ZWANGERE FORUMJUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! X LILIAN

hoi joyce
en de rest natuurlijk! hahaha
leuk dat de familie zo leuk reageert hoor
en nu vooral genieten he?

hier gaat alles goed mag woensdag al weer naar de vk benm wel blij dat ze mij nu goed in de gaten houdenhoor
liefs saandra

Sandra; Fijn dat je woensdag weer mag komen. Krijg je nou ook wat extra echo's? Lijkt me erg leuk al j wat vaker een echo hebt.

Ik voel me echt super! Min energie is weer helemaal terug en ik voel me ook gewoon goed. Mijn eetlust was even verdwenen maar ook die begint langzaam weer te groeien. ik geloof wl dat ik erg veel geluk heb mdat ik bijna geen kwaaltjes heb. Ik hoop dat het zo ook de rest van de zwangerschap mag doorgaan.

Gisteren heb ik even met het kinderdagverblijf gebelt die hier om de hoek zit. Maar dat was een tegenvaller. Ze hebben een wachtlijst tot begin volgend jaar. En ik heb halverwege decmber al opvang nodig. Dus ik heb gisteren spoedoverleg gehad met mijn schoonmoeder en die wil gelukkig wel extra opvang verzorgen tot er plaats is. Dus we hebben ons nu maar heel erg snel ingeschreven en het inschrijfgeld gisteren maar overgemaakt. En nu maar duimen dat het goed komt. Heeft iedereen zich al ingeschreven? Wij gaan voor 2 dagen kinderopvang en 1 dag opvang door mijn schoonmoeder.

Maar ik ga er vandor anders kom ik te laat op het werk. Werkse allemaal!

Ik ben hier al een hele tijd niet meer geweest en het spijt me daarvoor. Ik had het echt héél erg druk. Alles wat ik eerst gemakkelijk kon doen en lekker snel, had ik nu dubbel zoveel tijd voor nodig, dus het ging langzaam, waardoor ik een beetje in tijdnood kwam. Daarom had ik ook geen puf en zin om achter de computer te zitten, omdat ik al blij was als ik even 5 minuten op de bank kon zitten rusten. Ik weet dat ik rustig aan moet doen, maar het lukt me gewoon niet; niet met al het werk dat op me ligt te wachten.
Mijn moeder belde me gisteren ongerust op, omdat mijn schoonzus (mijn broer's vrouw) haar had gebeld over mij. Dus na alles uit gelegd te hebben, heeft mijn moeder aangeboden mij te helpen in de laatste weken van mijn zwangerschap. Ze had al eerder aangeboden, maar toen lukte het nog allemaal... Maar goed, eigenlijk ben ik best wel eigenwijs en doe ik het liever zelf. Maar ik MOET nu echt rustig doen. Vandaar ook dat ik nu even de tijd vrij heb om te kunnen posten hier... :p

AS dinsdag wordt onze kleine Leah 1 jaar oud!!! En de dag daarna heb ik alweer een afspraak bij de VK. Wel spannend, maar toch ben ik ook weer bang. Vooral omdat de pijn weer wat meer is geworden... Ik vind het echt eng hoor als deze kleine vroeg wordt geboren... Ik blijf elke dag hopen dat het niet vandaag gebeurd.

Voor de update: Ik ben vandaag 32 weken en 3 dagen zwanger. Schiet al aardig op, of niet?

Ik heb geen tweede scherm helaas open, en door het verhaal wat ik hem getypt ben ik helemaal vergeten wat er was gezegd... sorry daarvoor. Ik post een andere keer wel met reacties op jullie allemaal!

Hopelijk gaat het met iedereen goed... Morgen de extra dag: 29 februari. Iemand nog iets speciaals voor die dag? Ik niet. Het is een gewone dag voor mij.

Groeten Elle

hoi hoi iedereen!

Joyce, wat lekker zeg dat je je al fitter begint te voelen. Hoever ben je nu? Ben zo dement aan het worden dat ik even niet meer kan plaatsen hoe ver iedereen is.

