ZWANGERE FORUMJUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! X LILIAN

KITTY,

De pot op met je werk! Heel goed adv ies van je huisarts. Gesprek aangaan en anders met de bedrijfsarts! Diteg aat ten koste  van jou en je kind! Oooh ik word   hier zoooo  om! En   idd natuurlijk tijdens zo vergadering zeggen dat iedereen het zwaar heeft! dat haat ik. JIj bent nota bene zwanger!! Die reacties kreeg ik ook en soms   nog : ooh bekken instabiliteit...hyoe toch??? Was het maar zo...ik ben 29 weken zwanger en heb al 22 weken pijn! heb het er voor over maar niemand maar over mij oordelen en dat geld ook voor jou meid!

En dan heb je ook nog die echo maandag. Moet leuk zijn, maar voor jullie extra spannend! Nou m eis, relax wat..probeer lekker 1 te worden met je buik op bed of bank en geniet van wat daar binnen in zit.

Laat je niet gek maken...dat doe ik al voor je!!!! hahahaha. nee, maar denk echt aan jezelf...en als je je ziek meld omdat je moe bent etc...zwangerschap gerelateerd dan krijgt je manager daar gewoon geld voor!

Niesje:
Ooh vervelend meid!!! Jeuk: BALNEUM!!! Voor in bad en de creme...helpt echt mij el althans...

Kus

Sorry meiden, doordat ik net zo boos werd voor Kitty, heb ik heel veel taalfouten in mijn verhaal. Is het el te lezen en te begrijpen? hahahaha.

xxx

lieve kitty

ik lees net heel even mee op t zwanger forum en ik moet gelijk reageren!!!
wat er nu op je werk gebeurt is belachelijk......jij moet stress vermijden!!
je moet gewoon zo snel mogenlijk met je manager praaten en zeggen dat je de stress niet meer aankan samen met je zwangerschap!!!!!!en dan ga je gewoon minder uren werken dit moet je doen~!!!!!!!!!
luister naar je lichaam en je kindje meid! je huilt niet voor niks t hele weekend dat is veel te veel stress!!!!
Jou zwangerschapsverlof/minder werken word gewoon vergoed voor jou baas door t uwv en ze kunnen dan iemand van t uitzendburo aannemen voor een tijdje totdat jij straks terug komt   van je zs verlof!
maar dit moet je niet verder laten gaan!~!!belachelijk .....jij t hele weekend huilen en super stress ,dat is heeeeeel slecht voor je kindje...! neem t nu op voor jou zelf en je ongeboren kindje in jou buik!!
Ze lopen gewoon over je heen ...zo van "oooh valt wel mee die zwangerschap, ze moet niet zo zeuren"....maar maak ze nog  maar eens duidelijk dat dit voor jou NIET een NORMALE zwangerschap is !!!!!! en dat je al stress genoeg hebt van jezelf met deze zwangerschap en dat je de xtra stress niet meer aankan![laat ze lekker denken]
en ze krijgen alles vergoed van t uwv en jij hebt toch een vaste baan dus er kan je niks gebeuren....je moet ze maar eens duidelijk maken dat dit niet langer kan en desnoods haal je je vorige zwangerschap erbij [mag best] en dan snappen ze t wel denk ik!!!!

maar doe alstublief rustig aan voor je kindje meid!!! laat ze t  allemaal   lekker uitzoeken!!!! ziektewet!!! en minder uren werken.....echt waar zonder jou gaat t echt wel verder hoor GEGARENDEERD!!!!!!!!
en als je naar  de bedrijfsarts zou moeten dan is zoiets niet meer dan normaal dat je de boel niet meer kan handelen....vertel je verhaal van je vorige zwangerschap en dat nu de stress voor jou van deze zwangerschap EN JE WERK NU!!!   gewoon teveel is en dat je graag wil werken maar niet zo dat je t hele weekend thuis zit te huilen want dat is niet normaal meisje!!!

denk nu maar eens aan jezelf. en jou kindje in je buik!!!!

