Zoekresultaten

1. K

NOD Augustus 2023

Hallo wie kan mij helpen? Ik ben erg onzeker. Vandaag is mijn NOD. Zaterdag avond had ik erg het gevoel dat ik zwanger was. Ik heb toen een early pregnant test gedaan deze was heeel licht positief. Daarna met rust gelaten. Vandaag merkte ik op dat mijn borsten minder gevoel werden en zag een...
  2. K

NOD december 2022

Nod tussen nu en 2 dagen spannend!!
  3. K

NOD december 2022

Nod 10 december.  Wie nog meer? Groetjes!
  4. K

PCOS, Letrozol

Ja bij de eerste ronde ben ik vervolgd met echo's.  Toen bleek dat ik een eisprong had. Bij volgende rondes wordt het dan niet meer gecheckt. Dit was ronde 2.   Bedankt voor t reageren!
  5. K

PCOS, Letrozol

Hoi ik ben benieuwd naar meiden die ook letrozol gebruiken op welke dag de eisprong komt. Ik zit nu op dag 21 en nog geen tekenen van een eisprong. Heb bij de eerste ronde wel echo's gehad. Maar nu duurt het wel heel lang. Zijn er meiden die ook zo laat hun eisprong hadden?  Ik hoor het graag...
  6. K

Op welke dag eisprong na gebruik van letrozol?

Ja die controles heb ik gehad. En toen had ik in eerste instantie 2.5 mg later opgehoogd naar 5 mg. Maar nu op dag 21 nog geen eisprong. Voel ook nog niets. Ben bang dat het nu niet komt. En wat dan..?
  7. K

Op welke dag eisprong na gebruik van letrozol?

Hallo. Ik ben benieuwd bij meiden die letrozol gebruiken op welke dag de eisprong heeft plaats gevonden. Ik zit in de tweede ronde van de 5 mg letrozol. En momenteel op dag 21. Nog geen eisprong. Ik hoop dat het nog kan komen. Graag jullie reactie:-) Groetjes Chantal!
  8. K

Normaal altijd pijnlijke borsten na ovulatie, nu niet..

<p>Lieve mensen </p><p>Ik heb een vraag. Wij zitten nu in de 5e ronde van onze ovulatie inductie dmv letrozol.</p><p>Normaal gesproken heb ik nadat ik mijn ovulatie heb gehad altijd gevoelige borsten en soms ook tepels, mijn borsten zijn groter en voelen steviger...
  9. K

NOD januari 2019

Graag voeg ik mij ook toe.Derde ronde met letrozol. vorige week HSG onderzoek gehad, was goed hopelijk 3 x scheepsrecht. Spannende weken voor iedereen
Terug
Bovenaan