ZWANGERE FORUMJUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! X LILIAN

hoi meiden

lilian hier!!
nou ik weet niet of jullie t al gezien hadden op de "andere"kant " maar uit mijn bloedonderzoek is uitgekomen dat ik antiestof M in mijn bloed heb...en dat is geen kwade antiestof!!!deze kan zomaar in je bloed zijn   maar kan geen kwaad voor de toekomstige baby.!!!!fijn he
dus we zijn alweer met veel pezier hiihi aan ht knuffelen alleen heb ik geen idee wanneer mijn ei er is...of al is geweest!! [ben nog niet ongie geweest]
dus we wachten wel ff af......
ik voel me voor de rest wel weer helemaal goed....ook heb ik wel weer zin om snel zwanger te zijn ...drie x is toch scheepsrecht he.....moet goed gaan ..dat denk ik ook echt dat dat ook wel gebeurt..
Er was niks mis dus we hopen snel weer bij jullie te kunnen aansluiten....ik lees trouwens nog steeds elke dag mee hoor...maar meestal schrijf ik aan de andere kant{?}ja ik weet t.....mag ook hier maar dat is een beetje vreemd   maar ik probeer snel weer terug te zijn hahahha
nou ja probeer.....ik ben er heeel relax onder   ik weet dat ik al 2x in   4a5 mnd zwanger ben geworden , dus ik moet gewoon relax doen   en dan gebeurt t wel weer..... zo denk ik er ook over.....

nou kitty   bij jou begint t ook al op te schieten he...en je voelt je kindje al...super!!! ik snap je vergelijking   met dat je soms gewoon in een x aan denny* denkt al sje kindje schopt... die zwangerschap is zo aprubt afgebroken ...in je hoofd was je daar helemaal niet klaar voor..[had ik ook met storm* en Daan*] maar je lichaam gaat dan verder   ...en nu   voel je weer schoppen ....en t lijkt net of je verder gaat.......[tenminste zoiets had ik..]

joyce   volgens mij word jij niet misselijk!!! hgahhahaa fijn jo !! ja moe zijn hoort er wel wij ...en dat gaat ook weer over gelukkig ....

nou allemaal   heel veel succes en de komende tijd!! en ik lees lekker mee...en soms zal ik misschien wel schrijven ... en ik hoop snel weer aan deze kant te zijn... xxx lilian......

Verdorie, had net een hele tekst geschreven is 't  'ie weg!!! Stom zeg. Nou, ff kort; ik ga zo afspraak amken voor 20 weken echo, toch maar, zeg maar. Spannend!!! Voel me beetje ziekig, keelpijn... Shit... Nou ja, gaat wel weer over. Geen puf om weer alles opnieuw te schijven... Sorry.
Liefs, Hindi.

Ps. Ff vraagje, ik heb deze banner aangemaakt, maar nu maak ik 'm voor de tweede keer aan, hoe moet je dit automatisch doen? Weten jullie dit? Vind 't wel leuk namelijk!

Goedemiddag allemaal!
Nee, ik kom niet net terug van de VK, maar ben wel net thuis. Ben langs mijn moeder geweest, doe wilde ook weer eens een update van mij. Gezellig kopje thee gedronken terwijl Leah lag te slapen (ze was ook meegegaan naar de VK afspraak vanochtend).

Om 10 uur had ik dus een afspraak bij de VK vanmorgen. Best spannend omdat we zouden kijken hoe het met de baby gaat en ook even kijken hoe groot de kans bij mij was op een vroeggeboorte vanwege die pijn die ik eerder de week had. Ik was best wel zenuwachtig omdat ik het liefst wilde horen uit haar mond dat alles goed was en er niets was om me zorgen om te maken. Toen ze eenmaal was begonnen met de onderzoek, zei ze al in het begin dat de baby inderdaad al een beetje was ingezakt en die pijn daardoor kwam. Maar ik moest me geen zorgen maken (bekend bij mij, ondertussen, als je het al zo vaak hoort =P). Er is inderdaad een kans op een geboorte voor mijn uitgerekende datum, maar ze verwacht zeker niet dat de kleine voor 36 weken komt. Ik blij natuurlijk, opgelucht. Toch moest ik wel in de gaten houden hoe de pijn dagelijks is (het valt nu wel mee, ik kan er mee leven), voor nood. Maar verder was alles goed en ook zeker met de baby. Hij groeit op schema, zijn hartslagje is ook goed.
Over twee weken moet ik alweer terug komen. Ze wilde hem op 4 maart doen (dinsdag over twee weken), maar omdat dat de dag is dat Leah 1 jaar wordt, heeft ze hem een dag later gepland: dus woensdag  5 maart heb ik mijn volgende VK afspraak!
Kitty: Ja, ik ben ook inderdaad geschrokken toen ik hoorde over de vroeggeboorte. Maar gelukkig zei mijn Vk dat hij wel blijft tot minimaal 36 weken, want zover is hij nog niet ingezakt (natuurlijk kan het altijd nog anders worden). Ik moet rustig aan doen en dat ben ik ook zeker van plan. Ik denk dat ik binnenkort even met mijn baas op mijn werk ga praten... misschien dat ik toch eerder met verlof ga.

Joyce: Ik wist het ook niet, tot ik het las op internet! Wel een beetje geschrokken, maar ik ga me niet ongerust erover maken, want het kan altijd anders gaan.

Sandra: Alles goed hier hoor! Bij de VK was alles goed, moet alleen rustig aan gaan doen... wat ik oko ga doen dus.

