ZWANGERE FORUMJUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! X LILIAN

He mama13.

Oh wat een vreselijk nieuws.
Wat zul je geschrokken zijn.!!
We zijn in gedachten bij je. neem de tijd dit te verwerken.
Heeel erg veel sterkte voor de komende tijd.

Willem   vind ik een hele mooie naam.
Fijn dat jullie een speciaal plaatsje voor hem maken waar je naar toe kunt gaan.
Hij is het waard.!!!!!

Sterkte......

Dikke knuffel Johanna

hoi mama 30

je hebt me wel nieuwsgierig gemaakt hoor ben benieuwd waar je woont...krabbel maar even...
ja ik heb die nacht super geslapen maar ben nog steeds niet op en top vrolijk...stom he?
ik hoor juist alleen maar blij te zijn er zit een wonder in mijn buik...ik kan nu erg weinig hebben...ik ga straks even floradix halen...was het gister vergeten....
milan heeft ook de griep vandaag zooooooooooo zielig.....
maar ja ik moet niet zo zeuren ....
ik krabbel je strakjes wel even uitgebreid ik ben laat vandaag de kindjes komen zooooo...
werk ze iedereen...
liefs sandra

Hoi lieve lieve meiden,

Hoe is het hier???

Mijn excuus...kom gewoon niet toe om te lezen hier en te krabbelen....is dat ff erg. Heb de puf niet! En telkens als ik denk...nu kan het even...dan ben ik weer te moe of staat er ineens weer wat anders te wachten...

Ben nu 35,5 week zwanger en zo wazig als het maar zijn kan...hahahaha....ik merk echt dat ik naar de bevalling toe ga...wazig, in mezelf gekeerd....

Heb regelmatig last van harde buiken en menstruatieklachten zoals buikpijn onderin en lage rugpijnen...en slapen, ik weet niet eens meer wat dat is...hahahha...nee maar dat gaat moeizaam.

Kleintje is erg lekker aanwezig en ben zo benieuwd naar hem...ik vind hem nu al zooo lief!

Ja meiden het is echt aftellen nu....

Morgen ga ik ff goed alles bijlezen van hier!

XXX

hey gipsy
leuk van je te horen..

ja nog 5 weekjes en dan ben je uitgerekend...gaat snel he?

ik moest wel lachen om je wazig zijn ik herken het wel haha

nou mama 30 ik heb floradix hoor maar jeetje wat is dat vieze drankje duur zeg!
nu maar hopen dat t helpt.........

milan is echt super zielig hij heeft allemaal rode plekjes op zijn piel en balzakje dus plassen doet zoooo zeeer ...dan begint hij te huilen en als ik dat zie huil ik mee.....wat een domme mama he?
ik houd het maar op hormonen

ook heeft hij 39 koorts slaapt veel en kijkt zo lodderig hij wil alleen maar op schoot...de schat...

nou tot snel allemaal
xxxx

hey gipsyd!! Wat goed om weer van je te horen! Nog 5 weken zeg, jij bent de volgende die gaat bevallen. Ik blijf het schrijven....wat gaat de tijd snel!
Wees maar lekker wazig hoor....ben je ook lekker ontspannend!
Toi toi voor de laatste loodjes!

Hey sandra! Ja wat is het vies he! En bijna 10 euro klopt ( kheb ook maar eerst 250 ml mee genomen... eerst uitproberen...) Maar het is VIES, ik doe het 's ochtends door een glas vruchtendrank, dan merk ik het niet. Ik hoop dat het helpt voor je... en ga als je man thuis is in het weekend es lekker met Milan op bed tussen de middag. Kun je ook erg van opknappen.

Hey maar heeft Milan de 5e of 6e ziekte of zo? Of waterpokken? Omdat je schrijft dat hij rode vlekjes heeft...? Hou het ff in de gaten. Yoran is ook vaak ziek, oorontstekingen... Heeft dat ook direct 40 graden. Ik vind het ook altijd zoooo erg....

Fijne avond!

gipsyd; jeetje meid nog 5 weekjes en dan ben je mama. Wat gaat de tijd snel zeg. Even de laatste loodjes nog. Ben je al met verlof?

Sandra; Hoe werkt dat vieze spul? Voel je je al iets beter of is het nog te vroeg om er iets over te zeggen? En hoe gaat het nu met je zoon?

hoi joyce
ja het is echt heel smerig ook met vruchtendrank ik heb het nu pas 2 keer gehad dus ik kan nog niet zeggen of het werkt bij ons verkochten ze alleen 500ml....17 euro!

verder gaat het wel milan heeft nu 38.5 dus iets beter
we gaan vrijdag een weekendje weg dus hoop dat het mannetje weer wat beter is...

nou lieve meiden werk ze!

Hoi Dames,

Vandaag hebben wij ons zoontje willem begraven,
het was een waardige plechtigheid.
Voor de verwerking gaat ons dit goed helpen,
maar zullen hem nooit vergeten en blijft in ons hart.

mijn man en ik willen jullie bedanken voor de
mooie en lieve woorden die jullie hebben geschreven.

Ik wens jullie nogmaals een mooie en vreugdevolle tijd toe.

groetjes mama 13.

Terug
Bovenaan