Zoekresultaten

1. A

Agora onderwijs

Dank je wel, iets om over na te denken!
  2. A

Agora onderwijs

Dank je wel voor je reactie! Ik ben ook meer van het traditionele onderwijs maar het feit dat er veel minder druk op de kinderen ligt zou voor mijn dochter wel fijn zijn. Toch vind ik dat nieuwe zonder veel examenresultaten erg eng. Waarom benoem je specifiek havo en vwo als ik vragen mag?
  3. A

Agora onderwijs

<p>Wie o wie heeft ervaring met Agora onderwijs? Wij moeten een middelbare school uitkiezen voor onze dochter en twijfelen heel erg tussen een ‘reguliere’ en een nieuwe Agora school. Ze zou daar havo gaan doen. Ik hoor het graag!!</p>
  4. A

Advies relatie

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik zit met het volgende. Ik mis diepgang en verbondenheid met mijn man. Nu de kinderen iets groter zijn merk ik steeds meer dat zijn enige interesses nog zijn sporten en sport kijken en de Nintendo. Ik erger me daar steeds meer aan en vind het een echte...
  5. A

Vriend naar stripclub

<p>Hoi mama’s,</p><p>Mijn vriend gaat ieder jaar met vrienden een weekend weg. Tijdens dat weekend worden de avonden altijd doorgebracht in een stripclub. Ik heb hier dus veel moeite mee en dit weet mijn vriend ook maar ja als iedereen gaat gaat hij ook, zegt hij. Het geeft mij...
  6. A

Zien we het goed??

Ik zie het ook!  
  7. A

Na 29 maanden nog geen mama

Geen ervaring mee, ben een gelukkige moeder. Wil je wel veel kracht en positiviteit wensen, het lijkt me zo ontzettend zwaar. Hoop dat je wens snel uit mag komen!
  8. A

Echo 5 weken 5 dagen

Bij mij een vruchtje! Of het hartje toen al klopte weet ik niet meer....
  9. A

Geen hulp in de nachten

Dank jullie wel...
  10. A

Hoe lang verlof na bevalling?

Ik ben ook leerkracht. Heb nog ouderschapsverlof aansluitend opgenomen en ga na 27 weken weer aan het werk. Heeeeerlijk had deze tijd niet willen missen!
  11. A

Ervaringen omneo voeding

Hoi! Hier ook rustig opgebouwd met Omneo. Duurt even maar uiteindelijk steeds minder kramp en wat vaker ontlasting. 
  12. A

Geen hulp in de nachten

Ik waardeer het zo enorm dat er zoveel reacties komen op mijn vraag! Dat doet me zo goed! Ik kan zo twijfelen aan mezelf omdat ik alles altijd van 2 kanten bekijk. Ik kan zijn gevoel dus ook echt begrijpen over slapeloze nachten. Hij is overdag ook gewoon actief en een goede vader. Het gaat puur...
  13. A

Geen hulp in de nachten

O ja omdat hij zo snel geïrriteerd raakt door gehuil heb ik ook zoiets van; doe het wel zelf. Geen kind heeft iets aan een boze vader als je troost nodig hebt (met oudere kinderen is hij overigens wel heel leuk: gelukkig maar...want anders)
  14. A

Geen hulp in de nachten

O ja omdat hij zo snel geïrriteerd raakt door gehuil heb ik ook zoiets van; doe het wel zelf. Geen kind heeft iets aan een boze vader als je troost nodig hebt (met oudere kinderen is hij overigens wel heel leuk: gelukkig maar...want anders)
  15. A

Geen hulp in de nachten

Dank jullie wel voor jullie mening. En wat fijn dat er ook mannen-meningen bij zitten. Ik heb het idee dat hij toch vermoedens heeft dat ik hem erin geluisd heb en hij daarom vindt dat het juist van mij oneerlijk is dat we nu dit kindje hebben.... (Hij riep begin zwangerschap ook al steeds: hoe...
  16. A

Zwangerschapdiabetes

Heb je geen lijst met dagmenus en richtlijnen gekregen? Ik kon precies zien wat ik ongeveer eten kon en hoeveel punten ik moest halen per maaltijd. Ik was er trouwens na zwangerschap gelukkig vanaf!
  17. A

