ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE !!!

Hoi Brasill, ach nee over het trouwen hoef je je als het goed is geen zorgen te maken. Heb je ceremoniemeesters? en anders zorgt het personeel daar wel dat alles op regeltjes loopt.. en hij gaat nu heust geen "nee" zeggen! haha.Dus over het trouwen.. Lekker van genieten, is echt een geweldige dag om mee te maken.
En die trouwjurk.. inderdaad daar kan ik het me van voorstellen dat dat even spannend is.. Maar in de meeste gevallen valt het uiteindelijk vast wel mee en schuif je er zo in! haha.
Eerst op vakantie! Lekker hoor.. lekker kleurtje krijgen... let op de bandjes he! haha Of maakt dat niet uit voor je jurk! Ga je nog iets speciaals doen tijdens je vakantie??
Lekker vooruitzicht heb je hoor! Die tijd vliegt voor jou wel voorbij voor je naar de verloskundige en echo mag...Grrr

Ci Lo.. gadverdarre... heb je dat hele eind voor niets gereden..! dat is inderdaad balen, kids teleurgesteld..
Haha chocolade! Mijn schoonzus is ook helemaal gek van chocola tijdens de zwangerschap.. Gingen we laatst uiteten.. ik al  helemaal vol.. zag zij nog een lekker chocolademuffin of chocoladetoetjes... ook al was ze vol.. dat toetje moest er in! haha
Chocolademonsters!!! helaas kan ik daar niet zo goed tegen... krijg ehet er al benauwd van..Helaas.. ik denk dat ik pizzamonster wordt!! Want die smaakte echt heeeerlijk... (voordeel van  het boerern... je proeft hem nog een keer! hahahaha bah bah bah!)

Ik ga even lang uit liggen... ogen gaan weer op half 7 staan... heb geen middagdutje gedaan!.. Oh ben trouwens zo blij.. Ik werk onregelmatig en zag dat ik in september (na de vakantie) 5 (!!!!!) nachtdiensten moet draaien.. Tja aan mijn werkgeven vertellen dat ik dat niet zie zitten omdat ik zwanger ben, was nog geen optie (ik moet nog wat voor elkaar krijgen voor ze weet dat ik zwangerr ben..) dus ik kneep hem al even.. Maar gelukkig heb ik 3 diensten weg kunnen ruilen met een collega onder het mom van dat mijn broer uit maastricht hier het weekend zal zijn.. KLaar geregelt! Fieuw!
Volgend weekend (niet a.s ) ook 3 nachten.. ik ben beniewd hoe die me afgaan.. denk ik niet ik er vrolijker van wordt.. we zullen zien..

Groetjes!

ohja... mijn roken...
Het is in een klap over en uit.. na jouw berichtje en nadat ik ook had gelezen dat het vanaf week 5 echt slecht was, was het zonder problemen over klaar basta!
Maar goed.. mensen moeten geen sigaretten in mijn buurt zonder toezicht laten slingeren.. dan heb ik wel de neiging om er 1 te pakken. En vanochtend toen ik echt dacht die buikpijn is niet goed.. had ik ook de neiging om er 1 te pakken.. ook doordat mijn man zijn pakje in de bijkeuken had laten liggen.. en die had ik gezien..
Snel schoenen aangetrokken en weggegaan.
Nu ligt er weer een pakje sigaretten in de bijkeuken, maar nog dicht.. Ik doe het niet.. kijk er ook niet naar.. Gaat steeds beter.. Maar ik blijf er van af.. heb nu "al" 3 dagen geen sigaret aangeraakt. Vind ik toch wel netjes.. gewoon volhouden!!
En jij?? nog steeds zo sterk??

mijn verslavingen tijdens mijn zwangerschappen:

zoon                   pizza, chocolade, kaas, uitsmijter, spaghetti

dochter           pizza, cashewnoten gezouten vers van de markt, halfvolle melk uit de        
                                koelkast en mandarijnen van de markt en dan weer koud uit de koelkast

dochter           pizza, chocolade, chips, cola, sinas

nu                           pizza, chocolade, en de rest daar komen we nog wel achter

liefs ci lo...

hai isa
voor mij is stoppen geen probleem ik weet dat ik het voor mijn kind doe
en als je wel rookt heb je kans op een wiegedood of dat je kind later astma krijgt het kind wordt lichter geboren als gezonde kids het kind heeft in je buik zuurstof te kort wat weer slecht is voor zn hersens etc
dan is de keuze voor mij heel gemakkelijk
ik heb er nooit problemen mee gehad
bij de zwangerschap van mijn dochter heb ik heel veel stress gehad zoveel dat ik bijna elke dag huilde maar heb nooit 1 sigaret aangeraakt.

