Zo daar ben ik weer, na ruim een week afwezigheid volgens mij. Ik heb het zo druk met allerlei dingen overdag, dat ik 's avonds geblust voor de buis hang. Vandaag heb ik lekker in de tuin gezeten, dus nu weer wat meer energie. Ben nog steeds verkouden, werd vanmorgen wakker met een katergevoel en ik kan me niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst gedronken heb..... Ah fijn, paracetamol erin en mijn hoofdpijn zakte af. Heb inmiddels van de homeopatische arts een pilletje gekregen die zijn werk moet gaan doen.... maar volgens mij doet die niets. De verloskundige zei al dat ik gewoon minder weerstand heb ivm de zwangerschap. Het moet dus gewoon heel mooi weer worden!!!
Joyce, de verloskundige vond het geen probleem om de 2e echodatum op de verklaring te zetten, dus dat is prettig. De 1e houden zij aan en de 2e hou ik voor mijn werk aan (en een beetje voor mezelf natuurlijk, alhoewel ik dan wel wat overtijd zal lopen, ha, ha) , kan ik me op mijn werk ook niet verspreken. Wat leuk dat je al wat gevoeld hebt. Ik heb nog niets gevoeld, denk ik. 's Avonds als ik op mijn zij lig, voel ik wel iets, maar niet echt reakties terug. Het is zo raar. Mijn 2e kindje voelde ik nl. al bij 12 weken. Als ik dan op mijn buik tikte, reageerde ze meteen. Maar ja, het is nog steeds een felle kikker. Dus ik hoop maar dat deze gewoon rustig is. Volgende week moet ik weer naar de verloskundige. De kids gaan dan mee, want hebben vakantie. Ben zo benieuwd wat ze zullen zeggen als ze het hartje horen. Ze zijn er nu ook regelmatig mee bezig.
Mama 30. Ik heb mijn zoontje een half jaar gevoed en mijn dochter een jaar. De 2e ging een stuk makkelijker, alsof je borsten het al weten, wat er gebeuren moet. Voor mijn 1e bevalling heb ik wel zo'n bijeenkomst over borstvoeding bijgewoond, want ik heb behoorlijke grote borsten (normaal al) en ik hoorde van diverse mensen dat borstvoeding dan heel moeilijk zou gaan. Ik was blij dat ik de cursus had gevolgd en dat het lekker goed ging.
Wat is floradix??? En waar gebruiken jullie dat voor? Helpt het ook tegen verkoudheid??? Ben dat gesnotter en regelmatige hoofdpijn nu weleens zat.
Komende week ga ik op de grond werken. Op dezelfde afdeling als 5 jaar geleden, dus dat is wel leuk. Ben erg benieuwd hoe het er nu aan toe gaat, want er is behoorlijk wat veranderd. Alleen de werktijden zijn al minder gunstig, ipv van 10 tot 16 is het nu van 9 tot 17... Heel normaal natuurlijk, maar dat andere was toch wel erg riant.
Iedereen verder het beste en tot op het forum maar weer!
Groetjes Ikke