ZWANGERE FORUMJUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! X LILIAN

Hoi meiden,

Sinds een paar dagenheb ik af en to een raar gevoel in mijn buik. En vanmiddag voelde ik het weer. Het is moeilijk te omschrijven. en soort hongerig gevoel en raar geborrel. Ik weet het niet zeker maar ik denk dat het de baby is geweest. Maar het duurt maar heel kort en mar 1 of 2x per dag. Maar ik denk van wel! Spannend he? Misschien wil ik het wel te graag. hihi. Nou ik hoop dat ik hem/haar snel echt mag gaan voelen.

Gr. Joyce (17w5)

mama 13 en je man, ontzettend veel sterkte met het verlies van jullie zoontje Willem. Ik ben enige tijd niet geweest en las het net allemaal. Vind het echt heel erg voor jullie.
Heel veel sterkte, nogmaals!
Ikke

Zo daar ben ik weer, na ruim een week afwezigheid volgens mij. Ik heb het zo druk met allerlei dingen overdag, dat ik 's avonds geblust voor de buis hang. Vandaag heb ik lekker in de tuin gezeten, dus nu weer wat meer energie. Ben nog steeds verkouden, werd vanmorgen wakker met een katergevoel en ik kan me niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst gedronken heb..... Ah fijn, paracetamol erin en mijn hoofdpijn zakte af. Heb inmiddels van de homeopatische arts een pilletje gekregen die zijn werk moet gaan doen.... maar volgens mij doet die niets. De verloskundige zei al dat ik gewoon minder weerstand heb ivm de zwangerschap. Het moet dus gewoon heel mooi weer worden!!!

Joyce, de verloskundige vond het geen probleem om de 2e echodatum op de verklaring te zetten, dus dat is prettig. De 1e houden zij aan en de 2e hou ik voor mijn werk aan (en een beetje voor mezelf natuurlijk, alhoewel ik dan wel wat overtijd zal lopen, ha, ha) , kan ik me op mijn werk ook niet verspreken. Wat leuk dat je al wat gevoeld hebt. Ik heb nog niets gevoeld, denk ik. 's Avonds als ik op mijn zij lig, voel ik wel iets, maar niet echt reakties terug. Het is zo raar. Mijn 2e kindje voelde ik nl. al bij 12 weken. Als ik dan op mijn buik tikte, reageerde ze meteen. Maar ja, het is nog steeds een felle kikker. Dus ik hoop maar dat deze gewoon rustig is. Volgende week moet ik weer naar de verloskundige. De kids gaan dan mee, want hebben vakantie. Ben zo benieuwd wat ze zullen zeggen als ze het hartje horen. Ze zijn er nu ook regelmatig mee bezig.

Mama 30. Ik heb mijn zoontje een half jaar gevoed en mijn dochter een jaar. De 2e ging een stuk makkelijker, alsof je borsten het al weten, wat er gebeuren moet. Voor mijn 1e bevalling heb ik wel zo'n bijeenkomst over borstvoeding bijgewoond, want ik heb behoorlijke grote borsten (normaal al) en ik hoorde van diverse mensen dat borstvoeding dan heel moeilijk zou gaan. Ik was blij dat ik de cursus had gevolgd en dat het lekker goed ging.

Wat is floradix??? En waar gebruiken jullie dat voor? Helpt het ook tegen verkoudheid??? Ben dat gesnotter en regelmatige hoofdpijn nu weleens zat.

Komende week ga ik op de grond werken. Op dezelfde afdeling als 5 jaar geleden, dus dat is wel leuk. Ben erg benieuwd hoe het er nu aan toe gaat, want er is behoorlijk wat veranderd. Alleen de werktijden zijn al minder gunstig, ipv van 10 tot 16 is het nu van 9 tot 17... Heel normaal natuurlijk, maar dat andere was toch wel erg riant.

Iedereen verder het beste en tot op het forum maar weer!
Groetjes Ikke

Johanna,

Hoe is het met jou???? Is de bruine afscheiding gestopt??? Ik hoop echt dat het loos alarm is. Bel anders morgen de verloskundige even, misschien kan zij je gerust stellen. Succes!

groetjes Ikke

He he.

