A
Anoniem
Guest
Hey!
We berichten zo lekker achter elkaar aan! haha! Onze vakantie was super, lekker gezwommen en niets gedaan. En natuurlijk genieten van onze zoon die zo geniet van alles! HIj is zooo dol op water, leuk om te zien.
Vandaag ben ik precies 20 weken, op de helft al weer. Ik snap niet waar die eerste 20 weken zijn gebleven. Vrijdag hebben we de echo. Hebben er echt zin aan, gaan lekker met z'n tweeën naar de Echo praktijk en genieten. We willen niet weten wat het word, We vinden de verassing zo leuk bij de geboorte. We zijn ontzettend nieuwgierig of het gezond is, een meisje of jongen het is beide leuk, als het maar gezond is!
Voor ons gevoel is het een meid, nog 20 weken wachten en dan weten we het.
Dank je wel voor je jongensnamen. Ik vind ze erg mooi en bijzonder. We houden niet van die allerdaagse namen. Dus niet van de wil de 3e lars in de klas opstaan, haha!
Ik weet niet of je jongensnamen iets voor ons zijn, maar neem ze even mee in de groep, alle tips zijn meegenomen. Vind het echt moeilijk!
Haha, het moet maar een meisje zijn, haha! Nee gekheid hoor! Wie zoekt zal vinden!!!
Succes donderdag bij je echo he! Jullie wilden het wel weten toch?
Geniet van de mooie beelden! Neem je jullie zoontje mee?
Hij snapt het al wel toch? Onze zoon vind het nog wel wat onwwerkelijk, ja mama beebie buik...maar ik zie nog zo weinig. Ik denk straks als je buik dikker is hij het beter snapt en kan voelen zelfs!
Voor nu groetjes!
loes