ZWANGERE FORUMJUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! X LILIAN

Hoi meiden,

wat is er weer een hoop geschreven de afgelopen dagen! Ik heb geen 2e venster open dus doe het even uit mijn hoofd. :D

Joyce: fijn dat het lange weekend zo gezellig was. En wat betreft het skiën, het komt er vast ooit   nog wel een keertje van :D

Kitty: Fijn dat de echo er goed uit zag. En als ze inderdaad al zeggen dat je je niet zoveel zorgen over het hoofdje hoeft te maken, zou ik dat ook zeker niet doen.
Lekker ervan genieten. En je krijgt een meid las ik! Gaaf zeg! Gefeliciteerd :D:D

Maus: alle andere meiden zeggen het al. Een kindje is een geschenk van God, ook al komt het jullie op dit moment niet zo uit, het is wel een kindje wat er niets aan kan doen dat hij/zij is ontstaan uit jullie liefde voor elkaar. Ik begrijp uit jouw verhaal dat het voor jou steeds moeilijker zal worden om kinderen te krijgen. Daarom zou ik er goed met je vriend over gaan praten. Het zal niet makkelijk zijn, maar jullie komen er echt wel uit. Ik hoop dat jullie er samen uit zullen komen, wat jullie ook beslissen.
(als het rot over komt, bedoel ik dat niet zo. In dat geval sorry... )

Hmz... ik heb nog meer gelezen, maar ik weet het niet meer. Volgende keer zal ik weer beter mijn best doen. :D

Groetjes Nathasja

Maus; jeetje meid wat een verdriet allemaal. Ik kan me voorstellen dat je je nu een beetje alleen voelt omdat je vriend voor zichzelf al wel duidelijk weet wat hij nu op dit moment denkt. Ik hoop dat je voor jezelf de juiste keus zal maken.

Kitty, wat super dat de echo goed was!! En leuk dat je een kleine meid krijgt.
Mijn kleintje had ook een iets afwijkende schedelvorm, de echoscopiste zei dat ze dat vaker zag bij kindjes die veel in stuit liggen. En bij Damian zag het er ook zo uit. Maar dat ze er bij jou extra goed op gaan letten geeft alleen maar extra zekerheid toch, die kun je wel goed gebruiken.
En wat fijn dat je er met je leidinggevende uit gekomen bent.

Hindi, fijn om weer van je te horen. (ik ben altijd nieuwsgierig hoe het met alle forumjunkies gaat hihi)
Balneum is fijn spul maar helaas zal het bij mij weinig baat hebben. Ik heb chronische zwangerschapsjeuk en dat zal pas overgaan als de placenta uit mijn lichaam is. Gelukkig is mijn leverfunctie prima in orde. Maar ja ik zal de rest van mijn zwangerschap die jeuk en uitslag houden.
Ik heb geen ervaring met gastouders wel met KDV. Tot een jaar vond ik het moeilijk om Damian er naar toe te brengen, maar daarna ging hij lopen en werd actiever en kon ik zien en horen wat een plezier hij er heeft.

Ikke, lekker op vakantie geweest zo te horen, dat je dat nog durft om te skieen.
Enne gefeliciteerd met je eerste mijlpaaltje, het eerste trimester ben je gelukkig goed doorgekomen.

Joyce haha weinig origineel maar lekker dat je er even tussen uit bent geweest en jij ook gefeliciteerd met je eerste trimester!!

Mama30, ik vind het altijd knap dat mensen zich kunnen beheersen bij de echo om niet stiekem te vragen wat het word. Jij bent ook al weer bijna op de helft.

Maus, ten eerste welkom bij de forumjunkies! Wat een moeilijke positie zit je in, het lijkt bijna of je moet kiezen tussen je relatie of je kindje. Niemand anders dan jizelf kan die beslissing nemen. Wel wil ik nog zeggen dat het hele idee van zwanger zijn soms kan zorgen voor paniekreacties bij mannen.
Wij kozen bewust voor een kindje maar toen ik de eerste maal zwanger was, kreeg mijn vriend het spaans benauwd, hij is de eerste maanden ook echt geen steun geweest voor mij en het is geen leuke periode geweest.
Omslag kwam met de 20 weken echo, toen hij met eigen ogen zijn spruitje kon zien en te horen kreeg dat het een jochie werd. Daarna groeide hij steeds meer in het idee van vaderschap.
Maar JIJ bent degene die het kindje bij je draagt en de afweging moet maken.
Veel sterkte de komende periode, en weet dat je hier altijd je hart kan luchten.

