ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE !!!

hallo ben ik ook weer
ik zit lekker op m&ms te kauwen
mijn man had een hele tas vol chocolade  gekocht bij een tankstation
zodat hij de komende avonden niet weer op pad wordt gestuurdt.

isa
hoofdpijn is een goeie smoes
liefs ci lo...

goedemorgen dames
hoe gaat het met iedereen?
met mij wel goed.
alleen vandaag 15 graden en bewolkt
het is gewoon zonde van onze zomervakantie
ik had wel graag weg ge wild maar het zit er gewoon niet in dit jaar
en volgend jaar dacht ik dat kan niet met een pas geboren baby en nu zij
mijn man tuurlijk wel normaal wou hij dat nooit maar nu wel dus misschien
met een beetje geluk
de kids hebben nog 2.5 week vakantie sneu he ze hebben alleen maar
rot weer gehad.
nou tot straks ik hoor het wel
liefs ci lo...

naam           leeftijd   kindje   uitgerekend     datum vk     datum echo     jongen/meisje

ci lo               30               4e             22 maart             12 aug             8 sept                   wil ik wel weten.

isa                    28               1e             23 maart             13 aug

diarich         23               2e              27 maart                                                                                     wil ik wel weten

sirion                                      2e

elivi                 24                 1e             24 maart                       aug                    aug

brasilg                                   1e           14 maart              24 juli                 24 juli                     wil ik wel weten

he brasilgirl
morgen ga jij voor de echo he spannend
nou hoe laat moet je er zijn?
kun je het nog wel afwachten
liefs ci lo...

Heee meiden,

Heb ff bijgelezen!

@ Brasilgirl: Wat irritant zeg dat ze zo doen. Nou ze zorgen maar dat je jurk goed is!! Ik ben zelf net anderhalve maand getrouwd, bij mij was het ook een hoop gedoe om de jurk. 't Is gelukkig  nog helemaal goed gekomen, op het nippetje dat wel!! Komt helemaal goed meid!!! Veel plezier morgen met je echo! Spannend!!!

Herken veel dingen die jullie zeggen! Alleen heb ik geen last van misselijkheid of zere rug. Paar dagen geleden had ik wat lichte krampjes. Ik moet nu vooral echt schandaaaaaalig veel naar de wc. Ik moet echt om de 10 min. ofzo de hele dag door!!! Ach ja, als dat het enige is tot nu toe,

Zien jullie al iets aan je buik? Ik ben slank en heb gewoonlijk een hele strakke buik. Nu zit er onder m'n navel een klein bolletje. Dat schijnen je darmen te zijn die omhoog worden gedrukt door de baarmoeder. Ik krijg 's avonds m'n broek niet goed  meer dicht.. Zit veel te strak!  Dan maar knoopie open! Herkent iemand dit?

hai elivi
ik kan al bijna 3 weken de broek niet dicht dragen als ik zit
dus heb ik al positie kleding aan
liefs ci lo...

Ohhhh okéeee! Ben niet de enige dus! 't Is nog maar een klein bolletje maar toch wel leuk dat je weet en kan zien dat er  van alles  aan de hand is in je buik!!

Hallo allemaal

Mijn NOD was 18 juli en volgens mij ben ik nu dan 5 weken en 5 dagen zwanger!

Vandaag gaat het een stuk beter! Heb gisteren de hele tijd op de bank gelegen en half tien toch echt mijn bed opgezocht. Vanmorgen lekker tv gekeken asprientje. Kon van de hoofdpijn niet links of rechts kijken en strepsils voor de keel.

Ben vandaag niet meer super moe gelukkig! Wel ben ik net even drie kwartier wezen slapen of liggen. Mijn zoontje ligt nog heerlijk te slapen!
Denk dat ik weer een soort en met griepje onder de leden heb/had. Was rond dezelfde tijd ook zo bij mijn vorige zwangerschap. Bij de vorige zwangerschap gaf ik alleen over en werd ik erg beroerd als ik die dag teveel had ondernomen. Daar pas ik nu wel wat op ha ha ha.

Morgen zou mijn gastkindje komen van net 1 jaar Die heb ik net maar even afgebeld. Denk dat ik beter deze week even rustig aan kan doen. Volgende week zou het gastkindje 2 dagen komen en nog een ochtend zou ik oppassen op het zoontje van mijn vriendin van 3 maanden oud! Het is haar eerste werkdag en ze vind het fijn als ik dan oppas. Voel me daardoor toch ook wel vereerd!

Morgen zal mijn vriend de boodschappen doen en dan zal ik hem ook eens wat lekkers mee laten nemen! Vind momenteel broodje kroket wel heel erg lekker! aan avond eten aardappelen moet ik even niet denken, maar we zullen toch moeten proberen! Ik eet namelijk geen pasta's macaroni , rijst of pizza.... beetje saai hé ha ha ha. Probeer nu wel veel meer uit als ons zoontje het wel krijgt! Gaat aardig!

Nou meiden spreek jullie later!

GRoeten

Diarich

Terug
Bovenaan