Zoekresultaten

1. R

Tweede kindje snel of niet

Ik was ook een beetje op zoek naar zo'n topic. Onze zoon is bijna 7 maanden en het kriebelt (al) enorm bij mij. Waar ik ook over dacht; ons zoontje is ZO makkelijk, misschien is de tweede wel 'lastiger' en dan? Haha. Maargoed dat is geen reden want dat weet je nooit natuurlijk. Ons zoontje...
  2. R

Onze kraamhulp zo enorm missen... tips gevraagd.

Mijn moeder is nog steeds ontzettend goed bevriend met de kraamhulp die zij had bij de geboorte van mijn broer (haar oudste).. dat is echt een vriendin geworden en gebleven na haar kraamtijd. Lijkt me wel uitzonderlijk hoor. Zelf moet mijn eerste kraamtijd nog komen haha maar het lijkt me heel...
  3. R

Zwanger en aambeien

Ik ook! Precies hoe jij het omschrijft inderdaad. Nu ruim 28 weken zwanger. Zowel mijn tante (gynaecoloog) als mijn verloskundigenpraktijk hebben mij Curanol aangeraden, zowel tabletjes als zalf. Beide gebruiken schijnt goed te helpen. Ben net sinds zaterdag ermee begonnen dus persoonlijk nog...
  4. R

Wanneer, welke week begint nu trimester 3?

In het Ouders van Nu boek staat trimester 3 van week 27 t/m week 40 :) geen idee of dat dan precies klopt haha
  5. R

Schrijfwijze

Optie 1 en 2 vind ik ook het mooist. Maar optie 2 zou ik denk ik niet doen als jullie voor de uitspraak Leonoor gaan. Optie 3 vind ik niet zo mooi.. 
  6. R

Voor het eerst zwanger worden!

Gefeliciteerd voor degenen met positieve testen!! Mijn NOD is vandaag. Vanochtend getest met Predictor Express en helaas negatief. Nu menstruatie afwachten.. Merk dat ik er echt heel erg van baal pff.
  7. R

Oke ik had een heel bericht getypt en toen klikte ik verkeerd en was het weg.. Inkie ik zie echt een streep hoor! Gefeliciteerd en hopelijk loopt het mooi op. Ik merk zelf ook dat ik er heel erg mee bezig ben. Onze kinderwens was altijd al groot, maar nu we er voor gaan kan ik bijna niet wachten...
  8. R

Gefeliciteerd Florien! Wat ontzettend gaaf zeg.
  9. R

Florien, dat vind ik ook inderdaad! En ook wel fijn om soortgelijke dingen te lezen. Ik vind dat nu al frustrerend (terwijl we nog niet lang bezig zijn), dat je dingen voelt die bij een evt zwangerschap kunnen horen maar ook net zo goed bij een komende ongesteldheid.. pff. En ben zelf...
  10. R

Jeffie alvast voorzichtig gefeliciteerd! Hopelijk lopen de testen vanaf nu mooi op! Noël ; ja de 16e, nog een hele week pff haha. Ik ben van plan om ook echt te wachten tot mijn NOD om te testen. Hopelijk gaat het lukken. Deze maand hebben we wel precies rond mijn (vermoedelijke - we gebruiken...
  11. R

Ik had misgeteld, NOD zou 16 februari zijn:)
  12. R

Hoi allemaal, Ik ben al een tijdje aan het meelezen op verschillende fora, nu voor het eerst echt een reactie. Het lijkt mij erg leuk om hier mee te praten. Mijn man en ik zijn sinds december aan het proberen voor ons eerste kindje. Hij is 28, ik ben 25. Toen ik 30 november mijn laatste pil...
Terug
Bovenaan