lieve kitty denk aan jezelf meid!!!! alles moet nu goedgaan !!!!!
heel veel liefs lilian!!!!! storm* en daantje*

hoi ikke weer even [lilian hihi]  

ik had alleen je eerste berichtje gelezen kitty   en verder had ik nog! niet gekeken!!   en ik werd al zo kwaad!!   maar ik zie dat je al met de manager gaat praten.....laat m maar lullen gewoon zeggen wat je wilt zeggen [minder uren en minder stress anders volledig zs verlof]
SUCCES bij jullie echo!!! t zal allemaal wel goed zijn meisje ..maar ik snap je bangheid!!
ik ga duimen voor jullie maar ik weet eigenlijk al zeker dat t goed is!!! maar ik lees maandag [altijd hihi] mee om je berichtej te zien!!!

niesje       kut zeg die jeuk!!!! hoop dat ze je snel iets kunnen geven dat t overgaat! en dat ze weten wat t is......xxx

nou meiden allemaal heel veel succes en ik lees mee hoor hihi....
xxx lilian

hoi allemaal,

ik ben weer terug van het skien in Oostenrijk. Heerlijke week gehad en af en toe moest ik echt iets langzamer van mezelf de berg af, want dan voelde ik mijn borsten weer en besefte ik weer dat ik zwanger ben. Mijn misselijkheid is weg sinds ik mijn Gravitamon heb vervangen door gewone pilletjes foliumzuur en apart vit. D. Die Gravitamon werd ik voor mijn zwangerschap ook al eens beroerd van (als ik het op mijn nuchtere maag nam), maar nu bleef het de hele dag en dan nam ik ze echt pas als ik al ontbeten had. Maar goed, mijn misselijkheid is weg (slik nog wel de pilletjes tegen de misselijkheid van het ziekenhuis) en als ik niet op tijd eet, dan kan je me meteen opvegen en voel ik de misselijkheid opkomen.

Morgen is het spannend, mijn 11 weken echo en bloedtest (voor combitest).
Hoop zo, dat het hartje klopt en alles er goed uit ziet. Kan ik eindelijk echt gaan genieten.

Tot morgenavond allemaal!
Groetjes Ikke

Hey girls,

Vandaag naar VK geweest en alles was weer goed! Maar 1 kilootje erbij...zo blij!! Kindje groeit goed en mijn partner heeft zelfs zijn hoofdje gevoeld. Dit heeft de Vk voorgedaan. Dan moet ik heel diep inademen en als ik uitadem kan je partner bij de bekken zijn handen er een beetje in duwen. Zo bijzonder! Hij was ff helemaal van de wap!

Verders heeft mijn kleine boef heel vaak de hik...dat is in ons geval nog positiever (omdat  1 niertje groter was bij 20 wkn echo) dat betekend dat hij goed drinkt en zijn niertjes werken. Alles qua angst om het niertje is nu nog niet weg, maar over 2 weken hebben we weer een afspraak bij de echopraktijk voor nader onderzoek. Maar het maakt het iets minder  erg om naartoe te leven zeg maar.

Bloeddruk was netjes en ik heb een prik gekregen omdat ik een rhesusfactor heb. Ook hebben ze hiervoor wat bloed afgenomen.

Na zo'n bezoekje ben ik altijd weer extra in de wolken...hartje gehoord etc...hebben jullie dat ook?

Nou lieve meiden, tot gauw.

Ooh Ikke: Fijn dat je een lekkere vakantie hebt gehad meid! Good for you!

XXX

Hi meiden,

Allereerst: Bedankt voor jullie support (en vooral Gypsyd en Lilian, zo boos, hihi). Op mn werk ga ik er hopelijk uit komen. Heb een goed gesprek gehad met mn manager. Ik moet aangeven wanneer het niet gaat, dan ga ik naar huis. En alles wat extra erbij is gekomen, wordt bij een ander gedropt, dus niet meer bij mij.

Wat betreft de echo, want dat was nog veel belangrijker!

Hartje en alles zag er heel goed uit (GELUKKIG), behalve het hoofdje ziet er weer net zoals toen een beetje “vreemd” uit. Dus weer een spits hoofdje ipv een ei-vormig hoofdje, zoals ze het normaal zien. Over 3 weken moeten we weer terugkomen voor een echo daarvoor. Maar we hoefden ons er niet al te veel zorgen om maken, want ze grapten al een beetje: Misschien krijgen jullie gewoon wel allemaal kindjes met zo’n hoofdje. En  mn man  z’n hoofd is ook niet ei-vormig, dus we zijn daar wel vrij rustig onder. En de vorige keer konden ze daar niets uit opmaken, wat dat zou zijn geweest. Ze dachten toen aan een syndroom  maar wat  niet uit de punctie tevoorschijn was gekomen. Maar nu achteraf denk ik dat het niets te betekenen had. Maar goed over 3 weken nog een keer terug.

