Zoekresultaten

1. M

Oktober 2020❤️

Helaas toch slecht nieuws na de echo, baarmoeder was troebel en geen bevrucht vruchtzakje te zien. Nu is het afwachten wat mijn lichaam gaat doen en als het niet doorzet dan opwekken ben ik bang.  Jullie heel veel succes en plezier verder met jullie zwangerschap en dat alles maar goed mag gaan!
  2. M

Oktober 2020❤️

Nokia o nog een weekje, voordat je het weet is het zover. Fijn dat de bloeding is opgehouden hopen dat het vals alarm was en zo te horen wel.  Helaas bij mij nog steeds bloedverlies steeds roze bij het afvegen, nu mogen we morgen voor een echo komen. Ik hoop dat ik vanacht een beetje kan slapen...
  3. M

Oktober 2020❤️

Nokia jeetje wat heftig zeg dat jullie al zolang in het traject zitten en al meerdere keren hebben meegemaakt dat het fout is gegaan en dan nu weer bloedverlies  , ik was vanmorgen niet rustig heb ook wel de vk gebeld tijdens spreekuur maar was niet bereikbaar en toen ik merkte dat het gestopt...
  4. M

Oktober 2020❤️

Hi dames, Hier hebben we 12 feb een positieve test in hadden gehad. Ik heb zelf een cyclus van 4 a 5 weken na eigen berekening ben ik nu ong 6 a 6,5 week.  Vanmorgen ineens tot mijn grote schrik bloedverlies op het toilet maar daarna niet meer gehad ( we denken dat het kwam door een de grote...
  5. M

Dr brown met nutriton

Mijn zoontje is ook 3 maand en wij hebben de voeding A.R. van nutrilon die word sus ook langzaamaan dikker. wij hebben dr. brown fles met de 1 2 3 speen van difrax erop. werkt perfect hier! naarmate de voeding dikker word, word de fles op volgende stand gedraaid
  6. M

Man is meer kraamvrouw dan ik

Het is net alsof ik naar mijn eigen verhaal aan het kijken ben. Ik weet hoe machteloos en alleen je je dan kan voelen.  Mag ik vragen wat voor tips je al hebt gekregen voor haar verborgen reflux of wat je zelf al hebt geprobeert? Wat betreft je partner is het voor anderen makkelijker gezegt dan...
  7. M

Kom niet van 10 min. dutjes af

Geef je fles of borstvoeding? bij ons hielp johannesbroodpitmeel goed. voor de borstvoeding maakte we een papje of door afgekolfte melk. je kan dit ook bij flesvoeding in doen maar je hebt ook standaard flesvoeding waar dit al bij in zit. 
  8. M

Speen 2 te klein, speen 3 te groor

ik zelf gebruik voor mijn zoontje ook een de brown fles met daarop de 1 2 3 speen van difrax. dit werkt super ( ook voeding met jbpm erin ivm verborgen reflux ) we doen 5 min op stand 1   5 min op stand 2 en daarna stand 3. dit is natuurlijk per kind even puzzelen maar bij ons helft het heel goed. 
  9. M

Jonge moeders uit Drenthe contact

Oix,   Ik geef borstvoeding , alleen omdat ik per 1 juli weer moet werken en hij dan naar opa en oma gaat langzaam aan de flesvoeding opgestart. met kolven krijg ik er namelijk langer niet zoveel uit dat ik voldoende heb. en ook ivm die verborgen reflux hebben we nu nutrilon A.R. het lijkt...
  10. M

A oke, Fijn om te horen dat alles goed gaat. mijn zoontje had heel erg last van verborgen reflux maar sinds een week gaat dit ineens veel beter gelukkig.   mag ik vragen hoe oud je bent?
  11. M

Oix,  Ben je in drenthe veel voor werk of familie? Heb je een zoontje of dochter en gaat alles goed met hem of haar?:)   Mamaenzwanger  Hoe gaat je zwangerschap tot nu toe? hoe ver ben je eigenlijk? lijkt mij wel heavy hoor met nog zo'n kleine die rond loopt. 
  12. M

<p>Hi,</p><p>Zijn hier nog jonge moeders ( of vaders ) uit Drenthe die zin hebben om te kletsen en ervaringen te delen</p><p>Ik ben 25 jaar en heb een zoontje van 2 maand oud. </p><p> </p><p> </p>
  13. M

Nutrilon volledige zuigelingen voeding bereiding

<p>Gedeeltelijk stappen wij nu over naar zuigelingenvoeding ivm weer werken straks en kolven is helaas niet genoeg. alleen nu snap ik niet waarom je het water eerst moet koken en dan weer afkoelen..  mijn kind krijst al zo erg als hij honger heeft zonder eerst andere signalen aan te geven...
  14. M

Advies / ervaring flessenwarmer

ik heb zeker een magnetron maar het is vooral voor als we op pad zijn. en borstvoeding mag niet opgewarmt worden in de magnetron had ik begrepen.
  15. M

Ik ben vergeten erbij te zetten dat ik borstvoeding geef en dan afgekolfde melk in flesjes heb waar dus geen water bijgevoegd word. 
  16. M

<p>Ik ben opzoek naar een flessenwarmer die ook een 12 volt ( autolader aansluiting )</p><p>ik heb zelf flesjes van Advent die moeten er dus wel in passen alleen hoor ik over de flessenwarmer van Advent geen goede verhalen. </p><p>wat zijn jullie ervaring / welke...
  17. M

Borstvoeding, suf van worden en in slaap vallen

<p>Ik vroeg mij af of meerdere van jullie hier last van hebben en of je hier iets aan kan doen.  tijdens het geven van borstvoeding en vooral snachts word ik ineens heel suf en sukkel ik soms haast in slaap wat natuurlijk niet moet met een kleine in je armen.  ik heb al geprobeerd om...
  18. M

Uitgerekend april 2019

Goedemorgen, Ik zou graag lid worden van de FB pagina. Heb vorig weekend al een mailtje heen gestuurd naar  april2019babies@hotmail.com   kan iemand mij vertellen waarom het lid worden nog niet gelukt is.   Groetjes
  19. M

9.5 week zwanger niet kunnen uitplassen

Vandaag bij de fysio geweest en die gaf aan dat ik misschien last heb van een gestresste bekkenbodem. Ik heb ook scoliose en alles zat weer vast dus hebben ze alles weer los gemaakt in de hoop dat dat ook effect zou hebben. Even afwachten dus. De gynacholoog vandaag nog gevraagt maar die gaf aan...
  20. M

Wat fijn om te lezen dat dit blijkbaar niet iets geks is en er misschien soort van bij hoort. Ik ga 1 deze dagen maar even een krukje aanschaffen dan. Enige vervelend is dat ik meeste van tijd om mn werk ben en ze zien me daar al aankomen met zoon ding haha. Graag hoor ik van jullie als jullie...
  21. M

<p>Dag dames,</p><p>Lang heb ik lopen twijfelen maar toch hoop ik dat er meerdere zijn die hier zo vroeg al last van hebben of gehad hebben en een oplossing weten.</p><p>Ik ben op moment bijna 10 weken zwanger en sinds een week kan ik heel erg slecht uitplassen. Ik...
  22. M

Wachten op NOD, wie nog meer?

Gefeliciteerd Sjkn.   Wat een geweldig nieuws, is dit je eerste zwangerschap? Ik wilde vandaag ook testen nadat ik 2 dagen al erge last heb van gevoelige borsten alleen wacht ik toch maar tot morgen ochtend en ik weet niet wanneer mijn NOD is aangezien ik 1 februari voor het eerst naar een...
Terug
Bovenaan