San en koekeltje, hoe gaat het met jullie, voelen jullie je goed, groeit jullie buikje al?

En meiden ik ben even nieuwsgierig hoor, hoeveel zijn jullie tot nu toe aangekomen?
Met 16 weken was ik 2 kilo aangekomen en nu met 24 weken 4,5 kilo.
Dus best netjes vind ik zelf. De vorige zwangerschap ben ik 7,5 kilo aangekomen in totaal dus stiekem hoop ik dat dat deze keer ook weer zo is.

Hello ladies,

Mama30: ooh spannend bijna de 20 weken echo!!! Geniet ervan en laat ons meteen ff weten hoe het was!!!!

Maus: Welkom bij deze topic. Allereerst wil ik je zeggen dat ik je erg moedig vind om je verhaal hier te plaatsen. Het is niet niks...en zekers niet om dit te vertellen aan allemaal zwangeren! Krijg hier door het idee dat je toch wel graag dit kindje wilt houden. Maar even mijn gevoel ter zijde.
Net als de anderen hier wil ik je zeggen dat je er goed over na moet denken en ook je gevoel moet volgen. Wat de beslissing ook gaat worden...hij zal moeilijk zijn. Voor jezelf, voor je partner, voor jullie relatie...aan elke beslissing zitten voor en nadelen en ook aan deze. Hoop in ieder geval dat je niet al te misselijk bent(dit gaat over hoor) en als je je er alleen voelt....kom dan maar lekker hier kletsen op het forum!

Niesje: wat een drama dat je die jeuk blijft houden totdat je geworpen hebt!!! Dat is ook mijn probleem met die bekken, maar jeuk vind ik zelf altijd nog erger dan pijn. Bij onze cultuur (zigeuner) is jeuk een teken  dat het kindje  veel haar heeft.....dus wie weet.....hahahaha.

GEWICHT: nou in totaal bij de vk (vanaf week 10,5 tot nu 30 wkn) ben ik 9,5 kilo aangekomen. Voor mezelf....laatste keer dat ik me woog voordat ik zwanger was...is het 11 kilo. Maar goed 2 keer op vakantie geweest...veeel lekker eten, jaar gestopt met roken en toen ging echt alles in mijn  mond ipv die peuk. Dus al met al hou ik het even op 10 kilo zeg maar. Maar nu schijnen die ECHTE kilo's eraan te vliegen. Want v.a nu krijgt mijn ventje vet!!!! Ik gok op 15 a 18 kilo in totaal wat eraan komt! Whaaaaaaaaaa.....als het ook maar weer snel eraf gaat....dan vind ik het prima. Tot nu toe zit het ook alleen maar zichtbaar op mijn buik. Heb best een aardige bal. Merk het ook wel aan heuepen en benenen, maar dat ziet niemand!!!!

Verders is mijn kleintje zo lekker druk aanwezig....ooh word ik helemaal blubber en week van.....hahahaha....zo schattig. Alsof hij al communiceert met ons!

Droomde vannacht dat ik zo zijn arm en handje zag door de buik heen....vaag!!!!

Nou liefies, tot gauw!

Kus

hoi leive meiden

lilian hier....hihi
met mij gaat alles goed ...alles gaat weer zn gangetje lekker op t werk en thuis ook alles goed...zit op dag 10 van mijn 1e echte cyclus weer.......dus ik verwacht mijn ei op dag15 16 ! en wie weet deze maand wel geluk maar ik ga er niet vanuit hoor..........ik weet dat ik al 2x best snel zwanger was [4 mnd]   en dus wil ik mezelf niet druk maken en lekker op tijd knuffelen en wel hopen natuurlijk maar ja je moet maar een beetje geluk erbij krijgen he!!!.....

