ZWANGERE FORUMJUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! X LILIAN

Hi meiden,

Nou ik ben weer terug van het mini-weekendje hoor! Erg gezellig, weinig slaap, maar goed, was leuk, en daar gaat het om! Het kleintje in mn buik is erg beweeglijk, gisterenavond was het een uurtje alleen maar schoppen (nu al: 17 weken!!!). Dat beloofd wat. Ik geniet er veel van. Ook mn man geniet er van dat ie mn buik weer ziet groeien.

Ik zit nu op mn werk, en het is erg druk. Er is een collega sinds kort weg (en komt dus niet meer terug). En die moet dus ik en een andere collega vervangen. Erg pittig, om half 4 (nu dus) stort ik al helemaal in. Maar goed, even doorbijten.

SAN HE: Meid, ik snap dat je je zorgen maakt!!! Heel veel sterkte, en ik hoop dat het niets te betekenen heeft!!!! Laat je het snel weten?

Volgende keer weeer even wat langer.

Liefs, Kitty

Sandra, Succes zometeen! Probeer je niet te druk te maken (makkelijk gezegt, k'weet het ....) Fijn dat je direct mag komen. Laat je weten hoe het is gegaan als je terug bent??

Joyce, fijn dat je echo goed was, wat een geluk he!! Wat vonden de ouders van hun kleinzoon/dochter???

kitty, Lekker he zo'n weekend weg! Straks met z'n 3-en! En dan lekker zwemmen enzo met die kleine (echt genieten!!!)

Wij gaan over 3 weken heerlijk een weekend weg. We kunnen nu immers ook niet op vakantie in de zomer, dus dan maar 2 x een weekend....(ach vervelend, haha) In het najaar boeken we een luxieus huisje met sauna enzo..hebben we bedacht.

Lilian, ik geloof dat ik las dat je nu op het wachtbakje zit toch? Het is echt even wachten wanneer je ongesteld word dus. (of niet!!!!!) Ik heb het goede nieuws gelezen, ben erg blij voor jullie!!! Ik duim dat het snel raak is voor jullie!!!

Meiden ik heb even geen 2e scherm open. De rest van de meiden hoop ik ook dat het goed gaat!!!

Op naar de LENTE... (ben ik wel aan toe!!!)

Fijne avond!

Heey meissie,

Mijn kinderwagen is helemaal TOP! Wat een gaaf ding zeg.
We hebben de Quinny Buzz 4, net nieuw...rijd als een trein en is gewoon super stoer. Mijn mannetje en ik gaan telkens even op zolder kijken en rijden dan een rondje op die verdieping...hahaha..idioten, maar wel leuk!

Nathasja: Ik voel me nu weer prima, alleen wat meer moe. Dat heb ik nog niet echt gehad, maar komt nu dus. Tevens heb ik bekkeninstabiliteit en dat is mooi kl*te...dus ik voel helemaal mee met jou en je bekkenpijn!

Hindi: Wat leuk he dat je je buikie nu zo goed ziet. Super vrouwelijk toch!

Niesje;Heey girl...lekker dat die 20 wkn echo goed was..en nog steeds duidelijk een boy! Top meid. Zoals je hierboven leest hebben we de buzz.

Joyce: ooh wat fijn dat het een goede echo was!!Geniet meid.

Nou liefies..ga ff eten maken...zo naar YOGA!!!

Kussssssss

hoi a.s mammies
alles is goed! zucht van verlichting........
ze dednkt dat het vocht van de baarmoedermond is ofzo maar ze wil het wel extra in de gaten houden want ze is niet 100% zeker
wel even het hartje ghoord wat een opluchting!
morgen weer even uitgebreid op jullie allemaal reageren ik ga nu even koken
liefs sandra
en thx meiden voor jullie steun!

Hoi hoi,

San he, Gelukkig is met de kleine wel alles goed. Wel prettig dat de vk je nu extra in de gaten houdt. :D  

Joyce: fijn dat je zo'n mooie echo hebt gehad! Bijzonder he, om je kleintje zo te zien?

Gipsy, vervelend dat jij ook met bekkenklachten loopt! Het is echt een lastig probleem. Ik merk zelf dat ik snel te veel doe. Ik ben echt een type dat door wil gaan, maar nu moet ik echt om mezelf en de baby denken.

