Hoi allemaal!!!
Ooh, schandalig lang geleden! Heb wel alles gelezen hoor! Wat een verhalen allemaal weer zeg!
Kitty: Gefeliciteerd met jullie dochtertje! Hoe vind je 't om nu een meisje te krijgen? Misschien juist fijn, dat na Danny* alles nu anders is? Ik weet 't niet hoor. Een kindje verliezen is vreselijk, maar misschien dat een dochter je nu net iets minder confronteerd? Of is dit een rare gedachtengang van mij... Wat een gedoe op je werk zeg, ben blij voor je dat 't nu wat opgelost is!
Gipsy: Gaaf zeg, het hoofdje voelen! Lijkt me heel bijzonder. En een goed teken, van die hik. Ben benieuwd of ons kleintje dat ook gaat krijgen en hoe dat dan voelt!
Ikke: Lekker hè, nog een weekje skiën! Ik was inderdaad ook wel voorzichtiger, vooral met mensen die je aan kunnen skiën, toch beetje spannend. Was 't druk op de pistes, of kon je 't goed in de gaten houden? Goed zeg, dat de misselijkheid bijna weg is! Kan je veel meer genieten! Hoe was de echo???
Niesje: Irritant die jeuk!!!!! Ik heb er ook erg last van. Daarnaast is douchen zo ongeveer een hobby van me, maar dat doe ik nu dus echt even wat minder... Daarna is 't altijd zo erg. Heb je al Balneum geprobeerd? Hoe bevalt dat? Misschien ga ik 't ook maar proberen, maar ben beetje huiverig, krijg van veel dingen nog meer jeuk... Hoe is 't inmiddels met je bekken? Er schijnen goede oefeningen te zijn, maar daar weet ik verder eigenlijk niks van...
Mama elle: Wat een mooi meisje zeg! 't Is een beetje laat; maar alsnog gefeliciteerd!
Natasha: Een kraambezoek is nu extra leuk hè! Cool zeg dat je eigen kindje zo reageerde! Heb je je 20-weken echo al gehad? Of heb ik dat over 't hoofd gezien...
Joyce: Hoe was je weekendje Oostenrijk!? Meteen vandaag weer werken pffff, zal niet meegevallen zijn of wel?
Sandra: Spannend, bijna je 20 weken echo!!! Volgende week toch?
Ik had vandaag weer een afspraak bij de vk. Alles was goed. Ze zei dat ze aan de buitenkant m'n baarmoeder al kon zien. Ligt dus mooi vooraan. Klopt ook wel, want ik voel de kleine al best veel. Was wel beetje veel aangekomen, hihi. Tja, vind alles ook lekker de laatste tijd. Maar beetje rustig aan doen komende periode, straks kom ik 30 kilo aan..... Aanstaande vrijdag onze 20 weken echo! Ben zooo benieuwd, hoop echt dat we kunnen zien wat 't wordt. Anders vraag ik even pauze en spring ik een keer op en neer... Al weer over de helft. Soms gaat de tijd ineens heel snel. Ben af en toe beetje zenuwachtig voor de bevalling... Maar ja, het moet er toch uit, hè! We hebben trouwens vorige week een wandel- en kinderwagen gehaald en maxi cosi. Zo leuk! Tweede hands, maar ziet er super mooi uit! Was onze eerste grote aankopen. Nu gaan we nadenken over de kamer. Wat doen jullie met de kinderopvang? Heb vandaag info gevraagd bij een gastouderbureau. Heeft iemand daar ervaring mee? Vind 't best lastig allemaal! Nou, dat was 't weer even voor nu. Morgen nog heerlijk een dagje vrij. Heb volgnes mij nu al nesteldrang, loop de hele dag te poetsen! Nou ja, de héle dag..... Ben in ieder geval erg blij dat m'n energie weer beetje terugkomt!
Liefs, Hindi.