Ik heb er even een tweede scherm bij gepakt om op iedereen proberen te reageren
Als eerste: allemaal bedankt voor de (vroege) felicitaties. Ik ben erg in de stemming voor haar verjaardag, hoewel zij er geen flauw benul bij heeft. Het is toch een speciale dag. Ik kan het me gewoon niet voorstellen dat ik vorig jaar rond deze tijd gewoon 39 weken zwanger was (Leah is 3 dagen eerder gekomen dan uitgerekend). En nu ben ik gewoon weer zwanger, maar met die gedachte heb ik nu vrede. Wij zijn er klaar voor en weten dat we het kunnen. We maken het beste er gewoon van...
Niesje, jij bent ook alweer ver op weg. 22 weken alweer! Dat gaat snel. Hopelijk heb je het naar je zin en helaas ben ik niet bekend met die harde buiken. Heb ze nog nooit gehad zelf, dus ik zou niet weten wat het kan zijn... Maar ik zou zeker rustig aan doen, want ik weet zelf ook dat ik niet te veel moet stressen. Vooral in deze periode niet.
Joyce, het was leuk om te lezen dat we meer zorgen hebben dan positieve gedachtes. Het is eigenlijk wel zo, want we denken eerder "er is iets met de baby" dan "ach, het zal wel goed gaan". Ja, ik ben inderdaad blij dat hij een grote kans heeft om te overleven mocht ik nu al bevallen. Ik hoop ook tot eigenlijk zeker 38 weken zwangerschap, want dan weet ik zeker dat alles goed gaat!! Zelfs 36 weken maakt me deze dagen een beetje zorgelijk, dus laat Hem mij horen en de baby blijven zitten tot 38 weken! (en het liefst 40, hoe graag ik hem ook in mijn armen wil!)
Koekeltje/Nathasja, ja alweer 32 weken, morgen alweer 33!! De tijd gaat inderdaad erg snel voorbij, want ik kan me nog herinneren dat ik me zorgen maakte toen ik erachter kwam dat ik alweer zwanger was net 5 maanden na de bevalling van onze dochter.
Veel succes maandag bij de 20 weken echo!!
Nou, verder niets te vertellen. Morgen is het zondag, eindelijk een rust weekend en dan de komende week de verjaardag van onze dochter en dan weer een afspraak bij de vk.
Groeten Elle
---------------------------------------------
Elle, 25 jaar, uitgeteld 21 april 2008
Gipsyd, 27 jaar, uitgeteld 19 mei 2008
Anja, 24 jaar, uitgeteld 23 mei 2008
Denise, 27 jaar, uitgeteld 1 juli 2008
Ilona, 26 jaar, uitgeteld 9 juli 2008
Nathasja, 23 jaar, uitgeteld 19 juli 2008
Hindi, 31 jaar, uitgeteld 25 juli 2008.
Sandra, ?? jaar, uitgeteld 4 augustus 2008
Kitty26, 27 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008
Mama30, 25 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008
Joyce, 28 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Mimi, 27 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Ikke, ............, sept. 2008?
Afspraken:
Mama 30: 04 maart, afspraak vk
21 maart, 20 weken echo!
Hindi,
Anja,
Kitty26, 10 maart 2008, uitgebreide "19 weken" echo in lumc
Nathasja, 3 maart, 20 weken echo!
Denise,
Gipsyd,
Sandra,
Elle, 5 maart, afspraak bij de verloskundige (33w2d)
Ikke,
Joyce, 7 april, 2e afspraak bij de verloskundige (dan 15w6d)