Loos alarm denk ik!!!
Heb een dag of 2 a 3 gevreeen en wrs is de bruinige afscheiding daarvan geweest.
gisteravond en vandaag is er helemaal niks meer te bekennen.
Het was dan ook maar heeeeeeel weinig, maargoed ik heb me er wel zorgen om gemaakt.

Vandaag ben ik theoretische zeven weken. Volgende week dinsdag heb ik mijn eerste echo. Ik ben ontzettend benieuwd. Ben ook benieuwd hoe ver ik ben.
Ikzelf denk namelijk dat ik zo'n vijf dagen vroeger ben omdat ik mijn eisprong later heb gehad.

We zullen zien..........
Ik ben sinds dit weekend regelmatig misselijk.
Borsten zijn ontzettend pijnlijk.
En ik ben moe.

hahahah hoort er allemaal bij, weet nu in ieder geval zeker dat ik echt zwanger ben.

Doeg doeg.. johanna

Ikke; Dat is echt wel prettig dat de verloskndige de andere datum op de verklaring heeft gezet. Jammer dta je nu langere werktijden hebt. Maar ach het is maar voor een poosje dus dat scheelt een hoop. Dat je je vorige kindje bij 12 weken al voelde s echt wel vroeg zeg.Maar wel leuk dat je nu af en toe ook wat voelt. Ik denk wat gevoelt te hebben maar wet het nog niet helemaal zeker.

Johanna; Fijn dat er geen bruine afscheiding is. En volgende week een echo dus dat zal je helemaal gerust stellen. Dan zie je je kindje voor de eerste keer. Echt heel speciaal hoor!

Hoi meiden,

Ik ben vanmorgen naar de verloskundige
geweest en alles was nog goed :D Heerlijk idee!
Mijn bloeddruk is nog wel iets om in de
gaten te houden 130/80 maar niet om me zorgen over te maken. Ook het
hartje klonk weer lekker krachtig. Ook ligt de kleine nu met zijn
hoofdje omlaag dus hij/zij weet in elk geval hoe het moet, haha! (kan
nog wel draaien hoor, maar toch ;)

San he: afgelopen weekend ben je toch
een weekendje weg geweest? Hoe was het? Lekker weer gehad?

Joh79: fijn dat de bruine afscheiding
loos alarm lijkt te zijn. Stelt je dan toch wel weer gerust he? :)

Joyce: Spannend, dat je je kleine
waarschijnlijk voelt! Lekker van genieten! Het kan echt hoor met 17
weken. Ook bij de eerste! Ik voelde met 17 weken al duidelijke
plopjes.

Gipsy: de uitgerekende datum komt nu
echt heel dichtbij! Spannend hoor!

Ikke35: Je bent vandaag toch begonnen
op de nieuwe afdeling? Was er veel veranderd met 5 jaar geleden? Wel
balen dat je werktijden nu wat langer zijn. Hopelijk is het goed vol
te houden.

Nou ik ga nog even wat in huis doen en
dan lekker genieten van het mooie weer!

Groetjes Nathasja

hoi hoi!

Johanna: Wat goed om te horen dat het loos alarm was, ik lees het net pas.... anders had ik eerder gereageerd uiteraard..... Volgende week de ech!o!

Natasja: fijn dat alles ok was bij de verloskundige!

Joyce: kan niet missen meid!!! mooi gevoel he! Je weet het als je het voelt dat het je kindje is,,, super!

Ikke: spannende tijd voor jou dus, tijdelijk in een andere baan. Ik hoop ondanks dat je het wel leuk gaat vinden. Dank je wel voor je reactie betreffende de bv. Je hebt bij de 2e dus ook gewoon op je eigen gevoel gedaan. We vertrouwen er gewoon op, en lees me lekker in.

Sandra: HOE WAS JE WEEKEND!!!! Mooi weer gehad! En ik hoop dat jullie genoten hebben. We horen graag een uitgebreid verhaal van je belevenissen!!

HIer alles ok, vrijdag weer naar de verloskundige (eindelijk, hahahah) 4 weken gaan snel hoor, maar als het aan mij ligt ga ik iedere week... vind hetzooo leuk om het hartje te horen! Ook voel ik ons guppie nu heel vaak, en dat is ook super gezellig hoor! Mijn hele buik gaat soms heen en weer, echt gezellig.

Over 3 weken al weer een echo. Ben benieuwd of de placenta goed is blijven liggen.

fIjne avond!

Terug
Bovenaan