Elle, alvast gefeliciteerd met je dochter. Rustig aan doen hoor, als je gaat lopen stressen is vast ook niet goed voor je lichaam en kindje. Hopelijk valt het allemaal mee bij de gyn.

Mijn buik begint ineens heel hard te groeien, heb ook al geregeld last van harde buiken dat had ik bij Damian helemaal niet. Het gaat zo snel kan gewoon niet geloven dat ik alweer ruim 22 weken ben.
Een kinderdagverblijfplek heb ik nog niet geregeld, ik heb maandag eerst een gesprek met mijn leidinggevende over mijn werktijden.
Volgend jaar verhuist mijn KDV en dan lukt het mij niet meer om op tijd te komen op mijn werk dus ik wil 23 uur gaan werken ipv 24 uur.
Mocht dit niet mogen dan zal ik dus helaas ontslag moeten nemen, dus het word een spannend gesprek maandag.

Mama-Elle; Al weer 32 weken zwanger zeg! Wat gaat de tijd snel. Ik hoop ook dat de baby nog lekker een weekje of 8 in je buik blijft zitten. Gelukkig heeft de baby nu al heel erg veel kans om bij een vroeggeboorte te overleven. Probeer je toch zo min mogelijk zorgen te maken dat is ook beter voor de baby en voor jou. Ik hoop dat je er gewoon volop van mag genieten. Makkelijk om te zeggen natuurlijk. Ook ik maakk me zorgen of alles wel goed zal blijven gaan. hihi stom he?! Maar ik heb laatst gehoord dat een mens ongeveer 70000 negatieve gedachten heeft tegenover 30000 goede gedachten. Dus het is heel normaal dat we af en toe een beetje bang zijn.

Niesje; Ook al weer 22 weken zwanger. Spannende tijden he? Maar je schrijft dat je af en toe last hebt van harde buiken? Kan dat kwaad voor de baby en heb je daar pijn aan? Ik ben nu voor het eerst zwanger en ik weet het allemaal ook niet dus misschien is het wel een stomme vraag. hihi. Ik ben nu trouwens 10w3 zwanger volgens de gyn en ik ben nu 23 september uitgerekend. Ik dacht zelf dat ik vandaag 10w precies was maar ze heeft het volgens haar berekening aangepast. Dus ik zal zo de lijst maar eens veranderen. Heb je je zoontje al verteld dat er een baby in de buik zit? En begrijpt hij er wel wat van? Hoe oud is je zoontje ook al weer?

Elle, 25 jaar, uitgeteld 21 april 2008
Gipsyd, 27 jaar, uitgeteld 19 mei 2008
Anja, 24 jaar, uitgeteld 23 mei 2008
Denise, 27 jaar, uitgeteld 1 juli 2008
Ilona, 26 jaar, uitgeteld 9 juli 2008
Nathasja, 23 jaar, uitgeteld 19 juli 2008
Hindi, 31 jaar, uitgeteld 25 juli 2008.
Sandra, ?? jaar, uitgeteld 4 augustus 2008
Kitty26, 27 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008
Mama30, 25 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008
Joyce,  28 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Mimi, 27 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Ikke, ............, sept. 2008?

Afspraken:
Mama 30:      04 maart,  afspraak vk
                                       21 maart, 20 weken echo!
Hindi,  
Anja,
Kitty26,  10 maart 2008, uitgebreide "19 weken" echo in lumc        
Nathaja,  
Denise,  
Gipsyd,
Sandra,  
Elle,
Ikke,  
Joyce, 7 april, 2e afspraak bij de verloskundige (dan 15w6)

Hallo meiden,
Even mijn uitegerekende datum aangepast. ook heb ik alle data die al zijn geweest verwijderd. Ik vind het wel leuk als we de lijst weer een beetje up-to-date maken.
Groetjes Joyce