kitty GEFELICITEERD!!!!!!!!!!! WAUW EEN MEISJE!!! super...........ben zo blij voor jullie en gelukkig is alles op je werk weer opgelost!! je moet goed voor jezelf opkomen he meid! hihi.....[ok ik kan doordraven hihi]

nou meiden ik lees soms effe alles bij van jullie   en jullie gaan allemaal zo snel!!!!!!!
gipsyd   oooh al 30 weken!! en nog maar 10 kg aangekomen dat is toch super goed!!   geniet er nog ff van want je bent echt al over de helft he! nog een week of 8 a negen en dan heb je je kindje in je armen denk ik!~ongelofelijk jo!!

en mama30   bijna 20 weken echo   las ik   ...succes meisje...zal allemaal wel goed komen he.....!!ongelofelijk hoe snel de tijd gaat!!

maus   ,hoi maus   ik ben lilian en ik heb deze zwangere forumjunkies topic geopend en ik was hier ook als zwangere.......maar ik heb naar 12 weken een miskraam gekregen .... en vorig jaar was ik ook zwanger van mijn tweeling jongens Storm*en Daan* maar die zijn geboren met 24 weken[vroeggeboorte komt bij tweelingen vaak voor] en dus helaas zijn mijn kindjes overleden op de dag dat ze geboren zijn 20-07-2007!
ik vind dat ieder t voor zichzelf mag beslissen...maar een kindje die neem je niet ! die krijg je!! , dat is een wonder!! en dat wondertje in jou buik nu , dat is er niet voor niks meid!!!
misschien komt t niet uit ..maarja wanneer   komt t wel uit??? er is altijd wel wat.....werk ? of je huis is nog niet klaar of je vind jezelf te jong? noem t maar op! maar aan de andere kant bij de [niet] zwangere forumjunkies zitten nog 8 meiden te hopen en te wachten tot dat ze zwanger zijn!! en er zijn erbij die al jaren bezig zijn!!!! jaren bezig om te krijgen wat er bij jou nou in je buik zit!!
kijk ik oordeel echt niet hoor.......................maar als jou gyn zegt dat t eigenlijk een wonder is dat je zwanger bent!! denk dan maar eens heel goed na of je t wel weg zou halen want ik weet nu uit ervaring hoe erg t is als je graag een kindje wil ...en t wil maar niet zo lukken.......!!!
nou ben ik elke x redelijk snel {?} zwanger   maar hoe lang zou t de volgende x bij jou duren   ....en zou t nog wel een x lukken??? misschien is dit wel jou kans!!! en moet je m met beide handen aangrijpen!!

en ja je man is vast in shock .....maar dat zijn heel veel mannen hoor als ze weten dat ze papa worden...meestal vinden ze t tegek als hun kindje er eenmaal is.!
en dringt het bij hem wel echt heeeeeel goed door dat dit misschien wel jou ENIGE kans   zou kunnen zijn om mama te worden?????
dan kan hij wel geschokt zijn en t nu eigenlijk niet willen......maar misschien is dit jou! enige kans...........denk daar maar heel goed over na...
zoals ik zei : ik val je niet aan!!! en je mag t helemaal zelf weten natuurlijk.....MAAR WAT ALS JE HIERNA NOOIT MEER ZWANGER ZOU KUNNEN WORDEN...HEB JE DAAR DAN VREDE MEE????
denk goed na meisje   en een kindje is echt een wonder!!!!

heel veel sterkte en succes     x lilian

nou meiden   ik hou jullie allemaal in de gaten hihji en ik ben benieuwd hoe ons eerste forumjunkie kindje gaat heten!!!!! hihi spannend!! gipsyd jij bent de eerste he.....onee ellen denk ik!! nou ik lees lekker mee ....en wie weet wanneer ik hier weer terug ben..!!!!

allemaal heel veel genieten van jullie zwangerschap he meiden.....xxx
geniet   er dubbel en dwars van , ik ben nog steeds een beetje jaloers op jullie maar ik weet dat mijn tijd er zekr weer aankomt!!! en 3x is scheepsrecht...nu kan er [bijna] niks meer misgaan zou je zeggen he!!!

