ZWANGERE FORUMJUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! X LILIAN

Hey!

We berichten zo lekker achter elkaar aan! haha! Onze vakantie was super, lekker gezwommen en niets gedaan. En natuurlijk genieten van onze zoon die zo geniet van alles! HIj is zooo dol op water, leuk om te zien.

Vandaag ben ik precies 20 weken, op de helft al weer. Ik snap niet waar die eerste 20 weken zijn gebleven. Vrijdag hebben we de echo. Hebben er echt zin aan, gaan lekker met z'n tweeën naar de Echo praktijk en genieten. We willen niet weten wat het word, We vinden de verassing zo leuk bij de geboorte. We zijn ontzettend nieuwgierig of het gezond is, een meisje of jongen het is beide leuk, als het maar gezond is!
Voor ons gevoel is het een meid, nog 20 weken wachten en dan weten we het.

Dank je wel voor je jongensnamen. Ik vind ze erg mooi en bijzonder. We houden niet van die allerdaagse namen.   Dus niet van de wil de 3e lars in de klas opstaan, haha!
Ik weet niet of je jongensnamen iets voor ons zijn, maar neem ze even mee in de groep, alle tips zijn meegenomen. Vind het echt moeilijk!

Haha, het moet maar een meisje zijn, haha! Nee gekheid hoor! Wie zoekt zal vinden!!!

Succes donderdag bij je echo he! Jullie wilden het wel weten toch?
Geniet van de mooie beelden! Neem je jullie zoontje mee?
Hij snapt het al wel toch? Onze zoon vind het nog wel wat onwwerkelijk, ja mama beebie buik...maar ik zie nog zo weinig. Ik denk straks als je buik dikker is hij het beter snapt en kan voelen zelfs!

Voor nu groetjes!

loes

Hoi meiden,

hier weer eens een berichtje van mij :D

Met mij gaat alles goed. Ik heb nog wel last van mijn bekken maar niet meer zo erg als dat het was. Wel ga ik beetje bij beetje minder werken. Zo werk ik nu geen diensten meer tot 23.00 uur, want ik merk gewoon dat dit te laat is. Mijn teammanager heeft mij in mei ook al met extra personeel gezet zodat ik eventueel wat dagen weg kan blijven (ziek melden) en ik denk ook wel dat ik daar uiteindelijk naar toe moet. Want zodra ik een stuk gewandeld heb met de kids of ik heb er een gedoucht, dan voel ik het meteen weer in mijn bekken. Dat is niet alleen lastig voor mezelf maar ook voor mijn collega's want die hebben meteen het zwaardere werk. En ik ben over het algemeen echt een doorzetter maar ik moet nu gewoon echt aan mezelf denken, en dat is best lastig... :)
Dus ja ,moet maar even afwachten hoe het allemaal gaat :)

Ik heb volgende week donderdag een bruiloft, dus heb vandaag lekker geshopt. Ik heb echt leuke kleren gevonden bij de Prenatal! Dus daar ben ik ook weer klaar voor. Echt leuk om mijn buik zo in die kleren te zien, haha! Ik ben echt trots op mijn buik. Hebben jullie dat ook?

Tsja: qua gewicht ben ik nu ongeveer 5 kg aangekomen. (ben 22 weken + 3d) Ik weet niet of dat veel is. Ach, ik kan er toch weinig aan doen....

Mama30: Lekker dat je een goede vakantie hebt gehad. Dan kan je er weer lekker tegenaan :D. Wij zijn ook al bezig met namen en volgens mij zijn we er wel aardig uit. Ik hou ze wel even geheim want het is goed mogelijk dat er bekenden meelezen :D Enne, veel plezier met de echo vrijdag!

Maus: hoe is het nu met je? Hopelijk was het bloedverlies niets ernstigs....

San he: hoe is het met de oorontsteking en virusinfectie? Hopelijk ben je er weer helemaal vanaf. En over die vraag over je pijn in onderbuik en onderrug, ik weet niet of dit bekkenklachten zijn.Het zou wel kunnen. De pijn zit dan voornamelijk in die 2 kuiltjes in je onderrug, stuitje en schaambeen. De klachten ontstaan vooral bij lopen en/of fietsen.   Ik zou er anders gewoon voor de zekerheid naar laten kijken. Je kan er maar beter op tijd bij zijn. Enne veel plezier bij je echo   a.s. donderdag.

Joyce: leuk hoor dat het buikje nu langzaamaan komt. Ik vond het in elk geval erg leuk dat ik mijn broeken niet meer paste. Dan voelt het toch "echter".

Gipsy+Kitty+Hindi+Niesje+mama Elle: hoe is het verder met jullie? (en met alle andere meiden die ik vergeten ben te benoemen... )

Ik "spreek"jullie snel weer!