en als jij stress hebt van die buikpijn moet je juist niet roken
want jij bent bang dat er dan iets niet goed is met je baby nou
daarom moet jij niet roken want dat is slecht voor de kleine en dat is nou net wat jij niet wil daarom maak jij je toch druk.
en laat niemand in je huis roken laat ze maar mooi buiten roken anders rook jij nog mee en als de baby eris iedereen buiten roken.
sorry als ik me teveel bemoei
liefs ci lo...           ik bedoel het goed       toon je ruggegraat

Hallo meiden!

Die klachten van pijn in de onder rug herken ik ook helemaal! Ging vandaag paar keer na de wc zo van het zal toch niet?

Ik lees wel braaf mee met jullie verhalen al vergeet ik wel snel de dingen als ik hier nu weer aan het typen ben.

Ik ben zoooo moe kan wel 5 uren slapen overdag en snachts dan ook nog eens goed. Heb last van de keel en gisteravond een dekbed extra gepakt en een kruik en no kreeg ik het bijna niet warm!   Het computeren en tv kijken neemt ook heel veel energie van mij! ( en toch moet ik even op het forum kijken) Bij mijn vorige zwangerschap had ik rond de 6 a 7 weken ook een griepje te pakken en nu weer zoiets wat erop lijkt.
Krijg helaas geen warm eten erin ja een hap of 8 en dan houd het op. Heb net brinta gegeten en net nog twee beschuitjes. Moet toch wat in.

Heb gelijk maar roosvicee met ijzer smaak opgehaald en daar twee glazen van gedronken. Tja ijzer is toch wel belangrijk! Verder heb ik druiven suiker in huis gehaald. Ben namelijk ook zo ontzettend duizelig!

Zo zijn jullie weer wat op de hoogte van mijn situatie.

Groeten Diarich

Geen idee meer welke namen erbij horen maar,

- succes met de nachtdiensten! Hoop dat je er wat doorheen komt!
- Van die emmer is een goed idee hebben ook geen wc boven, maar denk dan dat ik weer een tuinstoel met een afwasteiltje in de douche zet, hoef ik niet zover door de knieen
- 8-8-8 inderdaad mooie datum en die mensen weten idd dat het een hele drukke dag word hun eigen schuld . De frustratie die ze hebben doen ze maar lekker tegen elkaar af hoor ipv van tegen jouw.

nou het is fijn te horen dat ik niet de enige ben met een zere rug niet lullig bedoeld maar begon echt te denken dat het kwam omdat ik mijn si gewricht niet goed heb en een zwakke rug heb en werd ook al bang door de meerdere zwangerschappen dat ik nu in een heel vroeg stadium al last zou hebben van een bekkeninstabiliteit.
liefs ci lo...

ik had vanavond een bord macaronie gehad maar was niet genoeg voor mij
ik had nog steeds honger
nu heb ik net een banaan gehad
maar ben nog niet vol
weetje waar ik nu zin in heb
in een heerlijke warme kop chocolademelk met slagroom erop.
die je bij restaurants of terrasjes/barretjes kan kopen.

o ja en bij mijn jongste dochter had ik ook een bitterballen tik met mayonase
die frituurde ik toen bijna elke dag voor een tijd
liefs ci lo...

Hooi ben ik weer.. ik wou even de ogen dicht doen, maar toen kwam mn man alweer binnen.. Dus maar weer uit bed gekropen.. Is ook zo ongezellig!
Heb je helemaal gelijk in hoor Ci Lo.. sigaretten zijn echt slecht. weet ik ook. Het is ook niet de drang naar nicotine, maar de handeling... klinkt raar maar zo voelt het voor mij wel. Ik ben nu ook wel sterk genoeg om er vanaf te blijven, maar ik heb er nog wel zin in.
A.s zaterdag vier ik mijn verjaardag, het gaat zeker opvallen dat ik EN niet meer rook En geen alcohol ga drinken.. Ik moet nog even een goed excuse verzinnen.. hmmm denk dat het hoofdpijn word.. haha al die smoesjes..! haha het is wat!

Jeetje Diarich, hoever ben jij nu heen, vervelend dat je zo ontzettend moe bent.. en zo misselijk! bah niet fijn.. Zag dat dit je tweede zwangerschap is. Had je dit bij de eerste ook? Hoop voor je dat het snel weer over is!

liefs! Isa

Terug
Bovenaan