ZWANGERE FORUMJUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! X LILIAN

Kitty; 1,5 kilo tot 16 weken is echt wel netjes hoor. En een meid. Super leuk hoor! Wanneer moet je nu eigenlijk weer terug naar de gyn?

Maus; Wat fijn dat je vriend nu toch en ander idee heeft over kinderen krijgen. Maar wat spannend dat je nu licht bloedverlies hebt. Ik hoop echt dat het goed mag oflopen. Veel rusten hoor! Hoe lang ben je nu eigenlijk zwanger en wanneer ben je uitgerekend?

Ikke; Wat fijn dat je het fijn hebt gehad op vakantie. Wat gaat de tijd dan toch weer snel voorbij e? Nu zit je toch weer in de dagelijkse sleur van werken, koken en poetsen. We lopen trouwens gelijk op. Super leuk.

Met mij gaat verder alles goed. Mijn buikje begint vooral in de avond en beetje op te zetten en dan merk ik dat mijn broek ietsje kraper wordt. Ik ben benieuwd wanneer je het echt kan gaan zien.

Hoi meiden,

Maus: Wat fijn nieuws om te horen   dat je a.s man een nandere mening heeft gekregen? Ik ben ook heel benieuwd hoever je nu bent etc. Dus jullie gaan er echt voor??!!!
Houd je bloedverlies goed in de gaten en doe zo weinig mogelijk...rusten...rusten en nog eens rusten!

Heb nog lang niet alles terug gelezen, maar dat ga ik zo wel ffies doen. Ik zit nu thuis met een kapotte cv ketel. V.a zaterdagavond geen warm water en geen verwarming! Mijn schat en ik maar dicht tegen elkaar aan gekropen en gisteren de hele dag geklust in de beebkamer, dus daar kregen we het wel warm van. Lekker gedouched bij schoonouders, maar toch..... wat een gedoe. Er is nu een man hier bezig dat ding aan het maken en duurt al uren!!!! Ik vind het vreselijk nu te moeten wachten, kan me eigen ding niet doen zeg maar!

Maar het leuke nieuws is dus dat de spullen in de babykamer staan! Joepie..eindelijk kan ik mijn ding doen. Hahahaha. Vanmiddag ,als die man eens klaar is, ga ik lekker met een soppie door de kastjes etc en daarna al wat dozen naar beneden halen om later met mijn schat het een plaatsje te geven. Echt leuk!

Nou als ik alles bij heb gelezen kom ik weer terug...hahahaha.

kus

Hey hey, hier was ik weer...bijgelezen en al!

San: Ja bijna naar buiten met mijn BUzz...hahaha...ik kan niet wachten...lijkt me wel raar voor het eerst met je boef naar buiten! Hoest met je ontstekingen?

Joyce: hoever ben je nu pcies? Soms kan ik het niet meer bijhouden! Eigenlijk moeten we het allemaal achter onze naam zetten hoever we zijn, dan blijft dat een beetje bij..hahahaha.

Er was net een vriendin bij mij op visite en die zag gewoon ineens mijn buik bewegen..helemaal onder de indruk...bijzonder allemaal hoor!

OOh mijn cvtje is weer gemaakt..Eindelijk weer warm hier!!!!

Nou meiden, ik ga ffies boodschapjes doen voordat ik naar mijn yogalesje ga vanaaf. Hopelijk zijn er weer wat meiden bevallen en hebbne ze weer heerlijke verhalen

kussssssssss

hoi alle meiden
met mij gaat het wel weer redelijk
mijn oorpijn wordt al minder
ik ben vandaag 20 weken zwanger! joepie weeer een mijlpaal donderdag mijn echo...ben zoooooo benieuwd!

gipsy ik heb de mazzel dat ik met mijn buzz en oppaskindjes naar buiten ga ik heb wel een nieuwe inzet gekocht want ik wil dat het toch weer speciaal voor mijn ukkie is raar he?

joyce ben je nog misseliijk enzo ik hoor je er nooit over?

niesje en gypsy jullie hebben toch last van bekkenpijn?
wat houd dat in ik heb nu veel last van mijn onderrug en onderinmijn buik is dit nou bandenpijn of bekken???

alle andere meiden ik heb geen tweede schermpje open sorry..... ik kom wel weer uitgebreid terug

xxx sandra

Gipsyd; Wat mooi dat je omgeving nu ook al je buik kan zien bewegen. Lijkt me super mooi en voor je vriendin wordt het zo ook wat echter he? En je hebt de babykamer nu ingericht?! Super leuk om nu alles een plaatsje te geven. Ook leuk voor je mannetje natuurlijk omdat hij verder nog niet echt iets tastbaars heeft.

Sandra; Ik ben nog nooit misselijk geweest in de afgelopen 13 weken. Volgens mij heb ik echt heel erg geluk gehad. Maar jij bent  20 weken zwanger! Gefeliciteerd!!!!!! Weer een nieuwe mijlpaal erbij.

Groetjes Joyce (12w6)

Even de lijst er weer bij:

Elle, 25 jaar, uitgeteld 21 april 2008

Gipsyd, 27 jaar, uitgeteld 19 mei 2008
Anja, 24 jaar, uitgeteld 23 mei 2008

Denise, 27 jaar, uitgeteld 1 juli 2008
Ilona, 26 jaar, uitgeteld 9 juli 2008
Nathasja, 23 jaar, uitgeteld 19 juli 2008

Hindi, 31 jaar, uitgeteld 25 juli 2008.
Sandra, ?? jaar, uitgeteld 4 augustus 2008

Kitty26, 27 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008

Mama30, 25 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008
Joyce,  28 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Mimi, 27 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Ikke, ............, sept. 2008?

Afspraken:

Mama

30:      21 maart, 20 weken echo!

Hindi,  
Anja,

Kitty26,  

Nathasja,
Denise,  

Gipsyd,
Sandra,  
Elle, 18 maart afspraak bij vk (met 35w1d)
Ikke,  
Joyce, 7 april, 2e afspraak bij de verloskundige (dan 15w6d)

Hoi Maus; Kom je ook gezellig op onze lijst?

Hoi Meiden!

Ik ben terug van vakantie! En wat was het heerlijk zeg! We hebben genoten.
Ik heb gisteravond al even snel wat bijgelezen. Het gaat helemaal goed met iedereen zie ik. Fijn!

ZIjn jullie al met namen in de weer? WIj hebben al een meiden naam, maar die jongensnaam is een ramp. We zoeken een stoere maar   niet te lange naam, gewoon leuk en stoer zeg maar.
Hebben jullie ideeën voor ons??

TOt schrijfs!

Groetjes,

Mama30 (20 wk!!! vandaag!!) (goed idee trouwens om het erachter te zetten...)

hoi allemaal

mama 30 hoe was je vakantie!
en voor jouw dezelfde mijlpaal als voor mij! leuk he?
waneer had jij nou je echo? ook donderdag? wil je weten wat het is?
wij hebben al een meiden en jongens naam een meisje wordt assunta en een jongetje thieu

joyce wat een mazzel heb jij niet ziek!
wauw! dus extra genieten voor jouw! waneer heb jij weer een echo?

voor een meisje vind ik ook joyce of lucya mooi voor een jongen lucas nou succes groetjes sandra

Terug
Bovenaan