Hoi meiden,
ik heb vanmorgen de 20 weken echo gehad, en alles was helemaal goed! De kleine was wakker dus we konden hem lekker zien bewegen! (we wilden het geslacht niet weten maar voor het gemak hebben we het over een hij/hem) Hij was lekker aan het trappelen en dat kon ik zien en voelen.
Voor mijn man was het extra bijzonder vandaag. Hij voelde de kleine vanmorgen voor het eerst bewegen, daarna hoorde hij bij het echo centrum ook het hartje voor het eerst.

Gipsy: Hoe gaat het met je bekkenklachten? Ik hoop dat je er nu wat minder last van hebt. Bij mij gaat het nu veel beter nu ik oefentherapie heb. Ik moet meer op mijn houding letten en oefeningen doen en dat helpt erg goed. Ben daar wel heel blij om. Wel doe ik bepaalde dingen gewoon niet meer. De gezondheid van mij en de kleine gaan voor.
Niesje: Vandaag heb jij toch het gesprek met je baas over minder uren werken? Hopelijk wordt het een fijn gesprek en komt het allemaal goed.
Mamma-Elle: Alvast gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter! (het was toch een meid? ) Hoe oud word ze?
San-he: Bijzonder he, om de kleine te voelen? Dat is echt een van de mooiste dingen van zwanger zijn
Joyce: Ik las dat je denkt dat je de kleine waarschijnlijk pas rond de 20 weken voelt. Dat hoeft niet hoor, ik was 14 weken en toen voelde ik hem al. Eerst voelde het als vlindertjes in mijn buik, maar dan op de gekste momenten, naderhand voelde het als lichte plopjes en nu zijn het echt trapjes. En ik ben nu net pas 20 weken. Zo zie je, het is bij iedereen anders.

Ik hoop dat jij het ook net zo snel mag voelen als ik.
Enne, je hebt gelijk hoor dat je het lekker al verteld. Je wilt toch zeker over dit grote wonder praten, zeker als je een lang weekend weg bent.
Nou meiden, ik geloof dat ik weer aardig "up to date"ben.
Spreek jullie snel weer.
Groetjes Nathasja