Zoekresultaten

1. M

Whatsapp groepje zwangeren en jonge moeders

Lijkt mij ook erg leuk! Ben wel pril zwanger nog. 6 weken precies.
  2. M

Uitgerekend Juli 2019 ♡

Wie maakt er een facebook groep aan hah
  3. M

(Jonge) mama’s omgeving amsterdam?

Wat leuk dit! Ik ben 27 en heb ook geen  vriendinnen met kinderen. 1 goede collega en daar blijft het bij. Op dit moment ben ik net zwanger, nog pril. Maar lees aan de reacties dat er wel meerdere nu nog zwanger zijn. Lijkt mij ook leuk om met jullie in contact te komen. Misschien kunnen we...
  4. M

Uitgerekend Juli 2019 ♡

Dem9 Ik denk wel dat er behoefte is aan een groep! Er is al een groep, maar deze is gesloten om het klein te houden.. Er waren wel veel die zich nog wilden aansluiten, maar niemand heeft het initiatief genomen nog om hem aan te maken. Maak jij de facebook groep aan hah.  
  5. M

Op zoek naar andere jonge moeders

Ik sluit me graag aan!   beide 27 jaar en deze week positief getest! We waren bewust bezig en afgelopen mei een miskraam gehad..   wij worden ook de eerste in ons vrienden groep.. ben echt benieuwd hoe ze reageren
  6. M

Uitgerekend Juli 2019 ♡

Er is een facebook groep!
  7. M

5 weken zwanger en roken

update: Net besloten om maandagde stap te nemen om te stoppen! De kans op een miskraam is bij roken 30-50% groter, ik heb eerder dit jaar een miskraam gehad en wil er echt alles aan doen wat in mijn macht ligt om dit te voorkomen..
  8. M

5 weken zwanger en roken

Gefeliciteerd met het goede nieuws :) Ik herken je probleem.. ben nu 4.3 week zwanger, 2 dagen geleden positief getest.. maarrrr ik rook! Heb gister 13 sigaretten gerookt en ga zoveel mogelijk proberen af te bouwen, 6 december heb ik de eerste echo als daar alles goed is wil ik gelijk...
  9. M

Uitgerekend Juli 2019 ♡

Hi Allemaal, Ik kan me ook aansluiten bij dit topic ? gefeliciteerd allemaal. vandaag tweede Nod. Afgelopen dagen meerderde dagen testen gedaan allemaal positief. wel wat onzeker, afgelopen mei een miskraam gehad. voorlopige uitgerekende datum is 17juli en 6 december mijn eerst scan. ik zie aan...
Terug
Bovenaan