Zoekresultaten

1. K

Stoere korte meidennaam

Manou
  2. K

Kadotjes voor een 2e baby

Wij hebben een cosleeper gevraagd bij de 2de, hadden we bij de eerste niet.  Wat we zelf gekocht hebben maar ook een kadotip is als je het nog niet hebt van de eerste een eetkamerstoel met baby inzet . Wij hebben m van het merk hauck vind Stokke absurd duur. Succes!
  3. K

Verhuizen

Misschien moet je er juist niet een heel ding van maken, we bepraten wat er gebeuren gaat. Misschien maak je het anders groter dan het is?
  4. K

Schoonmoeder

@benb het is ook alleen maar mooi dat jou ervaring niet zo is! Ik zeg ook niet dat jou reactie fout is, ik kom misschien wat bot over in mijn vorige reactie. Als beide oma's bij mij zo waren als de ene die niet zo claimt dan was mijn reactie ook zeker zo geweest!
  5. K

Schoonmoeder

Benb als je hier nog niet aan toe bent hoef je dit mijn inziens ook niet toe te laten. Komt een later moment wel.  Als zij eerst bijna niet langs komt en je vervolgens overlaad met bezoekjes pfoew doe gewoon normaal. Zo heb je zelf geen kans/tijd te wennen aan je nieuwe leven en in een ritme te...
  6. K

Schoonmoeder

Beste mama, Geef je grens aan, zorg dat je hierover op 1 lijn zit met je partner. Ik heb vaak mijn grens aangegeven, tot ze er te vaak overheen ging. En inderdaad 4 weken niet gesproken, heel rot echt. Maar geeft me zoveel rust dat we nog een keer extra ons punt aangegeven hebben . Je kan niet...
  7. K

Sept 2020 baby's

En hoe is het met je nu? Ging niet al te beste in het begin toch ? ( Heb af en toe wat reacties gegeven in de topics herinner me je naam) 
  8. K

Sept 2020 baby's

Runbabyrun, ik mag naja moet morgen ook weer aan de gang helaas is thuis werken voor mij geen optie!  Heel erg dubbel, gisteren dacht ik lekker even mn eigen ding en geen mama zijn. Nu denk ik moet ik echt morgen al bah bah kan niet wachten tot het woensdag ( vrije dag) is!  Succes! 
  9. K

Hoe krijg ik mijn baby eerder in slaap

Lekker bij je houden, 5 weken is echt nog jong 
  10. K

Sept 2020 baby's

!  
  11. K

Zwanger worden en nieuwe baan

Ik moest net voor mijn verlof verlengd worden naar een vast contract. Dit heeft niet in de weg gestaan, heb m gewoon gekregen.
  12. K

hechtingen willen laten verwijderen , is het pijnlijk ?

Kunnen ze de knoopjes niet wat los maken, haalt de druk er ver af
  13. K

Welke parken met dreumes 15 maanden ??

Wij zijn naar de Julianatoren en Drievliet geweestdestijds. Julianatoren nooit meer voor ons voor de corona al hutje mutje ( in t weekend) Beekse bergen ook leuk en goed geregeld met de corona. Kan je beginnen of eindigen met autosafari toch mooi en een rust momentje  Drievliet heb je n pleintje...
  14. K

Beetje onzeker gewicht baby

Maak je niet druk, wacht maar tot het kruipen en lopen begint ! Dan zal er ook meer gegeten worden dan nu, want verbrand meer. Volg je kindje, als t een keer goed ziek is en niks wilt eten kan je denken genoeg reserves. En er komt vast nog een tijd dat ze weigeren te eten.  Twijfel niet aan...
  15. K

Foutief beoordeelde miskraam

Wauw wat een verdrietig verhaal, ik lees dit terwijl ik mijn baby'tje een fles geef met een traan over m'n wang. Ik vind dat je dit nog cool en rustig brengt in je bericht, en maar goed ook want stress is ook niet goed voor je.  Wil je een dikke virtuele knuffel geven , en ik duim voor je dat er...
  16. K