Geen hulp in de nachten

Heel veel dank voor de reacties!!! Het is ook niet dat ik een 50/50 verdeling vraag maar na inmiddels een half jaar een nachtje per week....Kan ook niet zo makkelijk overdag een dutje doen ivm de andere kids.
  18. A

Geen hulp in de nachten

Als ik zo mijn verhaal terug lees denk ik in eerste instantie: dit moet je niet accepteren, belachelijk! Maar vanuit zijn punt: ik wilde geen baby! Het is heel wat dat ik gebleven ben! En daardoor ga ik dus twijfelen of ik dan wel redelijk ben......
  19. A

Geen hulp in de nachten

Wat fijn zo snel al reacties. Dank jullie wel! En heel lief. Het probleem is dat het zo moeilijk is het gesprek aan te gaan. Hij blijft terugkomen met: Dit wist je van te voren, ik wilde dit niet, ik heb er geen geduld voor, ik kan dat niet. En vervolgens doet hij zoals vanaf de allereerste...
  20. A

Baby 6 maanden slecht slapen

Hier hetzelfde......ik lig ernaast en geef dan speentje/aai/andere houding. Heel vermoeiend allemaal ook omdat ik het alleen doe. Over een paar weken gaat het waarschijnlijk weer anders. Hou vol!
  21. A

Geen hulp in de nachten

<p>Ik zal het proberen kort te houden maar kan jullie kijk/advies goed gebruiken! Onze zoon was een verrassing en meteen zeer welkom van mijn kant. Dit was niet zo bij mijn man, die wilde dit niet! Wat doe je dan? Weken in ellende gezeten maar ik kon er toch echt geen afstand van doen. We...
  22. A

Baby's van april 2019

Ik heb het voorgelegd op cb. Helaas wisten ze daar ook niet waar de onrust vandaan komt. Hij draait steeds met zijn hoofd en krijgt door het loslaten vd speen lucht binnen. Als ik hem dan laat boeren heeft hij daarna niet zo'n zin om verder te drinken....hij groeit op zich wel prima gelukkig. Ik...
  23. A

Baby's van april 2019

Wat leuk jullie reacties! Dank! Youp is donderdag 16 weken. Wat vliegt de tijd! Het gaat heel goed. Drinkt 5 flessen van 150 of 180. Laatste om 23:00 en slaapt dan tot 6.00 of 7.00. Dat wisselt nog een beetje. We moeten hem altijd wakker maken voor de laatste fles dus wil proberen die eerder te...
  24. A

Baby's van april 2019

Leuk dank je!
  25. A

Baby's van april 2019

<p>18 april ben ik bevallen van ons derde kindje. Ik zou het leuk vinden als hier nog meer moeders zijn met een april baby. Hoe gaat het nu met jullie? Is er al een ritme? Hoeveel voedingen? Gewoon heel benieuwd hoe het met de kleintjes gaat!</p>
  26. A

Maat 50 echt nodig?

Grappig ik ook deze week met 39 weken. Spannend hè? Ik denk dat je het wel redt qua kleding. Mouwtjes en pijpjes gewoon omslaan desnoods.
  27. A

Maat 50 echt nodig?

Ik ben ook bijna uitgerekend en heb wel de combi maat 50/56 maar niet enkel 50. Dit wordt onze 3de en de andere 2 waren geen kleintjes. Jongens zijn ook vaak iets groter. Ze groeien er zoooo snel uit. Denk niet dat je nog extra van 50 nodig hebt. Heb je een groeiecho gehad? Dan kunnen ze het...
  28. A

Mag je vragen om inleiding?

Ps. Er is vaak meer mogelijk dan je denkt maar je moet het wel zelf duidelijk aangeven.
  29. A

Mag je vragen om inleiding?

Ja hoor dat kan wanneer je goede argumenten hebt. Inleiden doen ze dan vanaf 39 weken, niet eerder zonder medische redenen. Je kunt dan ook kiezen om meteen een ruggenprik te zetten zodat je minder/weinig pijn ervaart van de weeën omdat die tijdens een inleiding vaak heftiger zijn.
  30. A

Wanneer baby voelen bij 2de/3de zwangerschap

Ik ben zwanger van de derde. Voelde het kindje pas rond de 20 weken. Bleek ook dat de placenta aan de voorkant ligt dus logisch dat het dan lastiger te voelen is!
Terug
Bovenaan