Zoekresultaten

1. M

Tweede auto nodig?

Wij hebben 2 auto's. 1 station diesel en een benzine auto. Beide zijn we een auto nodig voor het werk. In de familie auto staat een goede kinderstoel en de auro van mijn man staat een kinderstoel van een paar tientjes omdat mijn man alleen bij hoge uitzondering ons zoontje kan ophalen. 2 auto's...
  2. M

Hevige menstruatie met stolsels sinds miskraam

Als je daar nu nog stolsels van hebt, dan zou ik zeker even je huisarts of verloskundige bellen. 
  3. M

Welk campingbedje?

<p>Over een paar weken ben ik uitgerekend en de eerste weekendjes weg/vakanties zijn inmiddels gepland.</p><p>Nu zijn wij daarvoor opzoek naar een campingbedje.</p><p>Wat raden jullie aan? Welk merk? Welk matras? Bedje met of zonder verhoger? Met of zonder...
  4. M

Pcos onderzoek

Ik heb ook alleen een echo gehad. 
  5. M

Na bloeding licht positieve test.. een dag later negatief

Een indroog streep is een streep die na lang wachten op een zwangerschapstest kan verschijnen. Op de gebruiksaanwijzing van de test staat wel hoe lang je na de test de test mag aflezen. Daarna kan mogelijk de test een valse uitslag geven door bijvoorvbeeld een indroog streep. Je zou nog een test...
  6. M

Ervaringen met Clomid

Hoi, Ik heb ook PCOS en ik ben in de 2de ronde met 50mg clomid zwanger geworden. Ik had door de clomid wel wat last van chagrijnigheid. Inmiddels ruim 32 weken zwanger. xxx    
  7. M

Na bloeding licht positieve test.. een dag later negatief

Hi, Het kan zijn dat je een indroog streep ziet maar het kan ook zijn dat je een vroege miskraam hebt gehad.  Je zou de huisarts om een bloedtest kunnen vragen. Succes en sterkte 
  8. M

Hcg 17

0 tot 50 iu/l pas bij een zwangerschap van zo'n 3 weken, 5 - 426 bij 4 weken en 18 - 7340 bij 5 weken. 0 tot 5 iu/l is niet zwanger. Je hebt dus wel zwangerschapshormoon in je lichaam. 17 is nog niet erg veel maar dit verdubbeld per dag. Misschien nog een keer hcg laten prikken?  Helaas kan ik...
  9. M

Buik slapen

Ik durf ook niet meer op mijn buik te slapen, maar ik word nog steeds wakker op mijn buik (31+1). De verloskundige geeft ook aan dat dit geen probleem is. Mocht je kleintje er last van hebben dan verneem je dat wel door dat die opeens erg hard begint te schoppen en slaan.
  10. M

Clomid - afspraak ziekenhuis

Ik ben 25 en m'n man 33.  Ik ben niet heel actief op het forum, keek toevallig vandaag op het forum; je mag me ook mailen; irisht92@gmail.com
  11. M

Ho, klikte per oongekuk op verzenden. Heb je een beetje een idee wat je te wachten staat? Ik heb pcos en ben ook met behulp van clomid zwanger geworden. 
  12. M

Hoi, wat een spannende tijd ga je in!
  13. M

PCOS / clomid

Hoi, Ik heb ook PCOS, ik heb alleen in mijn linker eierstok 12 cysten zitten. Rechts was normaal, maar doordat links niet goed functioneerde, deed bij mij rechts het niet altijd goed. Mijn cyclus was van zichzelf redelijk, gemiddeld rond de 33 dagen. Heb 2 keer een uitschieter gehad naar 65 en...
  14. M

3 dagen achter elkaar positieve ovulatietest

Hoi @dit ben ik, Het is normaal dat je 2 a 3 dagen een positieve test hebt. Dit komt doordat je LH-waarden (waar dus een ovutest op reageert) hoger worden na mate je dichter bij de ovulatie komt. Een ovulatie test meet meestal 2 dage een LH piek. Na deze piek volgt je ovulatie binnen 48 uur...
  15. M

Kramp na inwendige echo

Hoi Velvet, Ik heb tientallen ainwendige echo's gehad en ik heb dit nog nooit als pijnlijk ervaren. Was je erg zenuwachtig of niet ontspannen? Als ik jou was zou ik wel even contact opnemen met de echocopist. Xx  
  16. M

Waneer voelde jullie voor het eerst de baby

Ik voelde de kleine voor het eerst met 16 weken. Gisteren heeft mijn man de kleine voor het eerst gevoeld met 19+2. Je hoeft je echt nog niet druk te maken. Het verschilt per persoon. Misschien voel je het al wel maar herken je het nog niet. Of misschien zit je placenta er voor en duurt het...
  17. M

contacten gezocht zuid-midden Drenthe

Hoi, ik ben 25 en a.s. donderdag 12 weken zwanger van mijn eerste. Ik woon in Coevorden.
  18. M

