken!
ja volgens mij ben jij degene die het minst ver is dus jij hebt de mazzel te kunnen lezen wat je te wachtem staat hahahaha
maar bijna je echo?
leuk! geniet ervan!
mama elle hoe was t bij de vk?
hopelijk nog geen verweekte baarmoedermond of heeft ze nog niet gekeken? ja wel erg vroeg maar het zou kunnen omdat ze denken dat het toch eerder mag komen!
en iedereen die ik vergeten ben sorry ik heb geen tweede schermpje open en vergeet de laatste tijd echt vanalles!!!ja best lastig

fijnen dag allemaal
liefs sandra

Terug
Bovenaan