Zoekresultaten

1. M

Bv geven door alleen kolven

Hier ook een fulltime kolver! Mijn dochter is nu 14 weken. Van borstvoeding kunnen ze niet ‘teveel’ binnen krijgen dus als het kindje nog hongerig is, gewoon lekker geven!  ik gebruik voor mijn voorraad de zakjes van medela. Deze kunnen gewoon in de vriezer en gooi je na gebruik weg...
  2. M

PCOS, Letrozol

Hier een mama (dochter van 8 weekjes) met PCOS. Dankzij de Letrozol zwanger geraakt na de eerste poging met Letrozol. Geen last gehad van bijwerkingen. 
  3. M

Eerste keer zwanger willen worden

@minusone tijdens die lange cyclus van 57 dagen had ik wel degelijk een ander gevoel, waarvan ik toen dacht dat ik wel zwanger moest zijn; misselijk en het zuur, opgeblazen gevoel, steken in mijn buik.. toen de testen negatief bleken maar menstruatie uit bleef naar de dokter gegaan die met een...
  4. M

Hallo dames, wat leuk dat jullie mee schrijven/ lezen.  @minusone dit heb ik zelf ook mee gemaakt na het stoppen met de pil, na onttrekkingsbloeding een mooie cyclus van 30 dagen, hierna na 30 dagen niks te bekennen en steeds negatieve testen. Na 57 dagen dan toch ongesteld. Het kan goed zijn...
  5. M

@evietje spannend! Nog even duimen dus!  Ik test liever alleen, als het positief is wil ik mijn vriend verassen.  Zelf ben ik er wel iets meer mee bezig als mijn vriend, alhoewel hij ook erg graag een kindje wilt. 
  6. M

@visje2 klopt! De dokter geeft ongeveer een half jaar tot zelfs een jaar voor het ontpillen.. Gemiddeld 31 dagen is inderdaad best netjes.
  7. M

Hallo dames, ook ik zou me graag bij jullie aansluiten. 25 jaar en sinds december 2017 gestopt met de pil. Onttrekkingsbloeding gehad en in januari netjes ongesteld geweest joepie! (Dacht ik dan..) hierna duurde mijn cyclus maarliefst 57 dagen en daarna 49 dagen. Volgens de dokter geheel normaal...
Terug
Bovenaan