Hi meiden,
Bedankt voor jullie felicitaties, dat we nu een meisje krijgen. We zijn behoorlijk in de wolken. Ik zit mn man al soms een beetje te pesten, dat hij straks in de minderheid is. En dat hij het zwaar gaat krijgen met een dochter, hihi. Hij moest er wel even een beetje aan wennen hoor. Eerst natuurlijk een jongen (Danny*), en nu een dochter. Het is even je gedachtes anders zetten. Maar ik geloof dat hij ook wel een beetje trots is.
HINDI: Je zegt het precies zoals ik het voel inderdaad. Ik ben eigenlijk wel blij dat het nu een meisje is. Met een jongen waren we net zo blij geweest uiteraard, maar dit is misschien nu iets minder confronterend. Voor mij wel beter denk ik, het lijkt nu net een nieuwe start.
IKKE35: Ben blij te horen dat je echo goed was! En dat je nog durfde te skieen zeg! Petje af hoor....dat had ik niet gedurfd.
JOYCE: Ik snap best dat je niet op de latten durfde, maar ben blij dat je het ondanks het niet kunnen skieen toch leuk hebt gehad!
NIESJE: Fijn om te horen, dat bij jou toen ook een "vreemde vorm" van het schedeltje was geconstateerd. en dat het toch is goed gekomen. Ik denk ook inderdaad dat het wel mee valt. Voor de rest is ze gezond, en daar gaat het om!
LILIAN: Meid, volgens mij gaat het wel weer aardig met je! Hoop dat je knuffelperiode vruchten heeft afgeworpen, hihi. Hoop dat je snel zwanger bent!
MAUS: Jeetje zeg, wat een situatie zit je in! Bedenk in ieder geval goed, dat het een wonder is, wat je in je buik hebt. Echt een geschenk! Ik hoop dat je met je a.s. man er uit gaat komen! Hopelijk gaat hij beseffen dat hij jou nu doodongelukkig maakt, met zijn woorden, ipv dat hij doodongelukkig gaat worden, als je het laat komen! Sterkte!!!
En mijn gewicht? Met 16 weken was in 1,5 kilo aangekomen. Nu denk ik wel meer, want opeens heb ik een behoorlijk dikke buik! Het groeit echt met de dag! Ik zal weer eens op de weegschaal gaan staan!
Nou, meiden....tot snel!
Liefs, Kitty