ZWANGERE FORUMJUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! X LILIAN

hallo allemaal
even een klein berichtje van mij

koekeltje veel plezier morgen bij je echo!
wil je weten wat het is?

ellen gefeliciteerd met je dochter ik weet alleen niet meer precies waneer ze jarig is maar wel dat het deze week is geniet ervan

sorry alle andere meidene heb geen 2de schermpje

heb vandaag voor het eerst de kleine gevoeld! zooooooo moooooooiiiiii!
ben super blij!
morgen alweer 18 weken !

liefs sandra

natacha; veel succes met de 20 weken echo vandaag!

Sandra; Je hebt voor het eerst de baby gevoeld! Super!! Dat lijkt mij ook echt mooi. Ik hoop maar dat ik ook snel in de buurt van de 20 weken zit. Maar daar zal ik nog even op moeten wachten. haha.

Mama-elle; Ben je eigenlijk gepland zwanger geworden 5 maanden na de geboorte van je dochter? Wel leuk als de kindjes zo kort na elkaar geboren worden. misschien worden ze wel hele goede vriendjes.

Hier gaat verder alles goed. ik merk dat het steeds moeilijker wordt om het geheim te houden. Familie en vrienden weten het al en donderdag ga ik het vertellen op het werk. Donderdagavond gaan we tot en met maandagavond een lekker lang weekend naar Oostenrijk met het werk en ik vind het dan gewoon prettig om er over te kunnen praten Dan weten ze tenminste ook waarom ik niet drink en vroeg naar bed wil. En ik kan ook wel tot volgende week dinsdag wachten maar ik wil het nu gewoon lekker vertellen.

Hoi meiden,

ik heb vanmorgen de 20 weken echo gehad, en alles was helemaal goed! De kleine was wakker dus we konden hem lekker zien bewegen! (we wilden het geslacht niet weten maar voor het gemak hebben we het over een hij/hem) Hij was lekker aan het trappelen en dat kon ik zien en voelen. :D

Voor mijn man was het extra bijzonder vandaag. Hij voelde de kleine vanmorgen voor het eerst bewegen, daarna hoorde hij bij het echo centrum ook het hartje voor het eerst. :D:D

Gipsy: Hoe gaat het met je bekkenklachten? Ik hoop dat je er nu wat minder last van hebt. Bij mij gaat het nu veel beter nu ik oefentherapie heb. Ik moet meer op mijn houding letten en oefeningen doen en dat helpt erg goed. Ben daar wel heel blij om. Wel doe ik bepaalde dingen gewoon niet meer. De gezondheid van mij en de kleine gaan voor.

Niesje: Vandaag heb jij toch het gesprek met je baas over minder uren werken? Hopelijk wordt het een fijn gesprek en komt het allemaal goed.

Mamma-Elle: Alvast gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter! (het was toch een meid? ) Hoe oud word ze?

San-he: Bijzonder he, om de kleine te voelen? Dat is echt een van de mooiste dingen van zwanger zijn :D

Joyce: Ik las dat je denkt dat je de kleine waarschijnlijk pas rond de 20 weken voelt. Dat hoeft niet hoor, ik was 14 weken en toen voelde ik hem al. Eerst voelde het als vlindertjes in mijn buik, maar dan op de gekste momenten, naderhand voelde het als lichte plopjes en nu zijn het echt trapjes. En ik ben nu net pas 20 weken. Zo zie je, het is bij iedereen anders. :D Ik hoop dat jij het ook net zo snel mag voelen als ik.
    Enne, je hebt gelijk hoor dat je het lekker al verteld. Je wilt toch zeker over dit grote wonder praten, zeker als je een lang weekend weg bent.

Nou meiden, ik geloof dat ik weer aardig "up to date"ben.
Spreek jullie snel weer.

Groetjes Nathasja

hai meiden!

Ik heb net alles snel even bijgelezen. Ben blij dat de 20 weken echo goed was vanmorgen! Een hele geruststelling weer!

