ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE !!!

Hoi..
Daar ben ik toch nog even... heerlijk weertje niet?? Hier schijnt de zon tenminsten vol op!
Net even in de tuin bezig geweest want zaterdag gaan we ws lekker buiten zitten en dan moet het er wel even netjes uit zien. Ach zo groot is het niet hoor.. Mn moeder noemt het een postzegel.. haha grapjas. Maar goed, ik had netjes mn handschoentjes aan alhoewel er ws geen katteplas of iets dergelijks ligt omdat we zelf katten hebben.. en die komen niet in onze tuin.. nouja voor de zekerheid maar even handschoenen aan.

Ga je vanmiddag nog wat leuks doen Ci Lo?? het is zo lekker weer! Eindelijk genieten voor je kids! Bah vervelend dat je zo slecht geslapen hebt.. knap je niet echt van op.

Hoe oud was jouw jongste kindje nog maar weer? Jij hebt vast nog allerlei spulletjes van de andere 3 die je mooi kan gebruiken voor nummertje 4! Of ga je toch wat nieuws kopen.. Leuk lijkt me dat om die meubeltjes en kleertjes en al die andere dingen te kopen.. Niet teveel in de portomonee kijken..pff daar zal wel een diep gat in komen te zitten.
Ga je de kinderkamer ook anders maken voor dit baby'tje? Heb je al ideeen??
Wij zijn helemaal verliefd op Woezel en Pip.. ooh ik vind ze zo schattig.. Afgelopen weekend heb ik 2 kleine knuffeltjes mee genomen uit de stad. Ik kon het niet laten.. haha. Nu zijn we stiekem al een beetje aan het nadenken over hoe we de kinderkamer zullen inrichten.. welke kleur enzo... Ik denk dat ik een muur bordeau rood maak en dan in een hoek waar ook het bedje schuin komt te staan, woezel en pip op de muur ga schilderen. Ik weet niet of dit me gaat lukken.. maar dat zullen we wel zien tegen die tijd.   Ik ben al wel aan het oefenen op papier! haha

Hoe laat moest Brasill naar de vk??
Hoe laat moet jij heen trouwens 12 aug,, (grappig.. jij loopt steeds een dag voor op mij.. op de NOD na...)

ik ga weer even verder in de tuin bezig!!

doei doei en geniet van deze mooie dag!

Liefs Isa

ohja.. wanneer ik het mn baas ga vertellen..
Ik wil het inidergeval niet voor de echo vertellen.. dus dat word na onze vakantie. Ik ben dan 11 weken zwanger als ik weer moet beginnen.. ik werk dan alleen de maandag en de dinsdag dagdiensten.. nou dan hou ik ook nog even mijn mond.. daarna het weekend werken en daaarop volgend nachtdiensten.. Dus ws pas wanneer ik 13 a 14 weken ben.
Ik heb verder een prima baas hoor (afdelingshoofd..) maar ik zit op dit moment in een traject waardoor ik straks als ik er door heen kom een schaal omhoog ga plus noig wat periodieken... en ik ben bang dat als ze weet dat ik zwanger ben, dat ik dat traject niet ga halen voor mn verlof.. daar zorgt ze dan wel voor... maar goed.. we zullen zien.. over 2 weken een gesprek met daarin de doelen die ik moet gaan halen, kijken of ik voldoe aan de functiebeschrijving.. Beetje vaag verhaal, maar hoop dat je het begrijpt...

Ohja nog voor het lijstje... ik wil niet weten wat het word.. One Big Suprise!! haha

Doei doei

Ga je vanmiddag nog wat leuks doen Ci Lo?? het is zo lekker weer! Eindelijk genieten voor je kids! Bah vervelend dat je zo slecht geslapen hebt.. knap je niet echt van op.

Hoe oud was jouw jongste kindje nog maar weer? Jij hebt vast nog allerlei spulletjes van de andere 3 die je mooi kan gebruiken voor nummertje 4! Of ga je toch wat nieuws kopen.. Leuk lijkt me dat om die meubeltjes en kleertjes en al die andere dingen te kopen.. Niet teveel in de portomonee kijken..pff daar zal wel een diep gat in komen te zitten.
Ga je de kinderkamer ook anders maken voor dit baby'tje? Heb je al ideeen??

de kids mochten vandaag naar mijn moeder dus die ga ik zo even bellen

de jongste is 1 jaar bijna 1jaar+6mnd
als ik weet dat het een jongen wordt dan haal ik wel weer wat jongens kleertjes
omdat dat van mijn zoon alweer zo oud is maar ik gebruik ook dingen van hem.
en de baby komt bij ons op de kamer we hebben geen plek genoeg.

brasil had om 10 uur de afspraak

dat van mij 12 aug 13:50
en de echo   8 sep     9:00

gelukkig 9:00 uur dan hoef ik niet zo lang in spanning te zitten
liefs ci lo...

naam           leeftijd   kindje   uitgerekend     datum vk     datum echo     jongen/meisje

ci lo               30               4e             22 maart             12 aug             8 sept                   wil ik wel weten.

isa                    28               1e             23 maart             13 aug                                                   wil ik niet weten

diarich         23               2e              27 maart                                                                                     wil ik wel weten

sirion                                      2e

elivi                 24                 1e             24 maart                       aug                    aug

brasilg                                   1e           14 maart              24 juli                 24 juli                     wil ik wel weten

he isa
even een geintje
dus je wilt het niet weten?
dus dan wordt het echt een surprise ei
kinder surprise hahahahahaha
liefs ci lo...

naam           leeftijd   kindje   uitgerekend     datum vk     datum echo     jongen/meisje

ci lo               30               4e             22 maart             12 aug             8 sept                   wil ik wel weten.

isa                    28               1e             23 maart             13 aug                                                   wil ik niet weten

diarich         23               2e              27 maart                                                                                     wil ik wel weten

sirion             25                2e             30 maart              19 aug

elivi                 24                 1e             24 maart                      aug                    aug

brasilg          25                 1e           14 maart              24 juli                 24 juli                     wil ik wel weten

Inderdaaaaad lekker weer! Ik ben alvast aan het oefenen vandaag, pas op m'n twee nichtjes (één van 0 en één van 1 jaar) Drukke dag dus!!!
Wij weten nog niet of we het geslacht willen weten trouwens voor het lijssie...
Mijn borsten zijn ook gevoelig en aan het groeien!! En ik moet nog steeds heel veel plassen!!
Doeidoei!

sirion             25                2e             30 maart              19 aug

elivi                 24                 1e             24 maart                      aug                    aug                       weet ik nog niet

brasilg          25                 1e           14 maart              24 juli                 24 juli                     wil ik wel weten

Terug
Bovenaan