Zoekresultaten

1. D

Iemand hier ervaring mee?

Ik heb nu iets soortgelijks. Ik slikte de capsules van trekpleister 'multi zwanger'. Tijdens mijn vorige menstruatie daar mee gestopt omdat ze op waren. Had toen de hele tijd een raar gevoel in mn buik. Voelde me er niet lekker bij. Dus rond mn ei weer begonnen met die pillen. Mijn bruin verlies...
  2. D

Nod juni

Hoi, Ik had 22 en 23 mei een positieve ovulatietest. Nu vannochtend eerst heel klein beetje bruin op toiletpapier. Daarna naar wc gaan paar druppels rood in wc en daarna weer een x wat meer bruine afscheiding op toiletpapier. Inmiddels nog een paar keer naar toilet geweest zonder bruine of rode...
  3. D

Gestopt met anticonceptie sinds oktober 2018

Ik ben wel al eerder gestopt, maar pas sinds oktober bezig (met bijhouden en klussen op het juiste moment). Kunnen ook een groepsapp opstarten en elkaar op de hoogte houden?
  4. D

Symptomen vroege zwangerschap

Ik had vorige week zondag (24-3) mijn LH piek. Ik ging testen, omdat ik steken had aan de linkerkant. Ik denk dus dat hij toen snel gesprongen is daarna. Afgelopen zondagavond heel misselijk.vuit bed gegaan om paracetamol te slikken. Maandag had ik ook de hele dag menstruatiekrampen. Deze had ik...
  5. D

NOD 8mrt , Symptomen?

Wanneer ben je gestopt met anticonceptie?
  6. D

Zwanger of niet ?? Ben gestresst

Ik wil vooral even reageren op het feit dat je een tampon in heb, terwijl je niet ongesteld ben. Niet doen! Kan je je vagina beschadigen en een infectie krijgen. Gebruik dan een inlegkruisje tot je menstruatie start. 
  7. D

innestelingsbloeding of menstruatie

Ik moest 9 februari ongesteld worden. 2 februari had ik eenmalig roze slijm bij afvegen. 5 februari had ik bruinverlies bij afvegen. Dit heb ik t/m 7 februari gehad. 8 en 9 februari had ik rood bloed bij afvegen. Geen 1x inlegkruisjes of tampon gebruikt. Ook geen 1x dat water in de wc was...
  8. D

Eerste dag nieuwe cyclus

Bezig bijtje Heel gek, maar had deze ronde echt het gevoel dat het raak was. Niet door symptomen, maar gewoon een gevoel van binnen. Maar sinds het bloedverlies is dat gevoel ook helemaal weg. Niks in me denkt nu nog dat ik zwanger kan zijn. Ik heb zaterdag (14 dagen dpo) een gewone action...
  9. D

Eerste dag nieuwe cyclus

<p>Hoi,</p><p>Ik ben vanaf mei gestopt met de pil. Sindsdien een vrij regelmatige cyclus van +- 32 dagen. Ik ben dan 3 dagen echt ongesteld en soms nog een dag bruin bloedverlies. </p><p>Nu we echt aan het proberen zijn veranderd mijn menstruatie. Vorige ronde heb...
  10. D

PCOS en eerste start via Gynaecoloog

Wat vervelend dat de huisarts je eigenlijk niet zo serieus nam! Ik ben in mei gestopt met de pil, redelijk regelmatige cyclus. Laatste ronde 10 dagen bruin minimaal bloed verlies gehad. Hiermee naar de huisarts geweest. Zij stelde uit haar zelf voor een verwijzing naar de gynaecoloog te geven...
  11. D

Vloeien voor NOD

Bruin bloed is wel oud bloed, dus dan was je innesteling waarschijnlijk iets eerder. Zolang je nog geen helderrood verliest, mag je nog hoop houden!  Ik hoopte zaterdag met dat licht roze de innesteling te hebben. Maar ik heb de hoop nu wel opgegeven (omdat de vorige ronde ook zo was). Heel...
  12. D

Vloeien voor NOD

Hoi, Ik heb hetzelfde. Ook mijn ei gemeten en zou zaterdag mijn menstruatie moeten hebben. Heb zaterdag eenmalig roze slijm op toiletpapier gehad na persen. Nu had ik gisteren opeens bloed in mn slipje. Menstruatie merk ik normaal altijd op na plassen. Sindsdien steeds na plassen een beetje...
  13. D

Nod februari

@tulpje Vanaf een positieve ovulatietest duurt het bog 24-48 uur voor je ei springt. Dus ik denk dat je hem inderdaad vandaag heb.
  14. D

Stoere jongens naam gezocht!