Enorme steken

Hoi SFVB, De krampjes die je voelt, zijn normaal. Waarschijnlijk groeit je baarmoeder waardoor jij krampjes voelt. Daarnaast zijn pijnlijke borsten ook heel normaal. De ene borst doet bij mij soms ook zeerder dan de andere.   Groetjes, Iris 7w+1d
  19. M

Enorme steken

Hoi SFVB, De krampjes die je voelt, zijn normaal. Waarschijnlijk groeit je baarmoeder waardoor jij krampjes voelt. Daarnaast zijn pijnlijke borsten ook heel normaal. De ene borst doet bij mij soms ook zeerder dan de andere.   Groetjes, Iris 7w+1d
  20. M

Uitgerekend rond 10 november

Hoi, Ik heb inmiddels ook de Facebook groep opgezocht en wacht nu op goedkeuring.   We hebben ook een Whatsapp groep met een aantal dames. Als je je daar bij wilt aansluiten mag je mij wel mailen en dan voeg ik je toe; irisht92@gmail.com
  21. M

Uitgerekend begin november

@gebruikermartine. Stuur me maar een mail en dan voeg ik je toe. Het zelfde geldt natuurlijk voor dames die ook graag in de Whatsapp groep willen. Irisht92@gmail.com Beetje late reactie maar ik kijk niet zo vaak meer op het forum.
  22. M

Ja die krampjes horen er bij, ik heb af en toe ook van die krampjes. Ik heb zelf ook met 3+4 positief getest! Zijn gelukkig alweer een week verder. Ik heb dinsdag mijn eerste echo bij de gynaecoloog. Wij zijn na 2.5 jaar eindelijk zwanger met behulp van hormonen. Afgelopen november heb ik een...
  23. M

Halve positieve ovulatie?

Hoi Mizzroswitha, een ovulatietest is postief als de teststreep evendonker of donkerder is dan de controlestreep. Ik heb zelf ook wel eens gehad met de kruidvattest dat de streep eerst donker was, daarna weer wat lichter, en aarna pas positief. Zelf vond ik de testen van CB erg prettig. Dan...
  24. M

Ovulatietest cb

Hoi Vissen,  Als je se*s hebt op de dag dat je een positieve ovulatietest hebt en dan heb je en grote kans, dat de spermacellen het ei bereiken voordat je een eispring hebt gehad. De spermacellen "wachten" rustig 72 uur. Wij deden het dan altijd nog een keer extra na 1.5 dag. Gebruik je de...
  25. M

Ik heb je toegevoegd @Varjenn
  26. M

Ovulatietest cb

Hoi Vissen, Zelf hebben wij ook de CB testen gebruikt, deze zijn vaak in de aanbieding bij de Wehkamp! En dat scheelt heeeeel veeel geld. Je kan ze niet loskopen, je koopt elke keer een nieuwe verpakking incl. digitale lezer. Ik vind het lastig om te zeggen maar bij ons was het pas na 2 jaar...
  27. M

@Jasmijnn wat fijn dat het gelukt is om op een natuurlijke manier zwanger te worden. Je bangheid voor hormonen begrijp ik wel, zelf had ik dat ook, alleen waren bij mij de bijwerkingen nihil. @YdenewWendy die krampjes vind ik ook erg spannend. Maar het hoort, als ik de vk en anderen, mag geloven...
  28. M

Dag dames, ik heb donderdag 1 maart ook positief getest. Ik ben nu 3+6 nog erg vroeg dus. Ik heb 13-3 mijn eerste controle echo bij de gynaecoloog en gisteren de verloskundige gebeld en ik heb daar 27-2 m’n eerste echo. Iedereen van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! @Wendy, ik richt...
  29. M

Sinds een paar dagen weten wij dat we (eindelijk) zwanger zijn. Verloskundige schat dat ik rond 10 november ben uitgerekend. Zijn er al meer dames met goed nieuws die uitgerekend zijn rond deze datum?
  30. M

Zwanger worden na miskraam en PCOS

@manon, de gynaecoloog laat het ook as mij over wat ik wil. Ze zei je mag rustig nog even wachten maar je mag ook gelijk beginnen. We willen gewoon heelgraag en kindje. Maar ik weet gewoon nog niet wat ik ga doen. Mijn man wil wel graag dat ik ga beginnen. Wat fijn dat je wel van je zwangerschap...
Terug
Bovenaan