Nou meiden, spreek jullie snel weer

Groetjes Nathasja

hoi meiden
nou zoals beloofd een langere versie!

gypsie
ja leuk he? met de wagen stiekum rondjes lopen!haha
deed ik ok met mijn eerte dat was een quinny sx maar nu heb ik ook een buzz niet de 4 maar het oude model wel een hele mooie voetenzak erin ik heb de rode red reflexion ben er ook erg blij mee hij rijd super licht en ik heb de mazzel dat ik in het echie er mee wandel ik ben een gastouder dus kindjes genoeg!
maar ik vind de buzz gewoon heel mooi en ik heb ook een mutsy transaction staan maar die kan niet met de inzet naar je toe maar meid nog een paar weekjes en dan kan je ermee naar buiten
maar je hebt dus ook last van bekkeninstabiliteit wat naar...ja ik kan er niet over mee praten heb er gelukkig nooit last van gehad...maar heb van andere mammas begrepen dat dat erg zeer doet dus sterkte! en doe rustig aan

lilian wat lees ik nu? zit je op het wachtbankje? spannend meid... ik zal voor je duimen.
want het zou wel erg leuk zijn als je weer heeeeeeel snel hier terug bent

hoi kitty wat fijn om te lezen dat je zon leuk weekend hebt gehad maar vergeet niet je slaap hoor dat heb je hard nodig luister naar je lichaam! ook als je een leuk weekend of avondje hebt..maar wat onwijs gaaf dat je je kindje zo goed kan voelen
ben wel stiekum een beetje jaloers maar ja he/ geduld is een schone zaak
de vk vertelde gister dat mijn placenta er echt voorlicht dus dat ik waarschijnlijk nog een paar weekjes geduld moet hebben...

en joyce wat fijn dat je verder bent dan je dacht mooi meegenomen toch? haha
hoe reageerde de toekomstige opas en omas?
dat blijven leuke momenten..
en met 15 weken weer een echo? bofkont!

mama30
hoe voel je je/
ben altijd extra benikeuwd naar jouw omdat we tegelijk oplopen ... jij voelt de kleine ook al toch/
of heb ik het verkeerd gelezen ?
ja volgende week weer naar de vk!

hoi niesje
was er twijfel dan of het echt een jochie was?
ik wil ook weten wat het is kan ook niet wachten tot 20 maart..

hoi hindi misschien een stomme vraag maar wat is een mkd?
en hoe is het met jouw?
heb je al een hele buik of valt het mee?
omdat de ouders niks zeggen......

koekeltje
jij ook al last van je bekken?
hoe voel jij je?
en hoever ben je eigenlijk?
ja erg he? dat ik dat niet meer weet maar mijn geheugen is een zeef ik vergeet echt alles!hihi

nou alle lieverds die ik ben vergeten sorry!

liefs sandra

Hoi hoi,

Sandra: poeh poeh..gelukkig niks ernstigs aan de hand! Schrikken man! Wel prettig dat ze je goed in de gaten houden.

Nathasja: Idd erg vervelend die bekken. Ben net als jij..ga alrijd maar door en doe teveel en voel de pijn dan pas de te laat!!!! Nou en dan is het balen...niet kunnen lopen tc... en die pijnscheuten zijn soms...zoooo...auauauauau! Vind het ook heel moielijk om balans te vionden tussen bewegen en rusten. Ik werk nu halve dagen, dan vaak ff boodschapjes doen en dan op bed liggen voor een uurtje...dan weer ff strijken...computeren...koken en dan weer zitten. Wat ook pijnlijk is, want mijn stuitje lijkt soms wel bont en blauw! Maar ach..ik moet me voorhouden: HET GAAT OOK WEER OVER!!!!

Net wat spelletjes gedaan met die kleine...jajajaja...die kleine in de buik.Hahaha. Als hij wakker wordt dan leg ik mijn hand op een plek en dan komt hij er echt heen en dan schuif ik mijn hand weer iets verder en ja hoor...daar is ie dan weer! Zooooo schattig!

Nou meissies ik ga weer eens verder met strijken!!!

Kus

Sandra; Wat fijn dat ales goed is met jou en met je baby. jeetje dat is wel even schrikken hoor. Nu gaan ze het dus extra in de gaten houden. maar wanneer moet je weer erug naar de verloskundige?

Kitty; Lekker weekend gehad lees ik. lekker hoor even een weekendje met elkaar weg zijn. Fijn dat je het heerlijk hebt gehad. Dan kan je er weer even tegenaan! Vervelend dt ht nu even wat drukker is op je werk. Staat er wel weer een vacature open voor die functie of is het een blijvende drukt. Denk je wel goed aan jezelf! Als het je even te veel wordt dan moet je echt even een rustpauze inlassen hoor!

Gipsyd; Lekker aan het rijden met jullie nieuwe kinderwagen. leuk hoor! Wat voor kleur is jullie wagen? Eigenlijk moet je hem ook even op straat gaan testen. lijkt me wel grappig om de reactie van de mensen te zien als ze dan merken dat er nog geen baby in ligt. hahaha.

Mama30; Wat een lekker vooruitzicht zeg!!! lekker even een weekendje er tussen uit. Waar ga je naar toe?

Iedereen heeft heel leuk gereageert op de echo. Dit weekend gaan we het mijn opa en oma vertellen en ook mijn oom en tante. Die zullen het allemaal wel heel leuk vinden. Maar de vermoeidheid is nu al weer een beetje aan het wegtrekken Super eigenlijk. Ik hoop dat de rest van mijn zwangerschap ook zo voorspoedig mag gaan.

Terug
Bovenaan