Groetjes Nathasja

Even de lijst er weer bij:

Elle, 25 jaar, uitgeteld 21 april 2008
Gipsyd, 27 jaar, uitgeteld 19 mei 2008
Anja, 24 jaar, uitgeteld 23 mei 2008
Denise, 27 jaar, uitgeteld 1 juli 2008
Ilona, 26 jaar, uitgeteld 9 juli 2008
Nathasja, 23 jaar, uitgeteld 19 juli 2008
Hindi, 31 jaar, uitgeteld 25 juli 2008.
Sandra, ?? jaar, uitgeteld 4 augustus 2008
Kitty26, 27 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008
Mama30, 25 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008
Joyce,  28 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Mimi, 27 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Ikke, 35 jaar, uigeteld 27 sep 2008 volgens 1echo,21sep 2e echo

Afspraken:
Mama 30:      21 maart, 20 weken echo!
Hindi,  
Anja,
Kitty26,  
Nathasja,
Denise,  
Gipsyd,
Sandra,  
Elle, 18 maart afspraak bij vk (met 35w1d)
Ikke,  
Joyce, 7 april, 2e afspraak bij de verloskundige (dan 15w6d)

Hoi allemaal,

ik heb de lijst erbij gezet en mijn leeftijd en uitgerekende datum erbij gezet. Zelf denk ik trouwens de 25e, dus zal het de 22e worden. (beide kinderen kwamen nl. 3 dagen eerder dan ik dacht, 40 weken -3 dgn na de eisprong). En de 1e kwam 1 dag na de echodatum, de 2e op de echodatum.

Heb vandaag om de uitslag gebeld van de nekplooimeting,want de post tegenwoordig.... ik heb een kans van 1 op 3400, dus dat is een hele hele kleine kans. Nu kan ik eindelijk gaan genieten.

Groetjes Ikke

Ikke; Wat fijn dat je een goede uitslag hebt van de nekplooimeteing. Ga nu lekker van je zwangerschap genieten meid!

Natascha; Jammer dat je best wel zwaar werk hebt. Ik hoop dat je met minder werken een stukje beter gaat voelen. Blijf lekker aan jezelf denken. Dat is nu toch echt wel belangrijk.

mama30; Al weer 20 weken zwanger. Wat gaat de tijd toch snel he? Gefeliciteerd. Het is toch weer een mijlpaal waar jeoverheen bent.

Met mij gaat alles goed. Ik heb wel last van steken in de liezen. Hebben jullie daar ook wel last van? Mijn vriendin zegt dat zij dat veel later in de zwangerschap had en dat van het oprekken van de banden komt. Ik maak me geen zorgen of zo maar omdat ik gister een beetje gestresst was had ik er toch extra last van.

Sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry!!!
Ik ben hier al héééééél lang niet meer geweest, en nee ik ben jullie niet vergeten, maar telkens als ik even achter de computer wilde gaan, begon ik me zo moe te voelen dat mijn ogen letterlijk dichtvielen.

Iedereen (heb geen 2e schermpje): Ik hoop dat alles goed gaat. Heb sommige stukjes even globaal gelezen en ik zie dat de meesten nu de 20 weken zijn gepasseerd en hun kleine nu hebben gezien met de 20 weken echo. Spannend, of niet? Ik hoop dat iedereen het ook lukt met de namen?

Nou, sinds ik al een tijdje hier niet heb geupdate  doe ik dat nu maar even snel:
  1.   Ik ben nu met zwangerschapsverlof (sinds deze week). Dus ik ben wat meer uitgerust en ontspannen.
  2.   Gisteren had ik meer een afspraak bij de vk. Mijn bloeddruk was goed (131/77), de baby woog rond de 6 pond, zijn hartslagje is ook goed en hij ligt nu lekker ingedaald onderin. Eigenlijk zo'n beetje klaar om naar buiten te komen. Maar hopelijk blijft hij daar nog zitten voor een tijdje (hoewel hij ook wel mag komen hoor ).
  3.   Zondag en maandag is het pasen. Waarschijnlijk zal ik dan niet kunnen reageren of updaten, want we gaan met de familie en vrienden  op stap. Misschien later in de avond.

Ik probeer de volgende keer wel te reageren op jullie, zodat ik niet meer achterloop.

Groeten
Elle

Even de lijst er weer bij:

Elle, 25 jaar, uitgeteld 21 april 2008
Gipsyd, 27 jaar, uitgeteld 19 mei 2008
Anja, 24 jaar, uitgeteld 23 mei 2008
Denise, 27 jaar, uitgeteld 1 juli 2008
Ilona, 26 jaar, uitgeteld 9 juli 2008
Nathasja, 23 jaar, uitgeteld 19 juli 2008
Hindi, 31 jaar, uitgeteld 25 juli 2008.
Sandra, ?? jaar, uitgeteld 4 augustus 2008
Kitty26, 27 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008
Mama30, 25 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008
Joyce,  28 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Mimi, 27 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Ikke, 35 jaar, uigeteld 27 sep 2008 volgens 1echo,21sep 2e echo

Afspraken:
Mama 30:      21 maart, 20 weken echo!
Hindi,  
Anja,
Kitty26,  
Nathasja,
Denise,  
Gipsyd,
Sandra,  
Elle, 1 april afspraak bij vk (met 37w1d)
Ikke,  
Joyce, 7 april, 2e afspraak bij de verloskundige (dan 15w6d)

hoi allemaal
mama elle daar was je dan!
haha leuk dat je er weer bent

vandaag 20 weken echo!!!!!!!!!!!!!! zooooo spannend!
mag al om 8.50 dus tot straks met de uitlag!
jongetje of meisje????

Mama-elle; Je bent al lekker met verlof. Spannend hoor. Nog een paar weekjes en dan heb je er een prachtig kindje bij. Geniet maar lekker van je vrije dagen.

Sandra; Heel erg veel succes met je echo. Ik ben benieuwd wat het gaat worden. Ik kijk op het werk nog wel even mee.

Gr. Joyce (13w2)

Terug
Bovenaan