Milan
  15. D

Nod februari

Ik heb gisteravond voor het slapen gaan vermoedelijk een innesteling gehad (7 dagen na eisprong en 7 dagen voor NOD). Na het persen had ik bij het afvegen wit/roze slijmerige afschijding. Had dit de vorige ronde ook, maar toen is het helaas niet blijven plakken.  Voor de rest voel ik wat...
  16. D

Negatieve test, maar niet ongesteld...

Sommige vrouwen maken heel weinig HCG aan. Zij testen dan pas na een paar weken positief. Misschien is dit bij jou ook zo. Maar het is ook goed mogelijk dat je nu een keer een langere cyclus heb. Heb je je eisprong bijgehouden door temperaturen of testen?
  17. D

Zou het dan toch ??

Ik ben altijd 3 dagen goed ongesteld. Afgelopen x 10 dagen bruin en roze bloedverlies. Alleen bij afvegen, niks in slipje. Maar ook bij test negatief. Dus gewoon rare mestruatie. 
  18. D

Zou het dan toch ??

Ik denk eerlijk gezegd dat je menstruatie nog wel door gaat zetten. Of dat je dit een paar dagen houdt, zonder dat het echt doorzet. Heb ik zelf ook meegemaakt en lees ik ook heel vaak bij meiden.
  19. D

Welke dag NOD deze maand

Je dacht de 22e je ovulatie te hebben. Dan is je NOD waarschijnlijk 5 februari.
  20. D

Ziek tijdens innesteling?

Ik heb de 26e mijn eisprong gehad en voel me nu ook grieperig. Keelpijn, hoofdpijn, hangerig. Heb even opgezocht of dat kwaad kon. Las toen dat je weerstand vermindert tijdens de innesteling en je dus meer vatbaar bent voor de griep. Het heerst enorm. Van de 30 kinderen bij mij in de klas zijn...
  21. D

Nod februari

22. D

Groepsapp zwanger worden

De groepsapp zit vol. Als het te druk wordt, kunnen we elkaar nog moeilijk uit ellaar houden.  Gebruiker10103870 ik kom uit N-H. Dicht bij de afsluitdijk ook. Hoezo? ?
  23. D

Bloedverlies 12e cyclusdag

Sommige verliezen bloed bij hun eisprong. Dit kan bij jou het geval zijn, aangezien je vorige keer ook een cyclus van 27 dagen had.
  24. D

negatieve test

Geef je lichaam tijd om te ontpillen. Als je net gestopt ben, kan het maanden duren voor je een regelmatige cyclus heb.
  25. D

Nod februari

Elena W. Als je pas in december gestopt ben met de pil, was je dus ook nog helemaal niet overtijd. Iedereen heeft een andere cyclus. Het kan maanden duren voor je cyclus helemaal goed is. Je volgende cyclus kan zomaar weer langer of korter duren.
  26. D

Nod februari

@Rosie fower Ik heb er uiteindelijk 10 dagen last van gehad. Zondag voor zekerheid een test gedaan. Deze was negatief. Vanochtend bij de huisarts geweest (afspraak stond al). Ik word voor mijn eigen gemoedsrust naar de gynaecoloog doorgestuurd om te kijken of ik op een natuurlijke wijze zwanger...
  27. D

Pcos, wanneer na bevalling menstruatie?

Even een andere vraag over PCOS. Hadden jullie ook altijd grote bloedstolsels bij jullie menstruatie. Ik dacht altijd dat dit heel normaal was. Maar lees nu dat het niet normaal is als je dit èlke menstruatie heb. Een van de oorzaken is PCOS.  
  28. D

Eerste dag cyclus?

<p>Hoi,</p><p>Ik heb zaterdag 1x en vandaag 1x  redelijk veel bloed gehad bij het plassen. De wc zag er rood uit zegmaar. Verder zaterdag en zondag wat bruine prut gehad na het plassen. Kwam niet in de wc, maar merkte het met afvegen. Vandaag had ik af en toe wat rood bij het...
  29. D

Nod februari

Ik heb nu zaterdag 1x en vandaag 1x wat meer bloed gehad. Dat in de wc het er echt wel rood uitzag. Vandaag ook 1x een druppel in slipje.Verder een paar keer rood bloed bij afvegen en paar keer bruine prut bij afvegen en enkel druppeltje. Tussendoor steeds helemaal niks. Normaal ben ik gewoon 3...
  30. D

Nod februari

Het wil nog niet echt doorzetten. Vannochtend wel meer tijdens plassen. Maar vervolgens nogsteeds geen maandverband of tampon hoeven gebruiken. Maar leek me wel echt te veel voor een zwangerschap. Ik heb zondagochtend een test gedaan. Die was negatief. Ik heb nu alleen geen idee welke dag mn...
Terug
Bovenaan