ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE !!!

halla dames

hoe gaat het met iedereen?
hier goed ben alleen heel moe.
19 augustus eerste keer verloskundige ben nu als het klopt 5 weken zwanger en 1 dag
de datum is 30 maart waarop ik uitgeteld ben erg spannend allemaal

hoe voelen julie je?
als het alleen bij vermoeidheid blijft dan teken ik er voor haha
wat wel lastig is is dat mijn dochter van 2 snachts nu steeds wakker wordt,kom ik nog niet tot rust mijn man is de hele week in denemarken voor werk dus das minder
ze is nu lekker met opa en oma naar de camping dus heb een nachtje rust

liefs sirion

Hey ci lo,

Ik moet morgen om 10 uur. Ik ben wonderbaarlijk rustig moet ik zeggen, maar dat komt denk ik omdat ik het hartje zaterdag al heb mogen zien hihihi.

Vandaag ben ik erg moe bah bah en we moeten voor onze vakantie nog t een en ander regelen ivm de bruiloft pfff ben blij als ik op mijn ligbedje lig in egypte!

Elivi:
Ik krijg veel broeken ook al niet meer dicht met mijn 6.5 week zwanger hihihi. Heb al positiekleding in huis die ik regelmatig draag.

hallo meiden
ben ook heel erg moe
weet je wat ik grappig vind dat we allemaal 5 wk + een aantal dgn zwanger zijn maar we hadden allemaal een andere nod en ook al hadden we de zelfde nod dan is er nog verschil in de uitgerekende datum dat komt dus omdat we allemaal een verschillende duur van de cyclus hebben of niet.

weet je waar ik ook last van heb, heb ik trouwens bij al mijn zwangerschappen gehad, moeite met de ontlasting
omdat ik stop met roken en minder koffie drink kan ik niet naar de wc
hebben jullie daar ook last van?

liefs ci lo...

Hallo meiden!

Zelf lig ik weer met de laptop op de bank. Even het forum checken ben beetje verslaafd ha ha ha

Ik heb sowieso nog 1 broek die goed dicht past die andere geen idee. Zie wel al aan mijzelf dat ik groei! Wel speciaal hoor!
Ik heb nog wat positiekleding van vorige keer, maar ga zeker ook andere kleding kopen! Baal alleen dat ik mijn tweebeste zomer shirtjes kwijt ben ga zeker weervoor de zoveelste keer zoeken!

Ontlasting ik moet elke keer wel een paar keer per dag poepen! ( bij mijn vorige bevallingheb ik niks anders gedaan dan op de wc zitten poepen! ha ha ha) Maar even serieus het is wel steviger dan normaal. Heb ook nog een aambei van de bevalling over gehouden en die doet nu zeer!

Groeten

Diarich

een paar keer per dag jeetje doet je kont dan niet pijn?
voordat ik zwanger was en rookte en behoorlijk veel koffie dronk
moest ik 1x per dag soms 2x maar dat kwam haast niet voor.

nu 1x in de 2 dgn of 1x in de 3 dgn dat is wel balen maar dat had ik ook bij de andere kids.
bij mijn eerste zwangerschap kon ik een keer een week niet en scheurde inwendig uit.
dat heb ik 2 a 3 x gehad in mijn leven dat wil je niet meemaken dan kun je niet zitten en als je moet poepen dan crepeer je van de pijn.
maar goed geen horror verhalen meer.

isa heb jij nu moeite met je ontlasting sinds dat je gestopt bent met roken.
ze zeggen sowieso dat je ontlasting verandert als je zwanger bent je darmen worden geloof ik luier.
liefs ci lo...

hey isa
alles goed met je
heb vandaag niets van je gehoord
ik hoop dat alles goed met je is
liefs ci lo...

He meiden!!
Ik moest werken helaas.. van 15 uur tot 23.30 uur.. Pfff.. Dus vanochtend lekker uitgeslapen.. even hier in huis bezig geweest.. lekker eten.. weer lekker even de ogen dicht en toen moest ik alweer aan het werk. Die dagen dat ik een late dienst heb gaan altijd zo voorbij.. Morgen nog een..
Ik moet zeggen dat ik nu ook echt mijn bovenbenen voel hoor! Gewoon echt vermoeidheid.. en ik blijf dat zeurende gevoel houden in mijn onderbuik. Maar het schijnt echt normaal te zijn en een teken te zijn van groei.. hmmmm okeeee
Dus ik heb me vandaag eindelijk een keer een hele dag geen zorgen gemaakt! Voelde eigenlijk best goed.. moet ik vaker doen! hahaha
Die 2 (.)(.) van mij groeien trouwens ook als kool! Jemig.. maar ik moet zeggen (haha niet lachen..) het is nieie slechhchcht.. haha.. Ik vond ze eigenlijk altijd wat klein en nu.. mjoh.. maar goed! hahaha dat ter zijde! hihi..

Inderdaad Ci Lo.. die darmen.. Grappig dat jij dit weer meld.. want vanmorgen bedacht ik me ook opeens.. hmmm moet ik niet weer een keer naar de wc voor een grote boodschap?? Verdikke is volgens mij al 2 dagen geleden.. normaal inderdaad wel 1 of 2 keer per dag..
Komt volgens mij inderdaad door het stoppen met roken enn geen koffie meer.. (ook geen zin meer in... schijnt ook beter te zijn trouwens..) en daarbij ook nog de zwangerschap zelf die iets met je darmen doet. hmm nouja.. veeeeel roggebrood eten! en pruimen..

Grappig inderdaad, we zijn allemaal nu rond de 5 weken... Het leuke vind ik ook wel dat de 1 een klacht noemt en ik denk... he dat heb ik ook sinds vandaag.. net als die krampen onder in de buik.. ook allemaal! Dan voel ik me niet zo;n aansteller...

Vanmiddag trouwens op mn werk... we zaten te praten over ijzer tekorten bij vrouwen en dat dit best vaak voor komt. Nou wat je dan het beste kan eten als je een ijzer te kort hebt.. (even voor de duidelijkheid.. ijzer te kort veroorzaakt snel vermoeiheid) Mijn oren waren dus gespitst.. nou voor ik het door had zei ik dus .. oh fijn om deze tups te horen.. HOEZO??? eeuh nouja ben gewoon wat moe de laatste tijd.. Ohhh?? en komt dat door een ijzer tekort of ligt de oorzaak aan iets anders.. Neeh hoor.. haha grapjassen.. wat denken jullie wel niet.. Maar toen kleurde ik van oor tot oor.. ik kon er niets aan doen... en toen hadden ze het door.. nouja ach maakt ook niet uit.. Maar ze moeten wel hun mond dicht houden!! De rest mag het nog niet weten.. vooral mijn leidinggevende nog niet.. oooh hoop maar dat ze hun mond houden.. vast wel.. Ga ik wel van uit..

Nou meiden.. ik weet niet of ik morgen ochtend/middag hier nog kom.. anders wel weer in de avond..
Fijn om weer even zo te kletsen he! Jammer dat iedereen ws al op bed ligt.. grr

Brassill: Succes morgen!! En veel plezier!

Liefs Isa

ha isa
wat fijn om van je te horen meid
ik ben gewoon gewend geraakt om je elke keer te spreken
het is fijn om van je te horen

ja hopelijk houden die collega''s hun mond
wanneer wil je het dan   wel vertellen aan je baas?
nou ik hoor het wel

ha brasilgirl
hoe is het gegaan
je zult wel helemaal wild zijn of niet meid
laat gauw wat van je horen
liefs ci lo...

Terug
Bovenaan