ZWANGERE FORUMJUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! X LILIAN

ojaaaaaaa   en ik ben wel heeeeeeeeeeeeel blij dat die antiestoffen gewoon koude [niet slechte] antiestoffen waren!!!!
toch wel een opluchting en dan ben ik straks toch wel weer "gewoon"zwanger!!
 nou daaag xxx lil

hoi hoi
ktty geniet ervan! fijne vakantie!
en lillian ik wilde ook niet rerageren op dat stomme roken topic ik heb alleen een paar weken geleden daar gezegd dat ik het een stomme vraag vond...
maar toen las ik gister al die bedreigingen en dat ging mij veelste ver!
ik vind je een wreed persoon als je andere aankomende mamas geen kindje wenst en de rest nam ik niet zo serieus...maar heb meteen een mail naar de redactie gestuurd en die hebben  mij vanmorgen meteen een mail gestuurd met dat ze verwijdert wordt en heel netjes hun dank dat we zo oplettend zijn..heel netjes vond ik dat

dus meis hoe sterk je ook in je schoenen staat er zullen hier altijd meiden blijven zoals ik die het toch niet kunnen laten om voor je op te komen ....

ik ben wel heel blij te horen dat je alles een plekje hebt gegeven en dat je er weer voor gaat ik hoop heel snel hier een berichtje van jouw te lezen dat je weer zwanger bent

jeetje een heel verhaal dat was niet de bedoeling

vanmorgen ben ik met mijn zoontje wezen zwemmen en je zag nu iedereen naar mijn buik kijken echt leuk!
mensen zien nu dat ik zwanger ben en dat vind ik echt geweldig!
mijn misselijkheid is over op snachts na ja laat he?
maar beter laat dan nooit!

joyce ik vind jouw ook echt een schatje je reageert altijd zo lief op mensen...
waneer heb je nu je echo?

alle andere meiden geniet ervan!

liefs sandra

Lilian; Ik had het ook al op zwangr wordn gezegd maar ik wil je nogmaals zeggen dat ik het heel erg fijn vind dat je gelukkig de goede antistoffen in je lichaam hebt.

Heel irritant de "e" van mijn toetsenbord heeft kuren! Soms doet hij het niet. Grr.

Sandra; Dank je voor je complimentje. hihi. Ik vind het erg gezellig hier op het forum en leuk om met jullie te kletsen.

Ik heb trouwens niet het hele verhaal meegekregen op dat roken forum maar zo te lezen aan alle reacties is dat maar goed ook.

Kitty; Hoe is je mini vakantie geweest????

Pff, Ik ben echt hartstikke moe. Nog 2 daagjes werken en het is gelukkig weer weekend. Vanavond lekker voreg naar bed.

Hallo lieve meiden!!!

Ben er ff al een tijdje niet geweest...zat ff niet lekker in mijn hum ofzo. Slecht slapen, duizelig en zoo druk ondanks halve dagen werken!!! Had gewoon ook ff geen puf om te gaan forummen.

Maar verders alles oke hier hoor  Maandag zijn we 28 weken zwanger en ik ben al 9 kilo aangekomen!!! hahaha. Ik heb een smalle, lange baarmoeder waardoor mijn kindje me continue tegen de ribben aantrapt en waardoorik erg benauwd ben

Het is trouwens een druk ventje die kleine van mij...jeetje...soms word ik   er werkelijk moe van. Ondanks de gezelligheid natuurlijk, begrijp me niet verkeerd.hahaha.

Vandaag is onze kinderwagen en box binne gekomen. Staat nog in de verpakking en ga ik straks lekker met mijn vriend open maken en rondjes mee lopen hahahaha.

Hoest verders hier? Volgens mij (heb de laatste berichten niet allemaal gelezen) wel goed he!

Kus van mij

hoi gypsie
daar ben je weer!!!!
ik dacht die zien we niet meer terug hahaha
alweer 28 weken wouw over 3 maanden bevallen!
gaat snel hoor!
en ja leuk he? de box en wandelwagen dan wordt het even echter he?

geniet ervan!
sandra

AAAAAAAAAAAAAAARGH! Vet irri! Heb ik een hele lap tekst getypt, moet het weer opnieuw!!! Dan maar even een verkorte versie!

Gipsy: Wauw, alweer 28 weken! Wat gaat de tijd snel zeg! Hoe voel je je?

Niesje: hoe was je 20 weken echo? Hopelijk heb jij je kleintje goed
kunnen zien!   Nog 10 daagies dan mogen wij ons wondertje ook weer zien!

Met mij gaat alles prima. Wel veel last van mijn bekken. Moet zo weer
naar de therapeut dus ben benieuwd wat zij er van zegt. Bepaalde
werkzaamheden lukken mij echt even niet meer. (kinderen uit rolstoel
tillen, dweilen... ) Gelukkig heb ik een begripvol team, dus word er
goed op gelet.

Verder mag ik absoluut niet klagen, ik voel me heel goed!

Hopelijk vergaat dat iedereen zo!

Fijne dag allemaal!

Groetjes Nathasja

Hoihoi,

Even snel vanaf m'n werk. Gelukkig weer beetje beter, met een sisser afgelopen. Eén dagje niet gewerkt, lekker rustig aan gedaan. Heb afspraak voor de 20 weken echo! Vandaag over 3 weken. Ben dan 21 1/2wk. Gaat echt snel.
Krijg leuke en lieve  reacties van iedereen op 't werk, aangezien je 't nu echt goed kan zien. Heel leuk is dat! Volgende week maar een brief mee naar de ouders van de kinderen van m'n groep... Dat de juf zwanger is, hihi. M'n collega heeft net een kindje en nu ik. Ze zullen wel denken; vruchtbaar groepje daar!
Zometeen lekker wat eerder naar huis, pff, moeheid neemt nog niet echt af. Maar ik klaag niet hoor, 't gaat echt goed. Heb ook zin om spullen aan te schaffen! Als ik dat lees... Een kinderwagen, box, echt superleuk!

Liefs, Hindi.

Gipsyd; wat gaat de tijd al wee snel zeg. Jammer dat je even niet zo lekker in je vel hebt gzeten. Ik hoop dat je de rest van de zwangerschap lekker makkelijk door mag gaan. En hoe rijdt de kinderwagen? hihi LEUK.

Natascha; Wat vervelend he als je een hele lap tekst hebt geschreven en de site plaatst hem niet. Ik probeer hem altijd voor het plaatsen te kopieren maar als ik het vergeet dan plaatst hij hem meestal niet. haha.

Hindi; Als je al een beetje een buikje hebt hebben de ouders van je leerlingen het dan nog niet door? Wanneer ga je eigenlijk met verlof? In de zomerperiode of aan het einde van het schooljaar?

Mwt mij gaat alles goed. Ik ben nog steeds moe maar dat hoort erbij. Ik ga elke dag vroeg naar bed dus dan kan ik het de rest van de dag wel goed volhouden.

Maandag heb ik mijn eerste echo. Ik ben erg gespannen en ik hoop echt dat alles goed zal zijn. Er zijn geen tekenen dat het niet goed is maar toch maak ik me een beetje zorgen. Straks als we een hartje zien dan is het helemaal echt en dan worden we gewoon papa en mama. Dat begint nu een beetje tot me door te dringen en het is best wel even eng allemaal. hihi.

Terug
Bovenaan