Zoekresultaten

1. J

Januari 2020 Baby

Hi dames, Spannend hoor! Heeft iemand al een eerste echo gehad?  Ik heb 16 mei m’n eerste echo.  Liefs!
  2. J

Geen roze wolk

Hi dames, Ik heb ook een angststoornis en slik daar medicijnen voor. Merk nu dat ik zwanger ben de klachten erger worden. Echt heel vervelend! M’n medicijnen zijn zelfs verhoogd! Ben ook naar de POP poli geweest.  Hoe zijn jullie klachten nu? (Diegene met een angstoornis dan)    Liefs 
  3. J

Januari 2020 Baby

Hi dames, Leuk al zoveel reacties! Maandag 13 mei heb ik mijn eerste echo! Ook doe ik mee met Generatie R. Dus er zijn nog drie echo’s gepland.  Donderdag 16 mei, woensdag 29 mei en woensdag 12 juni.  Wel fijn zoveel exho’s! Generation R is onderdeel van het Erasmus MC. In samenwerking met het...
  4. J

Goede verloskundigepraktijk in Rotterdam

Goedemorgen, ow echt! Dan ben ik bij het goede adres!  Een kleinschalige vind ik wel fijn rond de 4/5 verloskundige. Waar persoonlijke benadering hoog in het vaandel staat! ?
  5. J

Januari 2020 Baby

<p>Hi dames,</p><p>Ik ben er vandaag achter gekomen dat ik zwanger ben! Super blij! Nu volgen er spannende weken!</p><p>M’n uitgerekende datum (volgens de app) is 2 januari! </p><p>Meer dames uitgerekend eind december of januari? </p><p>Leuk...
  6. J

Goede verloskundigepraktijk in Rotterdam

<p>Hi dames,</p><p>Vandaag erachter gekomen dat ik zwanger ben ?. Spannend!</p><p>Alleen ik heb totaal geen ervaringen met verloskundigen! </p><p>Wie iemand een goede praktijk in Rotterdam? Ik woon zelf in het centrum.</p><p>Ik hoor het...
  7. J

NOD April 2019

Spannend Ninel! Hier bijna hetzelfde. Sinds oktober gestopt met de nuvaring en vanaf eind januari er voor gegaan. Cyclus loopt van 21-24 dagen. Waarvan de meeste 23 of 24 dagen. Vandaag zou ik ongesteld moeten worden. Maar nog niks..Vanochtend een test gedaan en negatief....Wanneer is handig om...
  8. J

Wie heeft ervaringen met een POP-Poli?

<p>Hi allemaal,</p><p>Heeft 1 van jullie ervaringen met een POP-poli? </p><p>Ik ben erg benieuwd! </p><p>Groeten,</p><p>Julia</p>
  9. J

NOD April 2019

Facha en ons cadeau gefeliciteerd! Wat een super nieuws. ik kon het helaas niet laten...heb vandaag getest met clear blue early test en helaas negatief...donderdag moet ik ongesteld worden!  Jeetje wat een teleurstelling elke keer zeg pff!!  Hoop dat jullie meer succes hebben deze maand!  De...
  10. J

NOD April 2019

Hi dames, Helaas vandaag ongesteld geworden. We gaan nu voor ronde 3. Ik wist niet dat ik nu al zo teleurgesteld kon zijn, terwijl we nog maar zo kort bezig zijn. Ben gewoon echt een beetje van slag. Gelijk erg onzeker. Herkennen jullie dat? Of ben ik gewoon een dramaqueen ?.     NOD 1 april –...
  11. J

NOD Maart 2019

Goedemorgen dames, Helaas ongesteld geworden.... En kunnen we al dames feliciteren?   NOD 1 mrt: Bbtje- – 24 jaar, 1e kindje – ronde 6 ongesteld NOD 1 mrt: Wolffje – 42 jaar, 2de kindje – ronde 2- zwanger NOD 1 mrt: Livv – 28 jaar, 1e kindje- Ronde 1 NOD 2 mrt: Lisza – 24 jaar – 1e kindje –...
  12. J

NOD Maart 2019

Hmmm spannend! Bedankt voor je reactie ?.  Jij moet nog iets meer dan een week wachten zie ik. Duimen! ?
  13. J

NOD Maart 2019

Hmmm ik had net een beetje bruine afscheiding. M’n NOD is 12 maart.  Heeft iemand ervaringen hiermee? Wordt het altijd een ongesteldheid? Of hoeft dat niet?  Spannend! 
  14. J

NOD Maart 2019

Goedemiddag dames, Ik ben nieuw hier, mijn naam is Julia. Graag doe ik ook nog mee met de maand maart! Dit wordt mijn tweede ronde. Spannend!  NOD 1 mrt: Bbtje- – 24 jaar, 1e kindje – ronde 6 ongesteld NOD 1 mrt: Wolffje – 42 jaar, 2de kindje – ronde 2- zwanger NOD 1 mrt: Livv – 28 jaar, 1e...
  15. J

1e ronde

Spannend dames! Mijn naam is Julia, ik ben ook nieuw hier. Ik zit nu in mijn tweede ronde.  De eerste keer erg bezig geweest met temperaturen en ovulatietest. Ik kreeg eerst een rondje en toen een paar dagen lang een knipperde smiley. En toen waren m’n testen op haha. Dit keer bewust niet meer...
  16. J

Wachten op NOD, wie nog meer?

Goedemorgen dames,   ik ben nieuw hier. Wij zitten nu in de tweede ronde. Ik heb of maandag of dinsdag mijn NOD. Heel erg spannend. Ik vind het lastig wanneer ik moet tellen wanneer ik ongesteld ben. Is dat al bij bruine afscheiding en heel klein beetje bloed of pas wanneer het meer vloeit...
Terug
Bovenaan