Hoi meiden, Ik heb mezelf weer op de lijst gezet. Het is maar voor even want a.s. maandag mag ik alweer voor de 20 weken echo! Echt super spannend! Daarna pas ik mijn gedeelte wel weer aan. Vandaag heeft mijn mannetje voor het eerst de kleine zien bewegen, is erg bijzonder! Hij heeft weinig gevoel aan de onderkant van zijn handen vanwege een dikke eeltlaag, dus hij voelt het helaas nog niet. Maar dat kan vast niet lang meer duren :D

Mama Elle: Fijn om weer wat van je te horen. Jee, ben je alweer 32 weken zwanger! Wat vliegt de tijd! Ik kan me wel voorstellen dat je je ongerust maakt, maar het komt vast allemaal wel goed. Gewoon lekker rustig aan doen :)

Ow, help... ik heb geen ander venstertje geopend want ik dacht dat ik het allemaal wel zou onthouden... niet dus...

Volgende keer zal ik beter mijn best doen

Fijne dag vandaag!

Groetjes Nathasja

Afspraken:

Mama

30:      04 maart,  afspraak vk
                                       21 maart, 20 weken echo!

Hindi,  
Anja,

Nathasja, 3 maart, 20 weken echo!
Denise,  

Gipsyd,
Sandra,  
Elle,
Ikke,  
Joyce, 7 april, 2e afspraak bij de verloskundige (dan 15w6d)

Ik heb er even een tweede scherm bij gepakt om op iedereen proberen te reageren

Als eerste: allemaal bedankt voor de (vroege) felicitaties. Ik ben erg in de stemming voor haar verjaardag, hoewel zij er geen flauw benul bij heeft. Het is toch een speciale dag. Ik kan het me gewoon niet voorstellen dat ik vorig jaar rond deze tijd gewoon 39 weken zwanger was (Leah is 3 dagen eerder gekomen dan uitgerekend). En nu ben ik gewoon weer zwanger, maar met die gedachte heb ik nu vrede. Wij zijn er klaar voor en weten dat we het kunnen. We maken het beste er gewoon van...

Niesje, jij bent ook alweer ver op weg. 22 weken alweer! Dat gaat snel. Hopelijk heb je het naar je zin en helaas ben ik niet bekend met die harde buiken. Heb ze nog nooit gehad zelf, dus ik zou niet weten wat het kan zijn... Maar ik zou zeker rustig aan doen, want ik weet zelf ook dat ik niet te veel moet stressen. Vooral in deze periode niet.

Joyce, het was leuk om te lezen dat we meer zorgen hebben dan positieve gedachtes. Het is eigenlijk wel zo, want we denken eerder "er is iets met de baby" dan "ach, het zal wel goed gaan". Ja, ik ben inderdaad blij dat hij een grote kans heeft om te overleven mocht ik nu al bevallen. Ik hoop ook tot eigenlijk zeker 38 weken zwangerschap, want dan weet ik zeker dat alles goed gaat!! Zelfs 36 weken maakt me deze dagen een beetje zorgelijk, dus laat Hem mij horen en de baby blijven zitten tot 38 weken! (en het liefst 40, hoe graag ik hem ook in mijn armen wil!)

Koekeltje/Nathasja, ja alweer 32 weken, morgen alweer 33!! De tijd gaat inderdaad erg snel voorbij, want ik kan me nog herinneren dat ik me zorgen maakte toen ik erachter kwam dat ik alweer zwanger was net 5 maanden na de bevalling van onze dochter.
Veel succes maandag bij de 20 weken echo!!

Nou, verder niets te vertellen. Morgen is het zondag, eindelijk een rust weekend en dan de komende week de verjaardag van onze dochter en dan weer een afspraak bij de vk.

Groeten Elle

---------------------------------------------

Afspraken:
Mama 30:      04 maart,  afspraak vk
                                       21 maart, 20 weken echo!
Hindi,  
Anja,
Nathasja, 3 maart, 20 weken echo!
Denise,  
Gipsyd,
Sandra,  
Elle, 5 maart, afspraak bij de verloskundige (33w2d)
Ikke,  
Joyce, 7 april, 2e afspraak bij de verloskundige (dan 15w6d)

Terug
Bovenaan