Zoekresultaten

1. K

Zwanger worden na miskraam en BBZ en TSH

Ik heb dat ook een verhoogde tsh. Voor mijn zwangerschap al. Dat is geen reden dat je niet zwanger zou kunnen raken. Ik heb er medicijnen voor. Ik ben nu 34 weekjes zwanger en moet maandelijks bloedprikken om te kijken of de waardes goed blijven. Maar met medicijnen is het goed onder controle te...
  2. K

Ipv 8 weken 4/5 weken zwanger

Heel veel sterkte komende tijd!?
  3. K

Onverwachts zwanger; abortus of niet?

Hoi laptopje l.   dat je door een abortus niet meer zwanger kan worden heeft daar totaal niks mee te maken. Ik ben het levende bewijs en ben inmiddels bijna 13 weken. En dat is toen ook gezegd door mijn gynaecoloog toen dat je na een abortus gewoon zwanger kan worden. Het is en blijft een...
  4. K

Hoii louloutje   hoe is het in het ziekenhuis gegaan?
  5. K

Oooohh spannend louloutje! laat je het ons weten?!  
  6. K

Uitgerekend in mei 2018

Ik heb haar ook toegevoegd want zou ook graag in die groep willen :)
  7. K

Zwanger en menstruatiepijn verder geen symptomen

Angela, die krampen die je voelt in je baarmoeder is alleen maar een teken dat je baarmoeder aan het groeien is. Had ik last van en toen nagevraagd aan mijn verloskundige en zij zei toen dat dat het was. En de kwaaltjes kunnen nog komen hoor.  
  8. K

Marlou, dan gaat het toch de goede kant op :)
  9. K

Ik heb toen 10 dagen in de onzekerheid gezeten maar gelukkig toen een kloppend hartje erna!♥  en nu heb ik dinsdag de termijnecho en dan is de 12 weken grens donderdag echt in zicht.
  10. K

Marlou ik heb ff na je echo gekeken en er is wel degelijk wat te zien of ik mankeer wat aan mijn ogen. Maar het kan ook altijd zijn dat je gewoon een late eisprong heb gehad dat je daar daar door dus minder ver bent als je dacht. Ik dacht bij mijn 1e echo dat ik 8-9 weken was wat ook zou moeten...
  11. K

1ste echo gehad

Neeee dat meen je niet ?? heel veel sterkte!
  12. K

Helderrood bloedverlies zonder stolsels

Ik ga heel hard voor je duimen morgen!! 
  13. K

Zolang je geen bloed met stolsels verliest of in combinatie met hevige buikpijn zou ik mezelf zover als het lukt rustig proberen te houden. Ik weet niet hoever je bent maar het kan een innestelingsbloeding zijn. En tevens is je baarmoeder ook goed door bloeid dus bij de kleinste beweging kan er...
  14. K

Slapen tijdens zwangerschap.

Hallo allemaal! Even een vraagje. Hoe slapen jullie het fijnste? Ik heb gelezen dat slapen op je linkerzij het beste vanwege de doorbloeding van de placenta. En voor mijn zwangerschap sliep ik altijd op links, maar merk dat ik nu het lekkerste lig op mijn rechterzij. Ben benieuwd hoe jullie...
  15. K

Als je helderrood bloed verlies hebt zou ik gewoon gelijk je verloskundige bellen. Zij zal de enige zijn die je gerust kan stellen. Bloed verliest komt vaker voor dan je denkt. En het kan ook gewoon een innestelingsbloeding zijn. 
  16. K

Bijna 5 weken en geen symptomen meer

Als je het echt niet vertrouwt gewoon je verloskundige bellen. Zij is de enige die je gerust kan stellen.:)
  17. K

Bijna 5 weken en geen symptomen meer

Bij mij kwamen de echte kwaaltjes bij 5.5 week pas. Dat ik soms wel 7 keer per dag onder de douche zat omdat ik zoveel last had van mijn buik. Nu ben ik 9 weken en 6 dagen en nog misselijk in de ochtend en met vlagen gevoelige borsten. ik zou mezelf niet te druk maken. Er zijn ook vrouwen die...
  18. K

Ik had dat ook. 11-07-2017 was de eerste dag van mijn laatste menstruatie. Op 21-08-2017 positief getest en op 1september bij een echo gehad. Ik dacht ook dat 8-9 weken was maar bleek toen pas 4-5 weken. Echter ben ik nu gewoon 9+5 dagen zwanger en bleek achteraf dat ik gewoon een latere...
  19. K

Kans dat het fout gaat?

Hoii Hoii. Ik ben nu 9 weken en 4 dagen zwanger. Afgelopen zaterdag nog een echo gehad en hartje klopte prachtig en overgang van dooierzakje naar placenta is ook goed gegaan.?? maar toch blijf ik bang. Hoe groot is de kans dat het goed blijft gaan of hoe groot is de kans dat het alsnog fout kan...
Terug
Bovenaan