ZWANGERE FORUMJUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! X LILIAN

Gipsyd, 27 jaar, uitgeteld 19 mei 2008
Anja, 24 jaar, uitgeteld 23 mei 2008

Denise, 27 jaar, uitgeteld 1 juli 2008
Ilona, 26 jaar, uitgeteld 9 juli 2008
Nathasja, 23 jaar, uitgeteld 19 juli 2008

Hindi, 31 jaar, uitgeteld 25 juli 2008.
Sandra, ?? jaar, uitgeteld 4 augustus 2008

Kitty26, 27 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008

Mama30, 25 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008
Joyce,  28 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Mimi, 27 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Ikke, 35 jaar, uitgeteld 27 sep 2008 volgens 1echo,21sep 2e echo
Sjors, 26 jaar, uitgeteld 1 december 2008
Jossie 79, 28 jaar   uitgeteld 7 december 2008
Johanna, 28 jaar, uitgeteld +/- 10 december 2008

Afspraken:

Mama

30:   25 april afspraak VK; 16 mei echo om te kijken waar placenta ligt.

Hindi,  
Anja,

Kitty26,  

Nathasja,
Denise,  

Gipsyd,
Sandra,  
Ikke,  29 april 2e afspraak bij vk, 13 mei 20weken echo  
Joyce, 7 mei, 20 wk echo (20w1). 9 mei 3e afspraak bij de verloskundige (dan 20w3d)
Johanna 29 april, eerste echo!
Johanna 5 mei, intake gesprek verloskundige.
Jossie: 29 april intake verloskundige en eerste echo dan 8wkn en 2 dgn.

GEBOREN:

11 april, Gideon Lucas, zoon van Elle

Zo even DE lijst erbij.... maar eeeeeuuuuhhhhh

Ik mis al een tijdje...... Anja.....Denise..... Ilona.... Hindi.... Kitty.....Mimi....Sjors

Gaat alles goed meiden????

Enne hoe is het met Gipsyd... .jij bent de volgende die gaat bevallen!!!!

Natascha; Fijn dat je het hartje weer hebt gehoord. Altijd leuk! Een mooie bevestiging dat ales goed gaat.

Mama30; Goede keus dat je nu de tweede keer op je eigen gevoel af gata met de BV. En ja het was echt moi om de baby te voelen. Maar vandaag heb ik nog niets gevoeld. Maar ik neem aan dat je het de eerste weken nogniet zo heel erg vaak voelt. Wat leuk dat je hele buik al mee aan het bewegen is. Hiihi lijkt me echt grappig.

quote: Joyce_1979 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-04-2008 19:58:37'));

Natascha; Fijn dat je het hartje weer hebt gehoord. Altijd leuk! Een mooie bevestiging dat ales goed gaat.

Mama30; Goede keus dat je nu de tweede keer op je eigen gevoel af gata met de BV. En ja het was echt moi om de baby te voelen. Maar vandaag heb ik nog niets gevoeld. Maar ik neem aan dat je het de eerste weken nogniet zo heel erg vaak voelt. Wat leuk dat je hele buik al mee aan het bewegen is. Hiihi lijkt me echt grappig.

Hey joyce.. Klopt hoor. Bij ons zoontje en nu dus weer.... voel(de) ik 1 a 2 keer iets op de dag en dan een dag niet... dan weer 2 dagen achter elkaar...en dan weer niet.... Niet heel vaak op de dag, maar zo heel af en toe..   Je merkt wel dat het per week meer word en duidelijker!

Geniet er van..... !!!

Hi Mama30 en alle andere meiden,

Ik ben er nog hoor....maar heb het een beetje druk gehad de laatste tijd. Veel regelen voor de kleine meid he ! We hebben de kinderkamermeubeltjes en kinderwagen besteld, en dit komt half mei binnen. Vind het echt super spannend!

Verder gaat het goed. Op heb werk nog steeds helaas zo druk, en ik denk niet dat het meer zal veranderen tot aan mn verlof, en dan moet ik ook nog 1 mei iemand in gaan werken. Ik werk wel tot 3 uur iedere dag. Dus zo is het nog wel vol te houden.
Waar ik nu wel de laatste paar dagen veel last van heb is harde buiken. Vanaf vanmiddag toen ik thuis kwam (dus rond half 4) heb ik er nu al heel veel gehad. Is dit normaal? Ik ben morgen 25 weken, dus ik heb wel gelezen dat het mag, en dat je baarmoeder aan het "oefenen" is. Maar zoveel? Daarnaast voel ik, als ik een harde buik krijg, ook nog eens mn blaas. Nou ja....ik hou het even in de gaten.

Voor mama13: Heel veel sterkte, ik las vanavond pas, wat je is overkomen. Maar in ieder geval, sterkte,  ook voor je man. En neem de tijd om het te verwerken, en luister goed naar elkaar. Dat is het enigste wat ik je kan zeggen. Sluit Willem in je hart, en later kun je met een kleine glimlach op hem terugkijken (op je zwangerschap dan, niet je bevalling, dat vind ik ook nog steeds heel moeilijk). Dikke knuffel en een vlinderkusje van Danny*. Liefs Kitty

Nou meiden, niet heel veel reacties op anderen, maar ik ga maar weer even liggen met....sh!t....alweer een harde buik!

Tot later.

Liefs, Kitty
(Mama van Danny* en nu zwanger van ons meisje, 25 weken!)

hoi allemaal

nou een heerlijk weekend gehad alhoewel milan nog steeds aan het sukkellen is...we zijn naar de dierentuin en zwembad geweest milan vondt dat echt geweldig ook een leuk park...

ik begin te merken dat mijn buikje in de weg gaat zitten ...haha

kitty ik zou wel even de vkl bellen hoor als je zo vaak harde buiken hebt..je hebt kans dat ze zegt dat je te veel doet...en het wat rustiger aan moet doen..

ik weet niet meer wie het vroeg...maar floradix is voor meer weerstand en gtegen moeheid enzo....het helpt wel hoor!

joyce wat leuk dat je de kleine hebt gevoeld!!!!
het is wel normaal dat je het in het begin niet elke voelt hoor.....

mama 30 bijna je echo!!leuk om weer even te kijken toch?

johanna ben blij voor je dat het loos alarm was wat zal je geschrokken zijn zeg....

nou weet ik dat ik vast het een en ander ben vergeten .....

liefs sandra

Kitty; jammer dat je het nog steeds zo druk hebt op je werk. En ook al werk je toch 2 uurtjes minder op een dag het is waarschijnlijk toch net te stressvol. Die harde buiken zijn toch een teken dat je het wat rustiger moet doen. Misschien een ideeom eens met je verloskundige te bespreken.

Vandaag ben ik precies 18 weken zwanger maar ook al 5 kilo aangekomen. Ik maak me wel een beetje zorgen dat het misschien wel 20 kilo zal worden. Hoe veel zijn jullie al aangekomen?

Sandra; Fijn dat je een lekker weekend hebt gehad. En het weer was ook nog eens goed. En nu kan je er weer flink tegen aan. Hoe doe je het eigenlijk als zelfstamndig ondernemer volgende week? Heb je een weekje vrij of alleen op woensdag en donderdag? Zelf heb ik niet zoveel vrije dagen dus ik neem geen extra dag vrij omdat ik ze wil sparen voor achter mijn verlof.

Trouwens wat is het weer toch mooi he? Ik wordt er helemaal vrolijk van. Bijna zomer. Ik verheug me er echt op. En iedereen kan dan mijn buikje zien. Dat wordt een leuke periode.

Terug
Bovenaan