Zoekresultaten

1. J

Hypotone baby

Dank voor je reactie. Hij gaat al naar de fysio inderdaad. Die vond het niet zodanig zorgelijk dat hij naar de kinderarts moest. Dus dat stelt me ergens wel gerust. Maar als ik lees wat de mogelijke oorzaken zijn schrik ik echt wel. Maar goed, dat is het nadeel van zelfdokteren via Google. Zou...
  2. J

Hypotone baby

<p>Hallo allemaal,</p><p>Wij komen net van het CB met onze zoon van vijf maanden. We krijgen een doorverwijzing naar de kinderarts ivm te weinig spierspanning in zijn lichaam voor z'n leeftijd. We hadden wel door dat hij iets achter liep, maar maakten ons nog niet echt zorgen...
  3. J

Zoontje drinkt flessen niet leeg

Wat is zijn gewicht? Onze zoon is acht weken en krijgt ongeveer hetzelfde.. 
  4. J

Baby slaapt niet in de ochtend

Het lastige is helaas dat hij niet alleen wakker is, maar ook de hele ochtend huilt.. Dus knuffelen of spelen in de box is niet echt een optie. Sowieso is het geen knuffelbaby, hij begint eerder te huilen als we hem bij ons  nemen.. Heel verdrietig. Wandelen is idd een goede tip alleen kost het...
  5. J

Baby slaapt niet in de ochtend

<p>Hallo allemaal,</p><p>Onze zoon is zes weken en slaapt slecht overdag. Savonds en snachts gaat het goed,  maar soms heb ik het idee dat hij dan simpelweg oververmoeid is en daarom op die tijden goed slaapt.</p><p>Na de fles van rond de 7.00/8.00/9.00 uur (ik voed...
  6. J

Verborgen reflux

Bedankt voor jullie reacties! We zijn vanmiddag naar de huisarts geweest en die heeft in eerste instantie johannesbroodpitmeel aanbevolen. Als dat na een week niets heeft gedaan krijgt hij medicatie. Vanmiddag meteen opgehaald en gebruikt, had alleen het idee dat het niet helemaal door de speen...
  7. J

Verborgen reflux

Bedankt voor jullie reacties! We zijn vanmiddag naar de huisarts geweest en die heeft in eerste instantie johannesbroodpitmeel aanbevolen. Als dat na een week niets heeft gedaan krijgt hij medicatie. Vanmiddag meteen opgehaald en gebruikt, had alleen het idee dat het niet helemaal door de speen...
  8. J

Verborgen reflux

<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik heb het vermoeden dat onze zoon van vijf weken verborgen reflux heeft. Ik heb er al eerder over gelezen, maar nu ik de filmpjes heb gezien valt het kwartje pas.. Het is net of zit ik naar onze zoon te kijken! Na de voeding ligt hij eerst een minuut...
  9. J

H&M newborn kleertjes

Wij doen onder de rompers met lange mouwen gewoon een romper zonder mouwen en dan kan hij gewoon als truitje/setje aan! Naar buiten doen we er natuurlijk een jasje over. 
  10. J

H&M newborn kleertjes

Wij doen onder de rompers met lange mouwen gewoon een romper zonder mouwen en dan kan hij gewoon als truitje/setje aan! Naar buiten doen we er natuurlijk een jasje over. 
  11. J

Inleiden bevalling

Ik lees graag mee. Ik ben vandaag voor de tweede groeiecho in het ziekenhuis geweest. Het buikje van onze zoon is boven de curve, waardoor ze met 38 weken willen inleiden. Ik ben nu 36+4. In eerste instantie dacht ik: als dat het advies is moeten we het maar doen, maar nu ik me zo inlees op...
  12. J

NOD Juli 2018

Deze is iets duidelijker (voor zover dit streepje überhaupt duidelijk is) http://nl.tinypic.com/view.php?pic=103bcxd&s=9#.W0MEWZ9Nc0M
  13. J

NOD Juli 2018

http://nl.tinypic.com/view.php?pic=6jhzcy&s=9#.W0L0Yp9Nc0M
  14. J

NOD Juli 2018

Goedemorgen allemaal, Ik heb al een tijdje niet gereageerd, maar ik lees nog steeds mee! Geweldig om te lezen dat een aantal van jullie inmiddels zwanger zijn, van harte gefeliciteerd!  Ik heb vorige maand besloten het zwanger worden een beetje los te laten, in de zin van geen ovulatietesten en...
  15. J

NOD rond 19 mei

Ik ga dat ook doen van die bladwijzer, slim!  @Kuifje, ik ben wel wat rustiger geworden juist door het gebruik van ovulatietesten. Dat is mijn enige houvast wat betreft mijn vruchtbare dagen, zou anders toch geen idee hebben hoelang mijn cyclus duurt en dan loop ik continu te gissen. Wij werken...
  16. J

Eerste keer zwanger willen worden

Jeetje wat spannend, fingers crossed! @BloempjeZ ik had ook een spiraal, 5 april verwijderd. Ik had een week daarvoor en meteen erna een menstruatie, dus heb ook geen idee wat mijn cyclus is. Ik gebruik sinds deze week wel ovulatietesten, ik ben er juist minder geobsedeerd door geworden! Eerder...
  17. J

Eerste keer zwanger willen worden

Hi allemaal, Wij zijn ook 'bezig' voor ons eerste kindje, inmiddels begonnen aan ronde 2. Ik had hiervoor een spiraal en had 1 april nog een menstruatie van 2 dagen. 5 april spiraal verwijderd en de dag erna meteen weer ongesteld. Omdat ik niet weet wat mijn cylus is en welke datum ik moet...
  18. J

NOD rond 19 mei

Hoi! Ik heb mijn NOD waarschijnlijk op 22 mei. Het is onduidelijk wat precies de duur is van mijn cyclus, dus ben maar uit gegaan van 28 dagen. Ben de 24e ongesteld geworden, dus zoals het nu lijkt mijn eisprong op 8 mei. Heb vandaag mijn ovulatietesten binnen gekregen, zodat ik straks hopelijk...
  19. J

NOD begin mei 2018

@depss  Thanks voor de tip! Totaal geen ervaring mee, ga me er even in verdiepen!
  20. J

NOD begin mei 2018

Bij mij is het bloeden helaas gaan doorzetten, heb nu echt officieel een menstruatie met extreme buikpijn en steken.. Heel erg balen, maar het was natuurlijk ook te mooi om waar te zijn binnen zo'n korte tijd. Ben wel vijf dagen te vroeg ongesteld geworden, dus blijkbaar heb ik een korte cyclus...
  21. J

NOD begin mei 2018

Hoi allemaal, Ik ben nieuw hier op het forum en hoop dat ik met mijn vragen bij jullie terecht kan. Ik heb 5 april mijn spiraal laten verwijderen. 1 april, dus zo'n vier dagen daarvoor was mijn eerste ongesteldheidsdag (ik werd nog gewoon ongesteld ondanks de spiraal, al bleef het vaak bij max...
Terug
Bovenaan