xxx lilian

Hoi dames,

Ik dank jullie allemaal voor jullie (lieve) reacties. Ik heb dit forum weer en weer gelezen, voordat ik mijn verhaal gepost heb. Vooral omdat er meiden tussen zitten die er alles aan doen om zwanger te worden en het bij mij niet de bedoeling was.
Dat spijt me echt zo om dat te lezen, en ik hoop voor jullie dat de dag er komt waar jullie zo op hopen

Er zijn nu weer een paar dagen verstreken, en mijn hoofd zit helemaal vol. Ik ben vooral ontzettend boos. Boos op mijn vriend, door zijn oude reactie.Ik heb vooral veel nagedacht en eigenlijk ben ik er al aan uit. Maar mijn vriend wil er niks van horen. Hij zegt dat ik hem dood ongelukkig zou maken als ik het zou laten komen. En dat is niet leuk om te horen uit de mond van de man waarmee je over 8 weken gaat trouwen :(   Waarom kan hij niet gewoon zeggen: meid, wat we ook beslissen, we komen er aan uit of we gaan ervoor.
Ik weet het past nu niet echt in ons leven, zijn allebei iets aan het opbouwen...maar het is zoals jullie zeggen...wanneer past het. Er is altijd wel iets in het leven. En overal zijn oplossingen voor te vinden.
Heb voor begin volgende week een afspraak gemaakt bij de vrouwenarts, en daar neem ik hem mee naartoe. Dan kan hij zelf horen wat er eigenlijk met mijn baarmoeder aan de hand is...misschien ziet hij de ernst er dan van in. Of veranderd zijn mening een btje als hij de foto   ziet en de verhalen van de vrouwenarts hoort. Daar hoop ik van harte op. Want hoe moeilijk het ook wordt omdat ik/ we er niet op voorbereid zijn...dit is misschien mijn enige kans en die wil IK niet laten lopen. Daarvoor is mijn kinderwens (ook al is het iets vroeger uitgevallen) te groot....

Nog bedankt voor jullie lieve woorden...ik weet dat jullie me niet wilde aanvallen...maar jullie hebben allemaal gelijk!
Voor de aanstaande mama ´s: ik hoop dat jullie een mooie zwangerschap hebben tot het laatste moment.

En voor de meiden die graag een kindje willen hebben: ik steek een kaarsje voor jullie op en hoop van harte dat jullie moment snel komt.

Groetjes
Maus

hoi allemaal

ja sorry weer geen tweede schermpje open.....

lilian over 4 a 5 dagen hopen dat jullie geknuffel effect heeft! haha
ik hoop echt dat je snel her terug bent hoor

maus
wat ben ik blij te horen dat je deze beslissing hebt genomen maar ik denk ook dat je a.s man het niet beseft.....jeetje wat moeilijk...zeker omdat je ook nog bijna gaat trouwen....en als hij dan niet achter jouw kan staan.....ik zou niet weten wat ik daarop moet zeggen behalve dat ik het echt vreselijk vind hoor...je man zou je gewoon moeten steunen en zeggen dat je zijn leven stuk maakt?????? met een baby??????
het is juist het mooiste geschenk wat jij hem kan geven!
ik vind dat je hoe dan ook voor je zelf moet kiezen..hoe moeilijk het ook is en wie weet draait hij bij en zo niet vind ik hem echt egoisties (sorry ik wil je niet beledigen)
maar het is jouw enige kans en als hij daar geen respect voor heeft jammer voor hem...(sorry ik bedoel het niet gemeen)

alle andere meiden tja....... ik wou vanalles schrijven voor jullie maar nu weet ik het toch niet meer.....

oh ja gipsy 30 weken wauw! nog even en je mag met je mooie buzz naar buiten hihi

met mij gaat t wel ik heb een keel/oor ontsteking en moet vandaag weer naar de huisarts...maar met mijn ukkie gaat alles wel goed (denk ik) ik voel het al steeds vaker even bewegen...
volgende week donderdag echo joepie!!!!!!!!!!!!!!11

SHIT mijn verhaal werdniet geplaatst. Ik kreeg een error en natuurlijk heb ik deze keer geen kopie gemaakt. En nu moet ik weer gaan werken dus ik heb helaas geen tijd om weer een heel verhaal te schrijven.

Meiden; werkse vandaag en als ik zin heb zal ik vanavond proberen om het hele verhaal nog een keer te schrijven

Terug
Bovenaan