ZWANGERE FORUMJUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! X LILIAN

Hoi!

Joyce: ik zie de ouders lang niet iedere dag, zelfs niet iedere week, dus kan 't een beetje verborgen houden nog. Werk niet op een gewone school, maar op medisch kleuterdagverblijf, is soort van dagbehandeling voor jonge kinders met (veel) problemen, ADHD, autisme, emotionele problemen, moeilijke thuissituaties, dat soort dingen. Kinderen die (nog) niet naar een gewone school kunnen, omdat ze achter lopen in hun ontwikkeling door deze problemen. Ze komen veelal met busjes, dus tja, dan zie je de ouders niet... We zijn ook 't hele jaar open, dus geen zomervakantie. Maar natuurlijk wel verlof voor mij! Ga begin juni, moet nog even precies kijken wanneer, waarschijnlijk de tweede week van juni.

Ben trouwens toch wel soort van ziek geworden. Nu ook een pijnlijk, dicht oor, heel irritant. Ga maar ff rustig aan doen dit weekend. Koffie lust ik nog wel hihi, dat ga ik dan nu ook maar 's zetten.

Liefs, Hindi.

Spannend trouwens Joyce; je eerste echo! Super leuk vond ik 'm en inderdaad als je dat hartje ziet, dan wordt 't heel echt! Ik heb gister voor 't eerst een soort van schopje gevoeld, was onmiskenbaar een schopje, heel gaaf. Kan nu natuurlijk niet wachten tot de volgende... Heel veel succes en natuurlijk ook heel veel plezier met je echo!!!

Hoi meiden hier ben ik ook weer, ik heb t zo druk gehad, had niet eerder de tijd om te reageren.

Mijn 20 weken echo was goed. Ze hebben geen rare dingen gezien. Het is nog steeds een jochie en alles zat er op en eraan.

Hindi, wat leuk een MKD, ik werk in een soortgelijk iets alleen dan voor een jongere leeftijd 0-2 jaar. Veel van onze kinderen gaan met 2/2,5 jaar naar het MKD.
Enigste verschil is dat het bij ons verplicht is dat ouders zelf komen brengen. En ondanks mijn dikke buik is er nog geen ouder die gevraagd heeft of ik zwanger ben. Maar de meeste gaan zo op in hun eigen sores, dat heb je natuurlijk als je in de jeugdhulpverlening werkt. Ah ja ze zien het vanzelf wel als er opeens vervanging staat haha

Joyce, de vermoeidheid komt mij erg bekend voor, nog even volhouden en dan word het echt minder! Het enigste wat helpt is regelmatig even rusten.
Veel succes met je eerste echo morgen hopelijk krijg je een mooi kloppend hartje te zien!

Gipsy, leuk he al die babyspulletjes om je heen verzamelen. Welke kinderwagen hebben jullie gekocht? (ben nog zoekende namelijk ;) )

Koekeltje, balen dat je zo last heb van je bekken. Ik ken het van mijn eerste zwangerschap maar gelukkig tot op heden geen last nog gehad.
Pas goed op jezelf hoor als je het teveel forceert zit je tot ver na je zwangerschap er nog mee.

joyce, veel plezier straks bij de echo!
Geniet er van!! Het is zooooo leuk!

Groetjes, Mama30

(ik kom vandaag of morgen even uitgebreid reageren hoor! )

Ik heb net de eerste echo gehad en alles is super goed!!!!!!!

Ze hebben op de kaart geschreven dat ik een beweeglijke baby heb. Het was zooooo mooi dat ik echt even moest huilen. We hebben het hartje zien kloppen en handjes en voetjes en alles zit er al aan. En hij/zij was echt al heel erg veel aan het bewegen.

We ziten nu echt op een roze wolk.

Ik ben zwanger geworden met ovulatietesten en ondanks dat ben ik toch 3 dagen langer zwanger dan ik dacht. Vandaag ben ik 9 weken en 6 dagen zwanger. En met 15 weken mag ik weer terug komen. Tenzij we de combinatitest laten uitvoeren maar ik denk niet dat we dat gaan doen. Wie heeft hier wel voor gekozen en waarom?

Nou meiden, We gaan nu weg om de foto aan onze ouders te laten zien.

Ik kom snel weer even aan iedereen schrijven.

hoi joyce
wat leuk gefeliciteerd!
leuk he? je eerste bewijs heb je in handen!
leuk joh ....

ik maak me een beetje zorgen...
heb net al de vk gebeld.. ik verlies vocht van onder en het is geen plas...de vk denkt dat het geen vruchtwater is omdat ik dan een hele boel moet verliezen maar ik mag toch om 17.30 even heen...ze gaat in elk geval even naar het hartje luisteren..

liefs een bezorgde sandra

hoi meiden

joyce mooi he!! fijn dat alles goed was en wat is t raar he om je kindje zo al zien te bewegen en te zien dat t al echt een kindje is!!
 geniet ervan.. ben blij dat alles goed is omdat je je wel wat zorgen maakte..maar dat is omdat je toch wil zien dat alles goed is he!!
x

san he     ....wat raar [?] dat je vocht verliest..... maar wel fijn dat ze straks ff gaan kijken en je zal wel gerustgesteld worden meid!! er kan zoveel gebeuren zonder dat er echt iets mis is   dus probeer ?! je zelf niet te druk te maken ,,[kan je makkelijk zeggen maar je maakt je meestal wel druk maar toch]   ik kijk straks nog ff   als je terug bent van de vk...
ik denk aan je ! xxx

groetjes lilian

Terug
Bovenaan