Ook heb ik gelezen dat het met de rest van de meiden ook erg goed gaat!

Hier ook prima, morgen weer op controle. Heb er veel zin aan. Jullie zullen me hier de komende tijd niet zo vaak zien eventjes. Komen veel verjaardagen aan en onze vakantie natuurlijk. Ik probeer wel even vaak bij te lezen.

Tot snel meiden!

Natascha; wat fijn om te horen dat je gister een goed 20 weken scho hebt gehad. Leuk he om toch je kindje weer te zien. Wat spannend dat je niet weet wat het gaat worden. Wij willen het ook niet weten. maar jij voelde dus al wat met 14 weken Spannend. Ik heb er echt zin in. Ik hoop maar dat de tijd voorbij vliegt.

mama30; jij mag vandaag weer op controle. Veel plezier!

Vandaag ben ik 11 weken zwanger! Voor mijn gevoel nog 2 weken en dan ben ik uit de gevarenzone. Maar ik verwacht nu met 11 weken geen rare dingen meer. ik weet dat het kan maar het gevaar neemt nu met de dag af toch?

quote: Joyce_1979 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-03-2008 07:54:06'));

Natascha; wat fijn om te horen dat je gister een goed 20 weken scho hebt gehad. Leuk he om toch je kindje weer te zien. Wat spannend dat je niet weet wat het gaat worden. Wij willen het ook niet weten. maar jij voelde dus al wat met 14 weken Spannend. Ik heb er echt zin in. Ik hoop maar dat de tijd voorbij vliegt.

mama30; jij mag vandaag weer op controle. Veel plezier!

Vandaag ben ik 11 weken zwanger! Voor mijn gevoel nog 2 weken en dan ben ik uit de gevarenzone. Maar ik verwacht nu met 11 weken geen rare dingen meer. ik weet dat het kan maar het gevaar neemt nu met de dag af toch?

Hey!

Al weer 11 weken zeg! Gaat snel he!

Ik heb vrij vroeg echo's gehad. Ik ken een gynaecoloog erg goed en wilde ze voor me doen (had dus geen medische indicatie). Met 5 weken en 7 weken een echo gehad bij haar. Ik heb haar gevraagd bijd e 7 weken echo hoe groot de kans nu nog was op een miskraam.   Haar antwoord was, als het hartje al zo vroeg klopt en goed klopt zeg maar... dan neemt de kans drastisch af. De kans is natuurlijk altijd aanwezig!
Dat vond ik een hele geruststelling!!
Jij hebt het hartje vorige week ook zien kloppen en gehoord neem ik aan, alles was goed dus ik zou er nu helemaal van gaan genieten meid!!!

Groetjes en geniet lekker he!!!

XXX

Hoi mama30, We hebben eigenlik helemaal niet naar het hartje geluisterd. Je kon het wel goed zien kloppen. Maar ik heb er niet aan gedacht en ik denk ook dat ze het vergeten is. Ze zei wel toen ik wegging dat ik r nu lekker van kon gaan genieten en iedereen mocht gaan vertellen. Dus dat zal wel poitief zijn. En ik hoef ook pas weer terug te komen als ik 15w6 zwanger ben. Dat zal dan toch wel oke zijn?!

hoi allemaal

mama30 hoe was het bij de vk ja nog een paar weekjes en dan hebben we de 20 weken echo...

joyce 11 weken het was als gister dat ik je berichtje leesde dat je zwanger bent!haha

niesje een goede 20 weken echo fijn!

en de rest ik weet t niet meer ik wilde vanalles schrijven maar weet niks meer(schaam)

ik ben vandaag bij de vk geweest
een leuk tasje mmegehad met allerlij info leuk!
het hartje weeer gehoort (blijft een opluchting)
ook heb ik oefeningen meegehad voor de bekkenbodemspieren
en ik was weer super gegroeid!

kortom nu maar hopen dat ons hummeltje over 2 weken wil laten zien wat hij of zij is!ik ben zoooooooo benieuwd

xxxx sandra

Terug
Bovenaan