ZWANGERE FORUMJUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! X LILIAN

Even snel want ik moet weg:
Maus ik vind je echt superdapper!!! Het zal niet meevallen om een keuze te maken terwijl al die zwangerschapshormoontjes door je lichaam razen.
Ik hoop echt dat je aankomende man snel tot inzien komt wat een wondertje het is dat er een wondertje in jou groeit.

xxx

HOi Maus,
even een reactie op jou bericht je
wat een goed besluit meis om jou a.s man maar is mee te nemen
naar de vrouwensarts hopelijk komt die tot beziening wat voor een mooi wondertje jij bij je draagt nu want het is gewoon een wondertje vind je wel heel dapper en het lijkt me zo moeilijk om die keus alleen te moeten maken maar als ik mocht beslissen zou ik voor het kind kiezen maar ja ik wil zo graag en ben nog niet zwanger dus voor mijn is de keus makelijk dan maar voor jou is het moeilijk denk er goed over en probeer toch met je vriend te praten over het kindje het is zo belangrijk jullie moeten het samen doen zo dubbel eigelijk aan de andere kant hoor jij blij te zijn omdat je zwanger bent maar aan de andere kant is het je as man die het niet zo leuk vind owwwww wat moeilijk
ik wens je heel veel sterkte met welke keus jij ook maakt maar doe niet iets waar je later zo spijt van krijgt
succes
bij de vrouwenarts

groetjes
monique
zwanger willen worden forum

Maus; ten eerste van harte welkom bij de forumjunkies. Je staat echt voor een moeilijke keus en ik vind het dapper dat je je onzekerheden hier met ons wil delen. Zoals ik je verhaal lees ben je er volgens mij al wel een beetje uit. Ik hoop dat je aanstaande man ook een beetje zal bijdraaien als hij met je mee gaat naar de vrouwenarts.maar het belangrijkste is dat jij achter je keus zal staan. En soms kan dat nare gevolgen. Helemaal omdat je op het punt staat te trouwen en hierdoor natuurlijk ook je relatie op het spel staat. Persoonlijk vind ik dat hij je wel meer mag steunen. Een kind verpest je leven niet maar veranderd hem wel. Maus, heel veel sterkte! En ik hoop dat je gezellig bij de forumjunkies blijft.

Gipsyd; Maak je geen zorgen meid over de kilo's. Wat er meestal aankomt gaat er ook weer vanaf. Na de geboorte ga je gewoon lekker heel erg eel wandelen met de kleine en je nieuwe kinderwagen. Super leuk en ook nog ens goed voor je lichaam.

Sandra; Hoe was het gister bij de dokter? Heb je wat mee gekregen tegen je keelontsteking?

Hi meiden,

Bedankt voor jullie felicitaties, dat we nu een meisje krijgen. We zijn behoorlijk in de wolken. Ik zit mn man al soms een beetje te pesten, dat hij straks in de minderheid is. En dat hij het zwaar gaat krijgen met een dochter, hihi. Hij moest er wel even een beetje aan wennen hoor. Eerst natuurlijk een jongen (Danny*), en nu een dochter. Het is even je gedachtes anders zetten. Maar ik geloof dat hij ook wel een beetje trots is.

HINDI: Je zegt het precies zoals ik het voel inderdaad. Ik ben eigenlijk wel blij dat het nu een meisje is. Met een jongen waren we net zo blij geweest uiteraard, maar dit is misschien nu iets minder confronterend. Voor mij wel beter denk ik, het lijkt nu net een nieuwe start.

IKKE35: Ben blij te horen dat je echo goed was! En dat je nog durfde te skieen zeg! Petje af hoor....dat had ik niet gedurfd.

JOYCE: Ik snap best dat je niet op de latten durfde, maar ben blij dat je het ondanks het niet kunnen skieen toch leuk hebt gehad!

NIESJE: Fijn om te horen, dat bij jou toen ook een "vreemde vorm" van het schedeltje was geconstateerd. en dat het toch is goed gekomen. Ik denk ook inderdaad dat het wel mee valt. Voor de rest is ze gezond, en daar gaat het om!

LILIAN: Meid, volgens mij gaat het wel weer aardig met je! Hoop dat je knuffelperiode vruchten heeft afgeworpen, hihi. Hoop dat je snel zwanger bent!

MAUS: Jeetje zeg, wat een situatie zit je in! Bedenk in ieder geval goed, dat het een wonder is, wat je in je buik hebt. Echt een geschenk! Ik hoop dat je met je a.s. man er uit gaat komen! Hopelijk gaat hij beseffen dat hij jou nu doodongelukkig maakt, met zijn woorden, ipv dat hij doodongelukkig gaat worden, als je het laat komen! Sterkte!!!

En mijn gewicht? Met 16 weken was in 1,5 kilo aangekomen. Nu denk ik wel meer, want opeens heb ik een behoorlijk dikke buik! Het groeit echt met de dag! Ik zal weer eens op de weegschaal gaan staan!

Nou, meiden....tot snel!