Lilian: Ik ben blij dat alles goed met je gaat en dat je goed nieuws hebt gekregen!! Ik zal voor je duimen: drie x is inderdaad scheepsrecht!! Haha.

Hindi: Ik hoop dat ik je een beetje kan helpen met je vraag, want ik heb zelf (als je op pagina 12 kijkt) ook zo'n banner gemaakt. Ik weet niet of je de (html) code hebt gebruikt, maar ik heb gewoon rechtermuisknop en dan kopieren en in dit venster plakken gedaan. Zo hoef je niet telkens naar die site terug om een nieuwe banner te maken, maar hoef je op Jonge Gezinnen (of deze topic) alleen je vorige bericht terug te vinden... Misschien makkelijker? Succes ermee, hopelijk werkt het!! Bij mij werkt het in iedergeval wel, als je hieronder kijkt!!

Groeten Elle

hoi mamma elle
wat fijn dat alles lekker ging bij de vk !
en we moeten tegelijk naar weer naar de vk!
hoe oud is je dochtertje? je zal het ongetwijfeld wel verteld hebben maar zoals ik al eerder schreef ik vergeet echt alles de laatste tijd!
groetjes sandra

Sandra:
Gezellig op dezelfde dag naar de VK. Ja, onze oudste dochter weet het al en die is ook erg enthousiast. Er gaat veel gebeuren dit jaar: Leah's eerste verjaardag, geboorte van onze derde kind, Anna's eerste schooldag, mijn schoonzus die gaat trouwen en dan onze 5jarig huwelijk jubileum... Leah wordt 1, maar ik denk niet dat ze nog een enkel flauw benul heeft dat ze er een broertje bij krijgt tot hij geboren is. Ze zullen in iedergeval dicht naast elkaar worden opgevoed. Of hoe je het ook moet zeggen haha!!

Hoe is het met de anderen allemaal?

Groeten Elle

Nou meiden, Volgens mij doet de site weer een een beetje raar. Het duurt erg lang voordat ik een reactie kan gaan plaatsen.

mama-elle; Dit is inderdaad een druk jaar voor jou zeg. hihi maar wel extra leuk allemaal. Fijn dat bij de verloskundige alles er goed uitzag en dat je pas in maart weer terug hoeft te komen. Wel fijn dat je nu bijna elke 2 weken langs mag komen.

Mama-Elle, mooi dat alles goed was bij de vk. Je zult het idd straks even pittig hebben denk ik met 2 ukkies.
Ik had ook wel sneller gewild voor een tweede maar vanwege de keizersnede en het moeilijke eerste jaar van Damian (ziekenhuisopname's etc) toch besloten wat langer te wachten.

Ik heb maar één schermpje open en weet echt ff niet meer wat er verder gezegd is.
Kitty ging een weekendje weg geloof ik, meid veel plezier!!
Het zal idd wel raar zijn om weer een levend wezentje in je te voelen na het abrupte einde van je vorige zwangerschap. Maar ik hoop dat je er ook van kunt genieten.

Lilian wat een superopluchting van die antistoffen zeg! En trek je asjeblieft niets aan van dat rokentopic, sommige mensen zijn gewoon zoooo dom!!
Hopelijk ben je weer zo snel zwanger en mag het kleintje dit maal bij jullie blijven.

Ik heb morgen mijn 20 weken echo, vind het best spannend zeker na het nare verhaal van mijn kennisje die haar zwangerschap heeft moeten beeindigen.
Maar ik probeer toch maar van het positieve uit te gaan, het gaat vaker wel dan niet goed toch!
Ik voel de kleine nu echt stevig bewegen, geen kleine plopjes meer maar al echte schopjes. Grappig want Damian begon ik nu pas voor het eerst te voelen en echt niet zo duidelijk als nu.

Morgenavond zal ik wel even verslag uitkomen brengen.

DoeiDoei

hoi meiden

niesje   je bent een schatje!! hihi
dat rokentopic daar kan ik me echt niet zo druk om maken hoor..ja ik heb al een tijdje geleden gereageerd [met mijn! mening en ja die is misschien hard maar wel mijn mening]   en daar zijn ook heel veel andere mensen geweest die hun! mening vertelden.... nou   mooi vind ik goed,, maar toen kwam er een debiel[ja echt] die ging mensen bedrijgen met 9 mm [pistool!!?] nou jaaaa zeg   hoe gek kan je zijn he....!!!
maar niesje   ik sta heel sterk in mijn schoenen[al zeg ik t zelf!] en ik kan zn wijf wel handelen hoor.. hihi
maar toen ik mijn naam weer zag in haar stukje   ...jaa dan moet ik reageren hihi   en zonder te schelden hoor maar   ja.....

maar die hele discussi is eigenlijk z'n onzin he....iedereen weet hoe t zit met roken en drinken tijdens de   zwangerschap!!! we maken er geen woorden meer aan vuil!!!

maar niesje en   san he en andere ....bedankt voor jullie lieve reactie   aan mij...
maar het gaat echt goed met me[klinkt vast raar maar is echt waar!!]
ik weet zeker dat ik wel weer zwanger word en dan zal t wel goed gaan !! en ik ben gewoon weer hier over een tijdje.....

kitty een heeel fijn mini vakantietje! geniet ervan   xxx

nou allemaal geniet van je wondertje in jullie buik !! dat is t allerbelangrijkste!!!
xxx lilian

Terug
Bovenaan