Bakfiets of fietskar? Ervaringen

Ik ook aan het twijfelen ik lees mee!
  17. K

Niet willen slapen in ledikant

Heej, Heb je toevallig een campingbedje ? Misschien kan je die in haar kamer zetten en ze daarin laten slapen. Als dit wel lukt heb je bevestiging dat het aan het ledikant ligt. Lukt dit ook niet dan is er wellicht iets in haar kamer waardoor ze er niet wilt slapen. Als dit ook niet zo is ligt...
  18. K

Dreumes hees

Is hij ook benauwd? Anders zou je eens kunnen Google op kroepaanval.   
  19. K

Baby 1 maand oud, slaapt alleen op mama of papa

Beste bo-belle, Aller eerst je doet het goed , ga niet aan jezelf twijfelen! Ik ook uit de sept topic, ons eerste kindje was net als nu die van jou en nu nog moet ik er snachts vaker uit voor nr 1.. nr 2 word 1 keer wakker in zn wiegje en besef me na jou te lezen weer hoe verwend we zijn nu...
  20. K

Dreumes 18 mnd moeite kdv

Herken dit gedrag wel, we hebben een heel gevoelig mannetje en huilen doet hij nog wel eens met afzetten hij is inmiddels 2 jaar.. Achter de juffen aanlopen doet ie of deed hij ook, zelf ook terug gehoord van het kdv. Maar hun stelde meer de vraag doet hij dat thuis ook en verder niets. Sorry...
  21. K

Traktatie 1 jaar

Die van ons vind Bumba leuk, heb papieren bekers gekocht Bumba uitgeprint geplastificeerd met de tekst hoera (naam) 1 jaar. En die op de beker gedaan met een nietje.  Bellenblaas en snoepje erin 
  22. K

Traktatie 1 jaar

Sorry dubbel
  23. K

Ervaring na keizersnede

Ik heb net een keizersnede gehad en er werd inderdaad 1 jaar wachten gezegd 
  24. K

Placenta previa

Heej, Bij mij dachten ze previa en uiteindelijk lag het er deels voor maar te ver voor een natuurlijke bevalling. Ik krijg het advies dat ik traplopen zelfs zo min mogelijk moest doen. Ook een kindje van 2 tillen indd uitkijken. Bij mij was het ook nog een vaat rijk gebied. Ik ben zelf op advies...
  25. K

September 2020 ❤

Hee lalana Hoe gaat jouw peuter hier mee om? Ik merk hier dat die van ons (2 jaar ) ergens wat afstsnd van me nam omdat ik vaak nee moest zeggen. Knuffel vanuit mij naar hem werd afgewezen. Dat deed echt zeer, nu een maandje verder merk ik dingen als het middag dutje dan ligt de baby in de...
  26. K

September 2020 ❤

Gefeliciteerd lanane!   Succes voor de rest nog !
  27. K

Verrassing voor papa net voor bevalling

Heej, Spannend! Misschien afgezaagd en misschien toch best leuk. En leuke romper met lieve tekst naar de papa toe? En als je niet echt speciaal een geboorte pakje hebt, ze hebben bij Prénatal een shirt met papa's kleintje.. Succes!
  28. K

Placenta totalis - 14 weken

Ik had een placenta previa, geen enkele bloeding gehad. Er werd tegen mij ook gezegd dat er meer kans was dat de placenta zou verschuiven dan niet. Echter is de placenta niet voldoende verschoven en werd het een keizersnede.  Ik moet wel zeggen dat ik rond de 26 weken gestopt ben met werken, ik...
  29. K

Verzorgings/luiertas met 2 kindjes

Ja onze huidige luiertas was leuk vast aan de wagen maar het hengsel lang niet op een makkelijke hoogte. En wat je zegt maxi cosi tillen etc schuift de tas steeds van de schouder.. Ja ik zag ze staan op alieexpress wat me handig lijkt aan die tassen is dat je aan de achterkant het geen kan...
  30. K

Verzorgings/luiertas met 2 kindjes

Vraag ook alleen maar ervaring niet om verantwoording waarom ik dat zou willen ieder het zijne toch.  Gebruiker 602 bedankt voor je uitleg heb ik iets aan
Terug
Bovenaan