Liefs, Kitty

hoi meiden

nou ik  heb een oorontsteking geiriteerde keel en virusinfectie (griep)
grrrrrrrrr..........
heb helemaal geen tijd voor die onzin!
ik mag niks anders dan paracetamol tegen de koorts en otrivin om mijn holtes vrij te maken zodat er minder druk op mijn oor komt.....grrrrr

ik ben een gastouder en heb dus elke dag kindjes over de vloer nu moest mijn man vrij nemen om mijn werk te doen....vreselijk want ik wil het liefst zelf lekker met mijn kindjes in de weer zijn!

ik kan het dan niet uitstaan dat mijn lichaam niet doet wat ik wil....het positieve in het verhaal is dat mijn ukkie er niks van merkt....

nou genoeg gezeurd over mij

kitty ben echt heel blij voor je dat je een meisje krijgt snap wel dat het een omschakeling is voor je man en ik wens jullie alle geluk met de zwangerschap hebben jullie al een naam?
al bezig in het kamertje?
ik hoop dat ik donderdag hier mag komen vertellen wat het is!

joyce weer een beetje bijgekomen van je weekendje?

en lilian bijna knuffeltijd hihi toch wel gek dat we nu allemaal weten dat je moet gaan knuffen maar wel appart hoor ik zal voor je duimen!

maus hoe voel je je?
komt je mannetje al een beetje bij van de schrik?
ik hoop echt voor je dat het allemaal op zijn pootjes terecht komt!

gipsy hoe voel jeje? wordt je alweer moejer of valt t mee?
ja de laatste lootjes worden weer wat zwaarder ...en je komt toch al aardig in de buurt

nou liefs sandra

Hoi meiden,

Hoe gaat het met jullie?
Ik zal jullie verhaaltjes morgen allemaal op het gemakje doorlezen, want komt er met mijn werk tussendoor gewoon niet echt aan toe.

Mijn vriend had woensdagavond afgesproken met een vriend, ik dacht om gewoon wat te gaan drinken, maar deze vriend wordt volgende maand zelf papa. En hij wilde dus gewoon een goed gesprek onder mannen. Eigenlijk zei deze vriend alles hetzelfde wat ik mijn vriend ook al had verteld, maar schijnbaar komt het bij een man   toch anders (en denk ik minder emotioneel) over. Hij is goed aan het denken gezet en ik merkte dat hij de hele nacht daarna niet heeft geslapen. Gister had ik een afspraak bij de vrouwenarts, en daar zijn we samen heengegaan. Hij heeft het hartje zien kloppen en een heeeel klein wormpje. Voor hem was er nu zichtbaar waar ik me zo snel aan gehecht heb. Ik zag aan zijn ogen dat ie helemaal onder de indruk was en sindsdien, heb ik mijn vriend terug oals ik hem kende. Ik weet gewoon niet meer wat me overkomt. Zulke wirwar van gevoelens van de laatste week heb ik nog nooit meegemaakt.

Met het kindje is alles in orde. Maar ik heb sinds zaterdag bloedverlies. Het is niet veel, maar is wel elke dag een beetje. Hebben jullie ervaring met bloedverlies tijdens de zwangerschap? Geen dikke druppels maar zo waterig, bloed.
De arts had gezegd dat het kindje in een laagje zit (sorry hoor, ik weet de nederlandse woorden er niet voor :S) en dit laagje zich aan de baarmoederwand vastmaakt. Maar omdat ik natuurlijk niet wist dat ik zwanger was, heb ik gewoon alles gedaan wat ik normaal altijd deed. Veel werken en veel reizen. Ze zegt dat de worteltjes van dat laagje een btje losser van de baarmoedermond zijn gekomen (zoals een plant losser in de grond komt als er storm is). Ik moet het nu heel rustig aan doen en heb al mijn afspraken afgezegd. Ik werk gelukkig vanuit huis, dus kan gewoon op de bank met mijn laptop op schoot verder werken.
Als het een gezond kindje is, dan komt het laagje weer vast aan de baarmoederwand. Als het niet zon sterk kindje is, dan lost het op :S

Ben er redelijk van geschrokken...en vraag me af of dit echt de enige oorzaak kan zijn van het bloedverlies. Iemand ervaring ermee?

Ik reageer morgen op jullie verhaaltjes!

Groetjes!

ik reageer nu alleen even op Maus, ik had me nl. voorgenomen om mijn foto's van het afgelopen jaar eens een keer op diskette te zetten om weg te brengen, zodat ik die eens in kan plakken, want een jaar achterlopen wil ik niet.

Maus, wat geweldig dat je man is bijgetrokken. Ik had echt enorm met je te doen. Wat betreft je bloedverlies. ik heb alleen heel erg bloedverlies gehad met stolsels bij mijn vorige zwangerschap met 6 weken en dat was ook meteen het einde. Ik hoop echt dat het bij jou niets bijzonders is. Ik reis ook erg veel en daardoor gaat het niet mis (zei de gyn. bij mijn 1e zwangerschap, het is alleen rot als je alleen bent, als het mis gaat, in het buitenland).
Ben je nog steeds misselijk??? Als je dat vlak voor je trouwen nog bent, zou ik pilletjes bij de dokter halen. Emefesane (geloof ik). Het helpt prima en is speciaal voor zwangeren.

Succes met alles en ik hoop dat het goed blijft gaan!
Groetjes Ikke

Terug
Bovenaan