En we weten wat het wordt: EEN MEISJE!!!!! Danny* krijgt een zusje!

Nou meiden, dit was even snel, want iedereen belt me hoe het is geweest. Volgende keer weer wat meer!

Liefs, Kitty

Hoi allemaal!!!
Ooh, schandalig lang geleden! Heb wel alles gelezen hoor! Wat een verhalen allemaal weer zeg!

Kitty: Gefeliciteerd met jullie dochtertje! Hoe vind je 't om nu een meisje te krijgen? Misschien juist fijn, dat na Danny* alles nu anders is? Ik weet 't niet hoor. Een kindje verliezen is vreselijk, maar misschien dat een dochter je nu net iets minder confronteerd? Of is dit een rare gedachtengang van mij... Wat een gedoe op je werk zeg, ben blij voor je dat 't nu wat opgelost is!
Gipsy: Gaaf zeg, het hoofdje voelen! Lijkt me heel bijzonder. En een goed teken, van die hik. Ben benieuwd of ons kleintje dat ook gaat krijgen en hoe dat dan voelt!
Ikke: Lekker hè, nog een weekje skiën! Ik was inderdaad ook wel voorzichtiger, vooral met mensen die je aan kunnen  skiën, toch beetje spannend. Was 't druk op de pistes, of kon je 't goed in de gaten houden? Goed zeg, dat de misselijkheid bijna weg is! Kan je veel meer genieten! Hoe was de echo???
Niesje: Irritant die jeuk!!!!! Ik heb er ook erg last van. Daarnaast is douchen zo ongeveer een hobby van me, maar dat doe ik nu dus echt even wat minder... Daarna is 't altijd zo erg. Heb je al Balneum geprobeerd? Hoe bevalt dat? Misschien ga ik 't ook maar proberen, maar ben beetje huiverig, krijg van veel dingen nog meer jeuk... Hoe is 't inmiddels met je bekken? Er schijnen goede oefeningen te zijn, maar daar weet ik verder eigenlijk niks van...
Mama elle: Wat een mooi meisje zeg! 't Is een beetje laat; maar alsnog gefeliciteerd!
Natasha: Een kraambezoek is nu extra leuk hè! Cool zeg dat je eigen kindje zo reageerde! Heb je je  20-weken echo al gehad? Of heb ik dat over 't hoofd gezien...
Joyce: Hoe was je weekendje Oostenrijk!? Meteen vandaag weer werken pffff, zal niet meegevallen zijn of wel?
Sandra: Spannend, bijna je 20 weken echo!!! Volgende week toch?

Ik had vandaag weer een afspraak bij de vk. Alles was goed. Ze zei dat ze aan de buitenkant m'n baarmoeder al kon zien. Ligt dus mooi vooraan. Klopt ook wel, want ik voel de kleine al best veel. Was wel beetje veel aangekomen, hihi. Tja, vind alles ook lekker de laatste tijd. Maar beetje rustig aan doen komende periode, straks kom ik 30 kilo aan..... Aanstaande vrijdag onze 20 weken echo! Ben zooo benieuwd, hoop echt dat we kunnen zien wat 't wordt. Anders vraag ik even pauze en spring ik een keer op en neer... Al weer over de helft. Soms gaat de tijd ineens heel snel. Ben  af en toe  beetje zenuwachtig voor de bevalling... Maar ja, het moet er toch uit, hè! We hebben trouwens vorige week een wandel- en  kinderwagen gehaald en maxi cosi. Zo leuk! Tweede hands, maar ziet er super mooi uit! Was onze eerste grote aankopen. Nu gaan we nadenken over de kamer. Wat doen jullie  met de kinderopvang? Heb vandaag info gevraagd bij een gastouderbureau. Heeft iemand daar ervaring mee? Vind 't best lastig allemaal! Nou, dat was 't weer even voor nu. Morgen nog heerlijk een dagje vrij. Heb volgnes mij nu al nesteldrang, loop de hele dag te poetsen! Nou ja, de héle dag..... Ben in ieder geval erg blij dat m'n energie weer beetje terugkomt!

Liefs, Hindi.

Terug
Bovenaan