ZWANGERE FORUMJUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! X LILIAN

hoi mama 13 en je man

ik vind het echt heel erg voor jullie
maar bovenal ook erg dapper en knap van jullie dat jullie willem een mooi en waardig afschijd hebben kunnen geven..
ik wens jullie heel veel sterkte voor de komende tijd...
liefs sandra

Mama13; Fijn dat je zo afscheid hebt kunnen nemen. Sterkte de aankomnde tijd.

Sandra; Jij bent er ook altijd vroeg bij. Kan ik me ook wel voorstellen met een kindje in huis en nog 3/4 kindjes die worden afgeleverd. Super druk dus. Mara waar ga je het aankomende weekend naar toe?

hoi joyce
en de rest natuurlijk haha
ja idd mijn zoontje is max 6 uur wakker en sommige kids zijn hier al om 7 uur en ja dan moet je toch zorgen dat je huisje aan kant is dus meestal als ik hier schrijf doe ik even een bakkie en een broodje...

we gaan naar sunparks in belgie heb er echt zin in zon last minute geboekt!
heerlijk even de tijd voor ons eigen gezinnetje

milan heeft de 5de ziekte schijnt niks ergs te zijn hij heeft alleen overal vlekjes ik hoop dat hij van het weekend wat beter is....

oh ja die floradix helpt wel hoor ik ben al een stuk energieker! ja ik kan nu niet slapen maar mijn buikje begint in de weg te liggen ik kan niet meer lekkker liggen grrrrrrr dus ik zal morgenochtend wel bekaf zijn haaha

liefs sandra 24+5 weken

Sandra; Dat klinkt echt even lekker een weekendje weg. Alvast heel erg veel plezier!
Maar 6 uur is echt vroeg maar ook wel weer fijn dat je nog even rustig op gang kan komen voor de eerste kindjes komen. Ik hop dat Milan snel beter is. Zielig he als een klein hummeltje zo ziek is.

Nou meiden nog 1 dagje werken en het is weer weekend. Ik heb geen superplannen. Morgen een feestje en verder lekker niets doen.

mama13: Fijn dat jullie goed afscheid van hem hebben kunnen nemen. Hoop dat het mooi was, zoals jullie gehoopt en gedacht hebben!

Nogmaals heel veel sterkte voor jullie alle 2!

Groetjes,

mama30

Dag dames.

Ik ben een beetje bang!!
Ik verlies namelijk een heel klein beetje bruinige afscheiding.
Voel me verder goed. Soms een vlaag van misselijkheid, pijnlijke borsten en geen buikpijn.
Ben bang dat het mis gaat. Weet dat het ook gewoon innesteling achtig iets kan zijn of dat het wel vaker voorkomt in het begin van de zwangerschap.
Maar toch maak ik me zorgen. Shit shit. Mijn vriend is ook neit thuis dus heb momenteel even niemand.
En voor de rest wil ik dit nog tegen niemand zeggen.

Heef tiemand hier ervaring mee???

Liefs jo

Johanna; Ik het het ook al gezegd op het zwanger worden forum gezegd maar ik hoop echt dat je bruin bloedverlies niets ernstig betekend. Sommige meiden hebben daar hun hele zwangerschap last van maar krijgen naar 9 maanden toch een gezond kindje. En anders gewoon even de verloskundige bellen hoor! misschien kan zij je even gerust stellen.

Vandaag hebben we al de kinderwagen opgehaald. De Quinny Buzz 4. We zijn echt helemaal blij. We hebben hem al uit de verpakking gehaald en helemaal in elkaar gezet. Super leuk. En natuurlijk gelijk een stukje in de tuin gereden. hihi.

Terug
Bovenaan