ZWANGERE FORUMJUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! X LILIAN

hoi mama 30
ja ga zeker vandaag even naar de etos ..... want van dat moe zijn wordt ik ook niet goed... gravitamon slik ik al de hele zwangerschap met tussen posen,,
echt zaterdag storte ik gewoon in ik heb 1,5 uur gehuild....stom he? gewoon omdat ik moe ben en dan niks meer kan hebben..........

ikke wat een meevaller zeg! menig zwangere hoopt netzoals jij het eerste trinester te mogen overslaan...nou op naar de 20 weken echo meid...
en ik vond de inwendige ook helemaal niet erg je krijgt je ukkie te zien dan maakt het echt niks uit hoor...

elle
wat goed zeg geniet ervan ....
je blijft toch nog wel even met ons meedoen he? we willen je nog niet missen hoor!
heerlijk dat je twee meiden al gewend zijn aan de baby ja je zal het wel druk krijgen met die kleintjes maar zeker leuk!

oh ja mama 30 we zijn pas 24 weken .....ik had in mijn hoofd 25............hoe kom ik ernou bij???

joyce
fijn weekend gehad?
op naar weer een drukke week!
werk ze....en waneer mag je nou weer op controlle?

liefs sandra

Mama30+ Ja laat het nu maar 36 weken zijn. Lekker met verlof en hopelijkmooi weer. daar heb ik ook zin in. Ik hoop dat ik er tegen die tijd ook een beetje van kan genieten en dat ik dan niet doodmoe ben. Mijn buikje groeit nog niet echt. Ik kan bijna al minbroeken nog aan. Ik heb al wel 2 positiebroeken gekocht. Dan hoe ik niet nog een broek te kopen wanneer de oude niet meer passen.

Ikke; Wel fijn dat ze 2x een termijn bij je hebben bepaald. Bij mij is dat maar 1x gebeurt. Wel handig dat je de meest handige termijn voor je werk neemt. Maar heb je dan ook 2x een zwangerschapsverklaring gekregen?

Sandra; Ik hoop dat je snel wat vindt wat voor jou goed helpt met je moeheid. Met ale hormonen in je lichaam en dan ook nog slaaptekort kan ik me vorstellen dat je in huilen uitbarst.

mama-elle; Ik hoo ook dat jenog even mee blijft kletsen als dat lukt met 3 kids. Ik ben wel erg nieuwsgierig hoe het gaat met je zoontje en de rest.

Nou de week is weer begonnen. We mogen er weer 5 dagn tegenaan. Werkse meiden en tot vanavond of morgen!

hoi dames,

Ik heb helaas slecht nieuws,
Ik ben met 15 weken zwanger bevallen van een zoontje,
we hebben hem willem genoemd en gaan hem deze week
op de begraafplaats begraven.

Ik wens jullie allemaal een hele mooie en vreugdevolle tijd toe,

groetjes mama13.

hoi mama 13
wat een vreselijk nieuws!
ik wil je heel veel sterkte wensen met het grote verlies van willem.....
Ik vind het wel heel mooi en speciaal dat jullie hem gaan begraven...
heel veel sterkte en probeer hem een mooi plaatsje in jullie hart en gezin te geven....
liefs sandra

Lieve mama13: wat een naar bericht!
Wel fijn dat jullie Willem gaan begraven, heb je toch een plekje waar je naar toe kan.
Ik wil jullie heel veel sterkte toewensen!

Groetjes Nathasja

Mama13; Heel veel sterkte met het verlies van jullie zoontje Willem! Wat ontzettend naar om te horen meid. Ik wens je het allerbeste en veel sterkte tijdens de begrafenis. Hopelijk kan je het allemaal een plaatsje geven.

hallo mama13,

Wat vreselijk meid! Ik wens jou en je man heel veel sterkte toe! Ik hoop dat jullie jullie mannetje Willem een fijn plekje kunnen geven, ook in jullie hart!

Nogmaals heel veel sterkte!

Knuffels van ons!!!

Hey sandra!

Dat je even ingestort bent is helemaal niet stom hoor!!! Misschien juist wel goed, even de   spanning eraf! Heb je daarna nog even lekker geslapen??
Bespreek het nogmaals met de verloskundige volgende keer!!! En ik hoop dat de floradix snel bij jou mag aanslaan. Je hebt ook recht op super energie!!!! Lekker met goede moed aan de beebkamer beginnen en genieten! das wat je toekomt!!
Probeer zo veel mogelijk slaap te pakken en ga anders es lekker met je mannetje uit eten, even lekker met z'n tweeën weg!!
Denk aan je!!!! En praat het van je af he!!!!

Trouwens ik heb het gevoel dat we heel niet zo ver van elkaar wonen.... (krabbel je wel binnenkort ff op hyves)

joyce, voor je het weet zit je in je zwangerschapsbroeken!!!! Ik had zo'n beginners broek, zo'n lage zeg maar... maar dat wil nu (bijna) niet meer... m'n heupen en benen zijn ook wat dikker aan hetworden... En die borsten zeg!! Waar stopt het ??? hahah!

hey meiden, gaan jullie ook borstvoeding geven?? Ik heb bij onze eerste 1 jaar gevoed, helaas met wat opstakels enzo... zit erug te twijvelen of ik nu een cursus zal doen of niet???   veel weten we natuurlijk wel, en heb ik geleerd in de tussentijd.....maar misschien nuttig. Heb wel een leuk boek gekocht waar veel instaat.....Wat vinden jullie...of wat doen jullie????
In iedergeval zie ik er erg naar uit om weer zo'n klein ukkie zelf te kunnen voeden!

Rest van de meiden! Hoop dat alles goed is met jullie!!!

Groetjes en fijne avond!!

Terug
Bovenaan